Nissan 200SX '90 Kilplane

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

hammaste teemale jätkuks: se plekk, kus peal märgid on, pole tegelikult ju korralikult fikseeritud. kui poldid lahti keerad, siis annab seda paar mm liigutada. vähemalt minu ex-nissanil sai. et pole mõtet väga millimeetreid taga ajada. päris hamba võrra valeks vast panna ei saa, niipalju ei tohiks se plekk just loksuda.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

mnjah.. seda kah.. see võib küll olla.. mäletan, et mingi jama selle pleki tagasi panemisega oli. ei tahtnud sinna vabatahtlikult kuidagi istuda.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

Täna sain coilid kätte. ant et nii ilusaid/puhtaid asju ei raatsiks kuidagi autoalla panna.. paneks parem koju seinapeale.
Pilt
stif
Postitusi: 111
Liitunud: 14.02.2009 20:48
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas stif »

Palju coilid maksma läksid kui saladus pole?
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

küsi pakkumist aftermarketist.
tegu BC Raceing tootega, BR sari. ees 10 taga 8sed vedrud.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

Nii, mis siis vahepeal tehtud on:
Esi ja tagasild puhtaks tehtud, roostekaitse ja kivikaitse peale pandud.
kõik uued puksid: Hyper-flex omad
uued kondid, poly puksidega.
uued sarniirid: ees skyline omad, taga sunny 4 veolise omad.
uued rooliotsad: sisemised ja välimised.
ette muretsetud tiba suuremad pidurid s14 pealt. vajavad veidi timmimist, et paika saada.
taha plaanis lihtsalt uued kettad ja klotsid. kunagi hiljem näeb, kas on vaja suuremaid või mitte.
pena paak alt võetud puhtaks tehtud. pole jõudnud veel roostekaitset teha.

need jäävad siis oma aega ootama. nüüdsiis ootab ees auto põhja- ja kapotialuse puhtaks kraapimine, rooste eemaldamine ja aukude keevitamine. peale seda võib auto kokku laduda ja sõitma minna. 8)
peale esimest rehvipaari hakkavad keretööd.
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

Väga põhjaliku projekti oled endale võtnud, jõudu ja jaksu sulle :)
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

Nii natukene siis lammutatud seda autot. seniseks on kapotialune täieliklt tühjaks kraabitud. salong niisammuti.minuteada pole kere küljest enam mitte ühtegi asja võimalik ära kruttida. (ka põhjaalune on tühi ja nüüdseks ka vaibad ja asjad välja visatud.)
Pilt Pilt Pilt Pilt
Kuna aga enam midagi lammutada pole, siis peab jätkama kokkupanemisega 8)
sillad on nüüd ka kokku pandud juba.
paar enne ja pärast klõpsu kah.
Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt
poly puksid :)

Mul on ka paar küsimust:
see toru, mis teeb tiiru ja jõuab samasse kohta tagasi..
Pilt
... ee.. milleks??? :shock:
siduri peasilindrist tuleb toru sinna õhutus nipli kõrvale, sealt teeb ringi ümber ei millegi ja siis sealt see lühike ots käigukasti.
Pilt
misasjad need on? ja milleks?

Mul on ka pensupaagi kinni hoidmis need raualehed jummalast muldmetallist, üks läks ka pooleks kui kummi ümbert ära üritasin sikutada.. et kas neid võib asendada millegi koormarihma sarnase asjaga? või tuleks kusagilt siiski metall vitsad leida?

Lisaks on ette pandud tiba suuremad pidurid kui originaalis. S14 omad siis kui täpsem olla:
Pilt Pilt

treialil lasin orig. ketastele 3 auku juurde puurida ja piduripleki lõikasin lihtsalt küljest ära.
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

Vedeliku jahutus toru on see.
Teisel pildil, ribidega asi on süütevõimendi, teine asi selle küljes on boosti andur, siis pruun karp on minu teada ( parandage kui eksin ) kojamehe võimendi ja see hall piklik asi on õhutemperatuuri andur
stif
Postitusi: 111
Liitunud: 14.02.2009 20:48
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas stif »

Hall pikklik asi on pihustite takisti.Selle solenoidi võid minema visata mille külge vaakum voolikud lähevad.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

just.. sinna ei läinudki ühtegi külge kui auto sain.. aga milleks seda solenoidi vaja oli?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

kilplane kirjutas:just.. sinna ei läinudki ühtegi külge kui auto sain.. aga milleks seda solenoidi vaja oli?
Seda on "vaja" ainult käivitamisel. Põhimõtteliselt ei lase see kütterõhuregulaatorile vaakumit peale, mille tulemusena saab mootor külmkäivitusel mõni % rohkem kütust, benarõhk tõuseb kiiremini üles ja masin käivitub 0,001s kiiremini. Võibolla oli pandi see üldse kaalujaotuse eesmärgil - ei tea.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

:-D selge.
aga nüüd see, et kas jätta ABS alles või mitte. ma tean mida ABS teoorias teeb, ise pole aga eriti sõitnud autoga millel see oleks, seega ei oska sellekohalt sõna võtta. on sel mõtet? pidurivoolikud tulevad niikuinii uued, et kas vean siis otse laiali või oleks mõtet siiski abs alles jätta?
kaalu kohapealt viskaks ta kohe minema.. juhtmestiku ette peaksin kunagi võtma, siis saaks juhtmete ja abs aju pealt veel mõned kilod maha..
traktorist
Postitusi: 79
Liitunud: 11.06.2008 18:10
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas traktorist »

see pruun karp pole mitte kojamehe võimendi vaid see teeb kojameestele selle esimese astme intervalliga käimise... :-D
sky is the limit
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Kui ta sul töötas jäta alles, tõstab turuhinda ja endal ohutum sõita.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Vasta