5. leht 5-st

Postitatud: 01.08.2008 22:32
Postitas colin
Aitäh! Homme võtan anduri välja ja loen hambad ära :) Hakkan nüüd mõtlema, et kuna driggerwheel on mootoris sees väntvõlli küljes, siis vb seal tõesti vähem hambaid kui 60-2. Aga mis siis täpsemalt teha tuleb, kui teada, mitmenda hamba juures andur on... samuti ei saa aru, mis see return pos on... :?

Postitatud: 02.08.2008 16:10
Postitas colin
Selgus, et sellel mootoril polegi driggerwheel-i :? vaid on selline süsteem:
Pilt
kas seda lahendust on võimalik kuidagi kasutada?

Postitatud: 02.08.2008 19:37
Postitas jeff01
mitu neid freesitud sooni on ja kuidas nad jaguneva.....kui ma ei eksi siis on vaja vähemalt 3 sellise asetusega et 1 oleks justkui puudu (90 kraadise nurga all siis)

Postitatud: 02.08.2008 23:09
Postitas colin
ei, kõik on nii, nagu pildil... nimelt on sellel mootoril 2 andurit.... RPM ja CRANK, RPM-i loeb starteri hammasvöölt...

Postitatud: 02.08.2008 23:40
Postitas colin
kas siis toimib, kui panen väntvõlli rihmarattalt 6-1 impulssi lugema? Pidasin silmas seda, kui rihmaratas jagada 6-eks ja panna 5 tihvti. Või on 36-1 ja 60-2 parem varjant?