EDRA Drag Race 2014 finaalsõit
Suzuki Hayabusa Turbo : )
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Vaatamata igikestvale putitamisele vahelduseks jahh suht kenad ajad
Lõpukiirused olid millegipärast väikesed ja nagu nüüdseks selgunud on siis uued "Ferrea" ss. sisselaskeklappid olid olematuks muutund vahede tõttu suht irvakil ja sellest tulenevalt kompressioonid kahh suht poole peal
Eks teeme siis sisselaske klappidele uuesti klapiregulli ära ja järgmine kord ootaks veel ilusamaid aegu/kiiruseid
Sellel võistlusel uuendas pill oma isiklikku isegi kahel sõidul - seda küll ainult tuhandikega siiski
Parimaks tuligi siis 9.25 sec.@249km/h . finaalsõidus .
Paar piltti kiirendusest http://motorsport.ee/2014/06/edra-kiire ... s-galerii/" onclick="window.open(this.href);return false;
Muidu on lahe - isegi viienda käiguga ületab maanteel veojõud haardeteguri ja tagaratas hakkab nühama
Ehk siis mähib suht rajult ja musta jutti teeb kenasti
Jätkub......
Sellel võistlusel uuendas pill oma isiklikku isegi kahel sõidul - seda küll ainult tuhandikega siiski
Parimaks tuligi siis 9.25 sec.@249km/h . finaalsõidus .
Paar piltti kiirendusest http://motorsport.ee/2014/06/edra-kiire ... s-galerii/" onclick="window.open(this.href);return false;
Muidu on lahe - isegi viienda käiguga ületab maanteel veojõud haardeteguri ja tagaratas hakkab nühama
Ehk siis mähib suht rajult ja musta jutti teeb kenasti
Jätkub......
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Huvitav kui palju peaks mulle maksma, et sellisele asjale lenksu tahaks istuda 
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Huvitav kui palju ma peaks maksma, et sellisele asjale lenksu saaks istuda

Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...
-
mitsu_manic
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Oleneb, kui kalliks oma elu peate.
Mina ei istukski, nii igaksjuhuks
Mina ei istukski, nii igaksjuhuks
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Oi kui kaua pole midagi kuulda olnud
Aga nüüd sellel nädalavahetusel ratas hindamiseks väljas SakuSuurhallis Tallinn Motor Showl uuenenud välimuses/sisemuses
Väike vahekokkuvõte 2016
Suzuki Hayabusa GSX1300R Turbo
Va. 2003
Ostetud täisoriginaalsena ja paigaldatud iseehitatud turbosüsteem .
Paigaldatud II Gen Hayabusa täisprogrammeeritav mootori juhtaju (ECU) koos kogu elektroonika , juhtmestiku ja kelladeblokiga Lisaks paigaldatud MAP andur ülelaade vajadusi silmas pidades. Võimaldab täies mahus seadistada kõiki mootori töö parameetreid , süüte- kui kütusekaarte , juhtida käigupõhiselt turborõhku , juhtida quickshifteri kütuse ja süütekatkestusi , launch control jne.
Mootor
Madaldatud surveaste (Spacer Plate )
Tugevad „APE-raceparts“ plokikaanepoldid / mutrid
„Cometic“ MLS metall-blokikaanetihend
Blokikaanel teostatud „Hemi cut mod „
Kõrgema tõusuga nukkvõllid
Tugevdatud sidurikorv / tugevad „APE-raceparts“ sidurivedrud
Käigukasti hammasrataste „HeavyCut“ (RM-Motors)
Parendatud karterituulutus
PairValveSystem eliminator kit
Tugev käigulülitustähiku vedru
Külmema hõõgarvuga süüteküünlad NGK
850 cc. Bosch EV14 kütusepihustid / billet fuel rail
Lisad
Vee-Metanooli pritsesüsteem „Aquamist“
Pneumokäiguvahetus „MPS-racing“
9“ ower kiigepikendused / tugevam EK kett /kiirem peaülekanne
Quick throttle mod.
Vedrustusekäigud lühemad/jäigemad / kliirensit oluliselt madaldatud „Race Tech“
AFR (õhu-kütuse vahekord) segukell „Innovate motorsports“
Turborõhunäidik
Kütuserõhunäidik
Blow-Off Valve
„DeatschWerks“ kõrge tootlikusega kütusepump / täismahus muudetud kütusesüsteem
Topelt jahutusventilaatorid / spetsiaal jahutusvedelik „Motul Motocool“
Liitiumaku (300g)
Muudetud kuju ja libisemisvastase kattematerialiga sadul
Clip-on madalamad racing lenksud
NoBoostRacing pika kiige ketikaitse
Tervitades Deiv
Aga nüüd sellel nädalavahetusel ratas hindamiseks väljas SakuSuurhallis Tallinn Motor Showl uuenenud välimuses/sisemuses
Väike vahekokkuvõte 2016
Suzuki Hayabusa GSX1300R Turbo
Va. 2003
Ostetud täisoriginaalsena ja paigaldatud iseehitatud turbosüsteem .
Paigaldatud II Gen Hayabusa täisprogrammeeritav mootori juhtaju (ECU) koos kogu elektroonika , juhtmestiku ja kelladeblokiga Lisaks paigaldatud MAP andur ülelaade vajadusi silmas pidades. Võimaldab täies mahus seadistada kõiki mootori töö parameetreid , süüte- kui kütusekaarte , juhtida käigupõhiselt turborõhku , juhtida quickshifteri kütuse ja süütekatkestusi , launch control jne.
Mootor
Madaldatud surveaste (Spacer Plate )
Tugevad „APE-raceparts“ plokikaanepoldid / mutrid
„Cometic“ MLS metall-blokikaanetihend
Blokikaanel teostatud „Hemi cut mod „
Kõrgema tõusuga nukkvõllid
Tugevdatud sidurikorv / tugevad „APE-raceparts“ sidurivedrud
Käigukasti hammasrataste „HeavyCut“ (RM-Motors)
Parendatud karterituulutus
PairValveSystem eliminator kit
Tugev käigulülitustähiku vedru
Külmema hõõgarvuga süüteküünlad NGK
850 cc. Bosch EV14 kütusepihustid / billet fuel rail
Lisad
Vee-Metanooli pritsesüsteem „Aquamist“
Pneumokäiguvahetus „MPS-racing“
9“ ower kiigepikendused / tugevam EK kett /kiirem peaülekanne
Quick throttle mod.
Vedrustusekäigud lühemad/jäigemad / kliirensit oluliselt madaldatud „Race Tech“
AFR (õhu-kütuse vahekord) segukell „Innovate motorsports“
Turborõhunäidik
Kütuserõhunäidik
Blow-Off Valve
„DeatschWerks“ kõrge tootlikusega kütusepump / täismahus muudetud kütusesüsteem
Topelt jahutusventilaatorid / spetsiaal jahutusvedelik „Motul Motocool“
Liitiumaku (300g)
Muudetud kuju ja libisemisvastase kattematerialiga sadul
Clip-on madalamad racing lenksud
NoBoostRacing pika kiige ketikaitse
Tervitades Deiv
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.