5. leht 12-st
Postitatud: 02.09.2008 17:14
Postitas Astrona
mul oli midagi taolist - pihusti dirver põles läbi.
võta see 8 jalaga kivi välja, vaata, kas siis kah pihustitel mass peal? Skeemi täpselt ei mäleta, aga võid mõõta prose jala pealt, siis pihusti driveri pealt ja siis FET jala pealt. (Driver inverdib signaali, et kui high tuleb peale, siis low läheb välja.)
Postitatud: 11.09.2008 2:53
Postitas Jaan
Ei teagi, kas enam kõlbab probleemide alla enda teemat liigitada, aga tänased edusammus olid sellised:
Tinutasin MS-i setupi ringi, ikkagi oli süüdi see kuradi NEON-i teema. Peale õige asja valmimist, hakkas iga starteri andmisega lubama ja lonkas töödata ka 5-6 sekundit. Õlivarda otsast hakkas bensiini-õlipaska maha lödistama, seega väga rebestama ei hakanud, läpaka aku sai ka otsa. Nüüd on tuuningplaan karter tühjaks lasta ja siis edasi katsetada. Praegu jäi mulje, et kolvid peksavad vastu vedeliku tasapinda ja asi ei saagi pöördesse minna

. Ilmselgelt on enamus settinguid ka paigast ära. Proovin edasi reedel.
...kurb on olla loll

Postitatud: 11.09.2008 13:12
Postitas rustang
Jaan kirjutas:
...kurb on olla loll

Ära põe, kogu aeg tarkus ju koguneb! Näe mina ka ei laksanud lahti seda neoni jama... liiga pealiskaudne olin vist.
Postitatud: 11.09.2008 13:33
Postitas Mihkel
Tihti peale on kõige elementaarsemad "valikud/linnukesed" mille peale lihtsalt ei tule.
Pead ise ka seda nii elementaarseks asjaks, et a-la "no need asjad said ju kohe õiged".
Ei mõelnud üldse haluvstavalt eelmist mõttetera, lihtsalt mida rohkem süviti asja jagama hakkad, seda vähem tihtipeale elementaarsete asjade peale mõtled ja otsid ainult keerulisi vigu

