Postitatud: 10.09.2009 14:41
näost näkku suudad selgeks tehahents99 kirjutas:"There is no replacement for displacement" - seda olen üritanud selgeks teha, kasutult.
....
Ja konkreetselt ei räägi ma ringraja autost, vaid kiirest tänavaautost, hobiautost, mida saaks võimalikult mõistliku hinnaga endale lubada.
Aga rohkem sõna ei võta, ma ei suuda tekstiga oma mõtet selgeks teha, mis on esimeses reas öeldud.

Olen müünud ilma mootorita S13 'eid 2tk - 1 läks 6K ja teine 12K'ga, viimasel oli kere tiptop, ainult tõsta mootor peale. 1. auto oli pahteldatud ja vajas värvimist - praktiliselt null summa, arvestades palju alla 5seki sajani auto maksavad.
"There is no replacement for displacement" - on lahe vana lause jah, aga kõik on suhteline... Kui "displacement" tuleb massi, kütusekulu, ümberhitusemaksumuse ja hoolduse kallinemise arvelt, siis väike hästihingav mootor on täiesti "replacement" - oleneb muidugi otstarbest. Aga 1 näide oleks see, et kui teed masina 100K'ga 20% kergemaks ja miinimum-kaal on käes (või lihtsalt raha on otsas), ning viimane kergendus maksis 2000EEK/kg, siis 70-100kg raskema mootori kasutamine läheb üsna palju maksma, kuna iga järgneb kg massi alla saada maksab aina rohkem, pealegi tuleb mootori kinnitused jms tugevam teha. Paraku tõuseb kubatuuriga tihtipeale ka miinimumkaal, siis tuleb juba kohtunikud ära osta

