Opel Vectra 2000 1991a 'george16v
Georg sebib lihtsalt tummisemat traati 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Eesmärk on suurendada tavatihendi vastupidavustsx200 kirjutas:On küll võib-olla väga loll küsimus! Aga siiski
Mis eesmärk selle O-ringimisel on?![]()
Terv. Ardi

piltlikult pressitakse sinna soonde pandav keevitustraat tihendi metall rõngasse mis annab talle erilise kuju ja surub tihedamalt kokku osa mida on vaja tihedamalt kokku suruda.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasktihend ka sisse?
Kas kaanele receiver groove ka olemas?
BTW alla 2 bar ei peeta o-ringe vajalikuks, MLS käib ka. Populaarne on Cometic, meil on 1.5 bar juures Fel Pro oma:
http://www.federal-mogul.com/en/Afterma ... torqueMLS/
Sel on veekanalid ilusti tihendatud.
Kas kaanele receiver groove ka olemas?
BTW alla 2 bar ei peeta o-ringe vajalikuks, MLS käib ka. Populaarne on Cometic, meil on 1.5 bar juures Fel Pro oma:
http://www.federal-mogul.com/en/Afterma ... torqueMLS/
Sel on veekanalid ilusti tihendatud.
Hetkel tuleb originaal papp tihend , ei välista ka vasktihendit. Kaanele ei ole vastus soont teinud , ei tea kas saaksin koduste vahenditega need täpselt ühele joonel.
Otsest vajadust O-ringimise järele puudus , aga kuna see mootor on juba kujunenud selliseks katsejäneseks , siis on parem kõikvõimalikud trikid selle peal ära katsetada ennem kui neid näiteks ascona peal tarbima hakkan.
Kui vasktihend teha , kuda selle kõige paremini pidama saab ? Kas ainult veekanalite ümber silikooni õrnalt või siis o-ringida ka kohe ?
Otsest vajadust O-ringimise järele puudus , aga kuna see mootor on juba kujunenud selliseks katsejäneseks , siis on parem kõikvõimalikud trikid selle peal ära katsetada ennem kui neid näiteks ascona peal tarbima hakkan.
Kui vasktihend teha , kuda selle kõige paremini pidama saab ? Kas ainult veekanalite ümber silikooni õrnalt või siis o-ringida ka kohe ?
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Vasktihendil on veel näiteks need head küljed:
*Erineva paksusega, s.t. kui suveleitsakus on õhk nii hõre, et linnud käivad jala, siis viskad õhema tihendi vahele, et surveastet tõsta.
*Liiga kõrge sil rõhu korral tavatihend kas puruneb või tugeva korral kolvis auk, vask aga annab järele ilma purunemiseta.
Ja neid saab ka korduvalt kasutada. Veesärgi kohta peab konkreetse tihendi kohta uurima, minu huviks olevatel mootoritel veesärki pole, vaid solid billet plokid!
http://www.flatoutgroup.com/gaskets/am.asp
*Erineva paksusega, s.t. kui suveleitsakus on õhk nii hõre, et linnud käivad jala, siis viskad õhema tihendi vahele, et surveastet tõsta.
*Liiga kõrge sil rõhu korral tavatihend kas puruneb või tugeva korral kolvis auk, vask aga annab järele ilma purunemiseta.
Ja neid saab ka korduvalt kasutada. Veesärgi kohta peab konkreetse tihendi kohta uurima, minu huviks olevatel mootoritel veesärki pole, vaid solid billet plokid!

http://www.flatoutgroup.com/gaskets/am.asp
Vasktihendi kasutamisel tekib probleeme vee- ja õlikanalite tihendamisega, lisaks väsib ta kiiremini kui tavaline tihend (algul noolutatud vask muutub uuesti jäigaks).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Miks mitte elu huvitavaks teha?valdz kirjutas:george16v kirjutas:Hetkel tuleb originaal papp tihend
Aru ma ei taipaMiks te nende papist tihenditega jamate kui metalltihend Opelilie maksab ca. 500.-?

Tegelikult katsetamiseks ju hea kuna enamus autodele 500 eek eest metalltihendit ei saa.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jaman sellepärast et pole ise kunagi O-ringimist teinud. Ja korralik papptihend maksab opeli 2 liitrisele tõesti samapalju kui tehase originaal metalltihend.
Samas ripub mul puki otsas mootor mille papptihend maksab 4k , nii et kui sinna midagi tugevamat vaja läheb , siis mingi know+how oleks juba enda käest võtta.
Samas ripub mul puki otsas mootor mille papptihend maksab 4k , nii et kui sinna midagi tugevamat vaja läheb , siis mingi know+how oleks juba enda käest võtta.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P