5. leht 6-st

Postitatud: 03.06.2009 17:49
Postitas colin
Leitsin siis ka oma auto jaoks väheke aega ja sai kompressori kinnitused valmis tehtud:
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 03.06.2009 18:06
Postitas Greatmaster
Kas see kõik nüüd normaalselt kapotialla ka ära mahub või tuleb mingi scoop?

Postitatud: 03.06.2009 18:29
Postitas colin
Ilma scoobita kahjuks hakkama ei saa jah :roll:

Postitatud: 03.06.2009 19:15
Postitas c20xe
Väga hod-rodilik lõpptulemus peaks siis olema. ;)

Postitatud: 18.06.2009 19:00
Postitas colin
Nüüd trigerwheel ka olemas :-D
Pilt
Pilt

Postitatud: 18.06.2009 19:23
Postitas JDM-San
Täiesti OT, aga kas too Elise S1 on Eesti registris?

Postitatud: 19.06.2009 9:19
Postitas colin
See Elise on Soome registris.

Postitatud: 19.06.2009 11:45
Postitas rosco
peal.

Postitatud: 19.06.2009 12:19
Postitas colin
Täpselt nii, AMK-s :-D

Postitatud: 20.06.2009 1:07
Postitas uzzac
saigi neljap seal oma ladat kaalumas käidud ja jäi silma mingi julm pilvelõhkuja mootor garaaži servas. hiljem siit pilte nähes sain aru millega tegu. IRL on asi ikka väga kõrge...hakkab mingi top fueli moodi vist välja nägema :)

Postitatud: 20.06.2009 11:41
Postitas Rain573
Väga huvitav projekt! Jälgin huviga seda teemat :)

Postitatud: 03.08.2009 21:12
Postitas colin
Õnnestus saada AL hooratas, pärit siis RS4-jalt ja sobib 1:1-le 12v mootorile:
Pilt

Pilt

Postitatud: 04.08.2009 10:46
Postitas Joel
Anna andeks, aga minu arvates on selline kompressori paigutus äärmiselt kummaline. Kui Sa ei pane kompressorit otse sisselaskekollektorisse puhuma, siis miks Sa ta üldse sinna mootori peale istutasid - sellisel juhul ta võib ju täiesti vabalt olla mootori küljel ja ei peaks kapotti lõhkuma ja Audile ebasobilikku scoopi ehitama. Praegusel juhul asub kompressor mootori kõige kõrgemas kohas ning tema peale tuleb veel port kust siis õhk toru pidi alla originaalkollektorisse juhitakse. Kui torud juba mängu tulevad, siis ma ei suuda mõista ühtegi adekvaatset põhjust, miks peaks kompressor selle koha peal olema, va see, et seda Sa just tahadki et kompressor oleks kapotist väljas.

Üks mõte veel kaalumiseks. Kui Sa tingimata tahad, et kompressor oleks silidriridade vahel, siis ehita uus sisselaskekollektor selliselt, et kompressor on kollektori all, sama pidi nagu praegu ja sisselaskekanalid jooksevad kompressori pealt silindritesse. MTM pakub sellist kompressorilahendust koos kollektoriga A8'le

Postitatud: 04.08.2009 10:55
Postitas colin
Uue kollektori tegemine juba plaanis :-D See esialgne lahendus jah ebapraktiline ja kahjuks ei mahu kompressor mingi valemiga mootori küljele. Otse kollektorisse ei hakka puhuma, cooler tuleb ka vahele ;)

Postitatud: 05.08.2009 19:06
Postitas colin
Kompressori paigutus tuleb siis selline:
Pilt
Pilt
Pilt
Teen kronsteinid valmis, siis peab sl kollektorit voolima hakkama :)