5. leht 8-st

Postitatud: 04.07.2005 0:20
Postitas Rando
kiirus siis sinna kurvi minnes oli umbes 80km/h kuigi jah tavaliselt ma niimoodi ei sõida ;)

Postitatud: 04.07.2005 2:22
Postitas rosco
Rando kirjutas:kiirus siis sinna kurvi minnes oli umbes 80km/h kuigi jah tavaliselt ma niimoodi ei sõida ;)
Oli vaja Bikele ära lasta? :) ok see selleks,aga tänaval võib vist nende rehvidega sõita juhul,kui on mustri vähemalt 3 mm( oli see vist kulumis piir),siis ei tohiks probleemi olla.

Postitatud: 04.07.2005 8:40
Postitas Rando
niisugune loll mõte oli jah :roll:

Postitatud: 10.07.2005 18:51
Postitas Rando
Eile sai siis käidud haapsalu lennuväljal veerandmiili aega proovimas ning tulemused olid üle ootuste 8) esimesel katsel 13.8x teine ebaõnnestunud start 14.2x aga kolmanda sõidu tulemus selgub alles homme

Postitatud: 10.07.2005 22:03
Postitas Silwer
13,8 on juba enam-vähem aeg. See oli tagaveolisena sõidetud?

Postitatud: 10.07.2005 22:49
Postitas Rando
ikka tagaveolisena!
ei ole nagu mõtet esi silda tagasi panna hakkab mõtetult palju lagunema ja 400 meetris pole palju abi ka ma arvan :roll:

Postitatud: 11.07.2005 0:08
Postitas zoom1
13.8 ju väga hea aeg ;) , kuidas pidamisega lood olid ja palju kiirus oli?

Postitatud: 11.07.2005 0:55
Postitas Mihkel
Viimase sõidu tulemuseks julgen ennustada vähemalt 13.5, ehk isegi alla selle.
Esimene sõidu reaktsioon oli pea 0.6 sekundit ja start vist ka just kõige parem ei olnud.
Viimane sõit oli kõik nagu suht ideaalne, tahaks ainult tulemust näha.
Lõppkiirus oli vist 168 koma midagi, kui õieti mäletan.

Pidamist oskab Rando ise kommenteerida.
Slikke ennem ei soendanud, kuna ABS ei pidavat koostööd tegema.

Cossu sierra sai viimane sõit silmaga hinnates lõpus ~2 autopikkust ära.
Mul prillid ja seega 100% tõele see väide ei pretendeeri :-D

Postitatud: 11.07.2005 8:11
Postitas Samvel
RT ei mõjuta ET tulemust, ET on puhas sõidu aeg ;)
muidu päris kobedalt liikus juba see masin

Postitatud: 11.07.2005 11:08
Postitas Mihkel
Huvitav, Audil oli RT 0.3s parem teises sõidus ja ka ET 0.3s parem. Lõppkiirus oli esimese sõiduga identne.

Postitatud: 11.07.2005 15:09
Postitas Rando
zoom1 kirjutas:13.8 ju väga hea aeg ;) , kuidas pidamisega lood olid ja palju kiirus oli?
pidamisega oli nagu ta oli kuna ei soendanud ja muidugi start tahab veel kõvasti harjutamist

Postitatud: 11.07.2005 16:57
Postitas Samvel
Elapsed Time:
An elapsed time or E.T., is the time it takes a vehicle to travel from the starting line to the finish line. A car starts or triggers the E.T. timer by reconnecting the staging beam (ie, when it leaves the starting line). Starting the E.T. timer is identical to stopping the Reaction Time (R/T) timer.

Eliminaatorites jällegi ei koti ET kedagi vaid võidab see kes ületab esimesena finishijoone, ehk RT+ET

Timeslip`is on alati ET

Mihkel, soovitan piiluda näiteks G-Techi manuali, seal piltlikult drag-concept lahti seletatud ;)

Postitatud: 11.07.2005 17:02
Postitas zoom1
Sõitsid siis drag rehviga? kas 60f aega ka tead?

Postitatud: 16.07.2005 2:39
Postitas Rando
zoom1 kirjutas:Sõitsid siis drag rehviga? kas 60f aega ka tead?
rehvideks olid yaris cupis kasutuses olevad slikid! 60f aega kahjuks ei mäleta ja see paber läks ka kaduma :?

täna sain siis teada kolmanda sõidu aja ning see oli 13.631 :)
ise tulemusega suht rahul kuigi alati võiks paremini minna ;)

Postitatud: 14.08.2005 22:13
Postitas Rando
nüüd siis sai lõpuks natuke välimusega tegeletud ( tänud Raxxile) pole küll veel täitsa valmis aga ikkagi samm paremuse poole :)

http://m-tuning.ee/galerii/RandoE30