Postitatud: 13.09.2008 12:13
Postitas Jaan
Heh, lähen mina siis reedel garaazi, lasen õli välja, panen pesuõli sisse ja mis juhtub? Mitte midagi, pihustid on järjekordselt pidevalt avatud asendis. Müstika. Ühesõnaga vean uue juhtmekimbu nii nagu peab ja siis tutkin asja edasi.
Postitatud: 16.09.2008 0:03
Postitas Jaan
Nüüd on lugu selline, et vedasin pihustitele juhtmed otse MS-ilt. (meenutuseks, et enne olid juhtmed auto originaalkimbult) 2tk-i on ok, 2tk-i on ikka pidevalt avatud. Kas peab uusi vidinaid poodi otsima minema? Ja kas neid pritse kivisid on meil kusagilt a`la oomipoest ka saada?
Postitatud: 16.09.2008 9:25
Postitas jeff01
pihustite transistori alternatiivi pakuti mulle küll kohapealt YE´st tollele pidi vaid isoleerimis kiti alla panema.....Selle saad ka kivi lahti jootmata välja mõõta kas ta on terve või katki. (Mul nüüd ongi 1 kivi teisest erinev aga küünaldelt vahet välja lugeda ei suuda ja laiskuse tõttu on se nii jäänudki)
Postitatud: 22.09.2008 20:14
Postitas Jaan
Nii ostsin profülaktika mõttes uued Fet-id, vahetasin veel paar MS-i foorumis soovitatud 3. jalgset transistorit ja siis selgus veel, et mul seda 8 jalaga Fet driveri kivi ei olegi komplektis
Ostsin selle ka ja voilaa, auto hakkas käima minema. Tühikäiku pole ja pöördesse ka muidugi ei lähe. Peab igast asju sättima või kellegi appi kutsuna, eks paistab. Tundub vähemalt, et Megasquirt ise on nüüd töökorras.
Postitatud: 23.09.2008 8:45
Postitas Astrona
8 jalaga Fet driveri kivi
Mis mõttes seda ei olnud???
Osad jupid plaadilt puudu, ja juba tahtisd sõitma minna?
Postitatud: 23.09.2008 9:27
Postitas Mihkel
MS-i plaadil võiks jah enne paugutama minemist ikka kõik (vajalikud) elektroonikakomponendid küljes olla.
Stim-ides oleks ka algaja kohe ära näinud, et midagi on valesti.
Postitatud: 23.09.2008 13:20
Postitas Jaan
No näed. Kuna tinutamine on selge siis ma ei viitsinud eriti teemasse süveneda. Kotikestel olid juppide nimetused ju peal ja plaadil neile vastavad kohad. Laksisin ilma asjasse süvenemata komponendid külge ja kui asi ei töödanud siis hakkasin alles uurima. Manuaali loevad enne asja kasutamist ju pussyd
Tõeline mees kõigepealt "remondib" ise ja kui kõik totaalselt per*e läheb siis maksab 3x summa asja jonksu saamiseks.
Postitatud: 23.09.2008 13:29
Postitas Mihkel
Huvitav, et sealt kitist see kivi puudu oli, tehasepraak siis ilmselt.
Eestist oli seda kivi saada ka?
Postitatud: 23.09.2008 13:56
Postitas Jaan
Ei tea jah. Sain selle Oomipoest, muidugi hind USA hinnakirja järgi oli mingi alla 2. taala, meil maksis 125 eeki. Aga noh pajakas. Muidugi oli mingi selline tekst ka megamanualis:
When you get your parts kit from Digi-Key, it will contain the components listed above (minus the PCB, U1, U3, and U7).
Ei tea kus miskit valesti oli läinud, igatahes mul U7. polnud, aga see ei ole teema. Nüüd on vaja kuidagi tööle häälestada, see saab jälle huvitav olema.
Postitatud: 23.09.2008 16:55
Postitas Mihkel
99% kit-idel ei ole selle MegaManuali listiga midagi ühist.
Need on eri müüjatel eri moodi komplekteeritud.
Üldiselt MegaManual on suures plaanis for REFERENCE ONLY, tuleb ka oma peaga lisaks mõelda.
Seda enam, et sa kasutad MSExtra-t, mitte Fuel Only milleks MegaManual mõeldud on.
Ühesõnaga: KODUTÖÖ, KODUTÖÖ, KODUTÖÖ!!!
Postitatud: 18.10.2008 23:42
Postitas Moss
Minu kätte jõudis siis see ahto10 MS1v2.2
Puhusin täna asjal tolmu pealt ja sirvisin pool päeva netis MS'i juttu.
Paneks heameelega selle jubina tööle aga MS'i sisene värk on mulle natuke veel liiga keeruline, ehk saab siit abi.
Selle ajuga sain kaasa miski juhtmepuntra kus muuhulgas on ka Fordi EDIS plokk ja VR andur. Plaan need ära kasutada. Ahto jutust on meeles, et dizzyga tal asi toimis, kuid EDISega korralikult käima ei saanud. Panin ka pildid
siia kõrvale.
Tänase jõllitamise tulemusel saan nagu aru, et seda juhtaju on juba muudetud. Minu küsimus on, kas seda on tehtud õigesti?
Siit veidi allapoole kerides tuleb
Edis Wiring for a V2.2 PCB. Kõik punktid peale viimase suudan kõnealuse ECU peal ära tunda, kuid seda 1K resistorit ei paista nagu olevat. Kas võibki probleem EDISega selles peituda?
Lisaks pole tehtud seda LM-conversionit, mida talle soovitati, eksju?
EDIT: Lisaks peaks mida tegema, et PC'l oleks lootust ära tunda uus "saba rakk"?
Siinse skeemi järgi võttes pole nagu muud kui pin28 peale vool sisse, pin7...11 ja 19 peale miinus ja edasi juba COM-porte näppima? Asi muidu ise niipalju toimis, et Valdzi arvuti leidis ta koos stimulaatoriga üles.
Tänud ette.