Nissan 200SX '90 Kilplane
hammaste teemale jätkuks: se plekk, kus peal märgid on, pole tegelikult ju korralikult fikseeritud. kui poldid lahti keerad, siis annab seda paar mm liigutada. vähemalt minu ex-nissanil sai. et pole mõtet väga millimeetreid taga ajada. päris hamba võrra valeks vast panna ei saa, niipalju ei tohiks se plekk just loksuda.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Nii, mis siis vahepeal tehtud on:
Esi ja tagasild puhtaks tehtud, roostekaitse ja kivikaitse peale pandud.
kõik uued puksid: Hyper-flex omad
uued kondid, poly puksidega.
uued sarniirid: ees skyline omad, taga sunny 4 veolise omad.
uued rooliotsad: sisemised ja välimised.
ette muretsetud tiba suuremad pidurid s14 pealt. vajavad veidi timmimist, et paika saada.
taha plaanis lihtsalt uued kettad ja klotsid. kunagi hiljem näeb, kas on vaja suuremaid või mitte.
pena paak alt võetud puhtaks tehtud. pole jõudnud veel roostekaitset teha.
need jäävad siis oma aega ootama. nüüdsiis ootab ees auto põhja- ja kapotialuse puhtaks kraapimine, rooste eemaldamine ja aukude keevitamine. peale seda võib auto kokku laduda ja sõitma minna.
peale esimest rehvipaari hakkavad keretööd.
Esi ja tagasild puhtaks tehtud, roostekaitse ja kivikaitse peale pandud.
kõik uued puksid: Hyper-flex omad
uued kondid, poly puksidega.
uued sarniirid: ees skyline omad, taga sunny 4 veolise omad.
uued rooliotsad: sisemised ja välimised.
ette muretsetud tiba suuremad pidurid s14 pealt. vajavad veidi timmimist, et paika saada.
taha plaanis lihtsalt uued kettad ja klotsid. kunagi hiljem näeb, kas on vaja suuremaid või mitte.
pena paak alt võetud puhtaks tehtud. pole jõudnud veel roostekaitset teha.
need jäävad siis oma aega ootama. nüüdsiis ootab ees auto põhja- ja kapotialuse puhtaks kraapimine, rooste eemaldamine ja aukude keevitamine. peale seda võib auto kokku laduda ja sõitma minna.

peale esimest rehvipaari hakkavad keretööd.
Nii natukene siis lammutatud seda autot. seniseks on kapotialune täieliklt tühjaks kraabitud. salong niisammuti.minuteada pole kere küljest enam mitte ühtegi asja võimalik ära kruttida. (ka põhjaalune on tühi ja nüüdseks ka vaibad ja asjad välja visatud.)

Kuna aga enam midagi lammutada pole, siis peab jätkama kokkupanemisega
sillad on nüüd ka kokku pandud juba.
paar enne ja pärast klõpsu kah.



poly puksid
Mul on ka paar küsimust:
see toru, mis teeb tiiru ja jõuab samasse kohta tagasi..

... ee.. milleks???
siduri peasilindrist tuleb toru sinna õhutus nipli kõrvale, sealt teeb ringi ümber ei millegi ja siis sealt see lühike ots käigukasti.

misasjad need on? ja milleks?
Mul on ka pensupaagi kinni hoidmis need raualehed jummalast muldmetallist, üks läks ka pooleks kui kummi ümbert ära üritasin sikutada.. et kas neid võib asendada millegi koormarihma sarnase asjaga? või tuleks kusagilt siiski metall vitsad leida?
Lisaks on ette pandud tiba suuremad pidurid kui originaalis. S14 omad siis kui täpsem olla:

treialil lasin orig. ketastele 3 auku juurde puurida ja piduripleki lõikasin lihtsalt küljest ära.




Kuna aga enam midagi lammutada pole, siis peab jätkama kokkupanemisega

sillad on nüüd ka kokku pandud juba.
paar enne ja pärast klõpsu kah.









poly puksid

Mul on ka paar küsimust:
see toru, mis teeb tiiru ja jõuab samasse kohta tagasi..

... ee.. milleks???

siduri peasilindrist tuleb toru sinna õhutus nipli kõrvale, sealt teeb ringi ümber ei millegi ja siis sealt see lühike ots käigukasti.

misasjad need on? ja milleks?
Mul on ka pensupaagi kinni hoidmis need raualehed jummalast muldmetallist, üks läks ka pooleks kui kummi ümbert ära üritasin sikutada.. et kas neid võib asendada millegi koormarihma sarnase asjaga? või tuleks kusagilt siiski metall vitsad leida?
Lisaks on ette pandud tiba suuremad pidurid kui originaalis. S14 omad siis kui täpsem olla:


treialil lasin orig. ketastele 3 auku juurde puurida ja piduripleki lõikasin lihtsalt küljest ära.
Seda on "vaja" ainult käivitamisel. Põhimõtteliselt ei lase see kütterõhuregulaatorile vaakumit peale, mille tulemusena saab mootor külmkäivitusel mõni % rohkem kütust, benarõhk tõuseb kiiremini üles ja masin käivitub 0,001s kiiremini. Võibolla oli pandi see üldse kaalujaotuse eesmärgil - ei tea.kilplane kirjutas:just.. sinna ei läinudki ühtegi külge kui auto sain.. aga milleks seda solenoidi vaja oli?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET

aga nüüd see, et kas jätta ABS alles või mitte. ma tean mida ABS teoorias teeb, ise pole aga eriti sõitnud autoga millel see oleks, seega ei oska sellekohalt sõna võtta. on sel mõtet? pidurivoolikud tulevad niikuinii uued, et kas vean siis otse laiali või oleks mõtet siiski abs alles jätta?
kaalu kohapealt viskaks ta kohe minema.. juhtmestiku ette peaksin kunagi võtma, siis saaks juhtmete ja abs aju pealt veel mõned kilod maha..
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11.06.2008 18:10
- Asukoht: tallinn