S13 mootori vaakum-ja muu voolikumajandus?
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
RKsilver kirjutas:tegemist nn supercharger pressure relief valve.
Ehk kui korrektne olla, siis turbocharger on üks levinumaid superchargereid. Maakeeli on, jah, supercharger 90% juhtudest rihmaga aetav.A turbine-driven supercharger is known as a turbocharger.
Teemasse kah: Viska see junn juba minema ja osta normaalne bov, saad susinat kah

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mina CA puhul täistõmbamist ei täheldanud, teoorias võiks tõmmata jah, aga ju tõmbas siis nii vähe. See aasta sõitsin teise ajuga, siis polnd muidugi mingit probleemi.ejay kirjutas:bow-i ära osta, hakkab käiguvahetusel täis tõmbama, osta bypass klapp siis juba.
Viska jah see bypass minema ja osta teine

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Stock ajuga BOV kiirel käiguvahetusel ei häiri (gaasi peale andes on õhukogus nii suur, et väikse sutsakaga kadunud õhk ei tee kütust kuigi kauaks ja oluliselt rikkamaks). Küll aga oli väga täheldatav see, kui kiirendad tugevalt ja kõrgete pööretega ning pärast seda kohe kinnise gaasiga pidurdad (BOV on terve pika pidurdamise aja avatud) - uuesti gaasi andes on vahepeal kaotatud, kuid loetud õhukogus sedavõrd suur, et mootor ülirikka segu tõttu tõmbab hetkeks tugevalt kinni, halvimal juhul sureb isegi välja.
Lauda nitro
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
Karterituulutus
CA18DET karterituulutus on lahendatud sedasi, et karter on ühendatud sisselaske klapikambriga, sl- ja vl-klapikambrid on omavahel ühendatud ning ühest otsast on asi ühendatud läbi ühesuunaklapi (ilmselt on see klapp seda) sisselaskekollektoriga, teisest otsast ühendatud sisselaske rõhuta osaga (voolik vl-klapikambrikaanest turbo ette).
Minu loogika järgselt peaks see asi toimima nõnda, et vaakumiga tõmmatakse sellest tuulutusetorustikust õhku kollektorisse (läbi selle klapi kollektori küljes) ning ülerõhuga on kollektori-poolne ots "pime" (klapp rõhku välja ei lase) ning (r)õhk liigub turbo ette.
Kas on vajalik, et karterituulutus oleks ühendatud sisselaskekollektoriga või piisab sellest, kui tuulutus on ainult rõhuvabasse alasse, mitte vaakumiga alasse? Oil catch tank on vahel, loomulikult.
Minu loogika järgselt peaks see asi toimima nõnda, et vaakumiga tõmmatakse sellest tuulutusetorustikust õhku kollektorisse (läbi selle klapi kollektori küljes) ning ülerõhuga on kollektori-poolne ots "pime" (klapp rõhku välja ei lase) ning (r)õhk liigub turbo ette.
Kas on vajalik, et karterituulutus oleks ühendatud sisselaskekollektoriga või piisab sellest, kui tuulutus on ainult rõhuvabasse alasse, mitte vaakumiga alasse? Oil catch tank on vahel, loomulikult.
Lauda nitro