5. leht 7-st

Postitatud: 14.03.2009 23:18
Postitas george16v
Potaka paneks siis selle toru vahele , mis läheb karterist karteri kaane alla ja sealt edasi veax siis kuhugi põhja alla. Peaks piisama küll ja siis ei külmuks ka. Nissanitel ja saabidel on midagi taolist originaalis juba.

Postitatud: 27.03.2009 21:36
Postitas george16v
Sai täna natukene plokki korrastama hakatud ja O-ringimine ka ära tehtud , nagunii oli juba plokk maha võetud ;)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 28.03.2009 0:16
Postitas mart154
kas see soon natuke lai ei ole? Ma ise olen kasutanud (ja arusaanud, et üsna levinud o-ringi materjal üle maailma) on keevitustraat.

A selle jaoks on soon liiga lai ju?
Või sul mingi muu materjal sinna mõeldud?

Postitatud: 28.03.2009 0:18
Postitas Mihkel
Georg sebib lihtsalt tummisemat traati :-D

Postitatud: 28.03.2009 1:00
Postitas george16v
Pildilt lihtsalt tundub et soon on lai , silindrite vahel lihtsalt nii vähe materjali et see 0.95mm tundub nagu 2mm. Ja noh pildistamise nurk on ka vastav.


Edit: ühel pildil on ka näha 6mm polt ja soon korraga , eks võrdle ise :-D

Postitatud: 28.03.2009 6:49
Postitas sx200
On küll võib-olla väga loll küsimus! Aga siiski
Mis eesmärk selle O-ringimisel on? :roll:

Terv. Ardi

Postitatud: 28.03.2009 9:02
Postitas jeff01
sx200 kirjutas:On küll võib-olla väga loll küsimus! Aga siiski
Mis eesmärk selle O-ringimisel on? :roll:

Terv. Ardi
Eesmärk on suurendada tavatihendi vastupidavust :)
piltlikult pressitakse sinna soonde pandav keevitustraat tihendi metall rõngasse mis annab talle erilise kuju ja surub tihedamalt kokku osa mida on vaja tihedamalt kokku suruda.

Postitatud: 28.03.2009 21:57
Postitas pr8
Vasktihend ka sisse?

Kas kaanele receiver groove ka olemas?

BTW alla 2 bar ei peeta o-ringe vajalikuks, MLS käib ka. Populaarne on Cometic, meil on 1.5 bar juures Fel Pro oma:

http://www.federal-mogul.com/en/Afterma ... torqueMLS/

Sel on veekanalid ilusti tihendatud.

Postitatud: 28.03.2009 22:07
Postitas mart154
Pärtel-pärtel... O-ringi mõte antud juhul on see, et saaks kasutada stokk papist tihendit :)

Postitatud: 28.03.2009 22:29
Postitas george16v
Hetkel tuleb originaal papp tihend , ei välista ka vasktihendit. Kaanele ei ole vastus soont teinud , ei tea kas saaksin koduste vahenditega need täpselt ühele joonel.
Otsest vajadust O-ringimise järele puudus , aga kuna see mootor on juba kujunenud selliseks katsejäneseks , siis on parem kõikvõimalikud trikid selle peal ära katsetada ennem kui neid näiteks ascona peal tarbima hakkan.
Kui vasktihend teha , kuda selle kõige paremini pidama saab ? Kas ainult veekanalite ümber silikooni õrnalt või siis o-ringida ka kohe ?

Postitatud: 29.03.2009 7:30
Postitas pr8
Vasktihendil on veel näiteks need head küljed:

*Erineva paksusega, s.t. kui suveleitsakus on õhk nii hõre, et linnud käivad jala, siis viskad õhema tihendi vahele, et surveastet tõsta.

*Liiga kõrge sil rõhu korral tavatihend kas puruneb või tugeva korral kolvis auk, vask aga annab järele ilma purunemiseta.

Ja neid saab ka korduvalt kasutada. Veesärgi kohta peab konkreetse tihendi kohta uurima, minu huviks olevatel mootoritel veesärki pole, vaid solid billet plokid! :)

http://www.flatoutgroup.com/gaskets/am.asp

Postitatud: 29.03.2009 12:20
Postitas valdz
george16v kirjutas:Hetkel tuleb originaal papp tihend

Aru ma ei taipa :) Miks te nende papist tihenditega jamate kui metalltihend Opelilie maksab ca. 500.-?

Postitatud: 29.03.2009 13:05
Postitas Raceboy
Vasktihendi kasutamisel tekib probleeme vee- ja õlikanalite tihendamisega, lisaks väsib ta kiiremini kui tavaline tihend (algul noolutatud vask muutub uuesti jäigaks).

Postitatud: 29.03.2009 14:24
Postitas Mihkel
valdz kirjutas:
george16v kirjutas:Hetkel tuleb originaal papp tihend

Aru ma ei taipa :) Miks te nende papist tihenditega jamate kui metalltihend Opelilie maksab ca. 500.-?
Miks mitte elu huvitavaks teha? :-D

Tegelikult katsetamiseks ju hea kuna enamus autodele 500 eek eest metalltihendit ei saa.

Postitatud: 29.03.2009 17:30
Postitas george16v
Jaman sellepärast et pole ise kunagi O-ringimist teinud. Ja korralik papptihend maksab opeli 2 liitrisele tõesti samapalju kui tehase originaal metalltihend.
Samas ripub mul puki otsas mootor mille papptihend maksab 4k , nii et kui sinna midagi tugevamat vaja läheb , siis mingi know+how oleks juba enda käest võtta.