4. leht 9-st
Postitatud: 05.05.2010 12:25
Postitas s3nder
Mihkel kirjutas:Nendelt piltidelt ei ole IMO suurt midagi aru saada.
See kahe silindri vahel olev tahmane koht on imelik.
Oled sa ikka 100% kindel, et asjal üldse midagi viga oli, kui sul temp kogu aeg normis oli?
Jahutussüsteemis on 1.1-1.3bar rõhk M20B25 normaalne, seda hoiab paisupaagi kork.
Korki avades peabki sealt vett üle hakkama ajama, kuna süsteem on surve all, et keemistemperatuur kõrgemale viia.
surve oli nii suur et hakkas juba lödvikute vahelt välja ajama tosooli.
Postitatud: 05.05.2010 12:34
Postitas s3nder
635Driver kirjutas:
Sellel tihendil ja plokil on need kohad kohakuti ja mõlemal on jälg sees.Tihendil on pruunikaks kõrbenud see koht ja plokil on must rada sees.Julgen väita seda omal kogemusel kuna mul puges samamoodi ploki ja tihendi vahelt läbi, ainsaks vaheks oli , et tagus lõdvikut lahti sest paisupaak on alumiiniumist ja 2bar korgiga. Plokk oli pealt natuke tahmane umbes 8mm laiuselt ja tihend oli samamoodi pruunikaks kõrbenud servast umbes 4mm ja sellest piisas.Kuna mul oli tahmane ploki pealt ja see tahm tuli kergelt maha ning sirge metalliga ja lehtkaliibriga ei saanud ka aru ,et se koht madalam oleks siis ei hakanud lihvima plokki aga sain persesest kuna uus tihend läks samamoodi täpselt samalt kohalt ning olin sunnitud ostma kolmanda tihendi ning plokki ikkagi lihvima.Peale seda polnud kolmanda tihendiga mingit probleemi.
kas see teine pilt kus sa märkisid punasega ,selle all mötled et tükk väljas?

sama koht , ja ärge seda hermeetikut tähele pange seal :D

Postitatud: 05.05.2010 12:46
Postitas Mihkel
Nojah, ilma märgeteta ei tee pildil vahet kas on kaas ja tihend lihtsalt sitased või on seal reaalselt mingid jäljed peal.
Postitatud: 05.05.2010 16:52
Postitas Dc85
Metallist tihendit kasutatakse ka mitu korda. Mida teised arvavad, kas julgeksite sama tihendi tagasi panna(see mis pildil ntx)? Muidugi enne seda plokk ja kaas uuesti sirgeks.
Postitatud: 05.05.2010 18:14
Postitas s3nder
mis targemad arvavad kas cometicu tihendid kannatab ise öhemaks teha,võttes ära sealt kaks kihti?
Postitatud: 05.05.2010 19:01
Postitas 635Driver
M30b35l ei saanud võtta kuna seal olid pressitud alad sees mis omakorda läksid järgmisega kokku ,ühesõnaga ei saanud.
Ei soovita katsetama hakata ja mõistlik oleks uus tihend panna.
Postitatud: 05.05.2010 19:45
Postitas s3nder
635Driver kirjutas:M30b35l ei saanud võtta kuna seal olid pressitud alad sees mis omakorda läksid järgmisega kokku ,ühesõnaga ei saanud.
Ei soovita katsetama hakata ja mõistlik oleks uus tihend panna.
see cometic tihend mis mul sees oli sellelt ma vötsin kaks kihti ära muidu tuli CR:7.8:1 kui oleks jätnud need kaks kihti .näiteks minu tihendil oli 3 kihti seda teflon vms kattega ja kaks tavalist plekki naq lihtsalt paksuse pärast aga samas ei tea kah äkki nendel mingi kindel eesmärk seal ;D
Postitatud: 05.05.2010 21:14
Postitas vlzman
Täiesti mitteasjakohane märkus, aga tegelikult dragi sõites peaks tosooli vahetama vee vastu. Seda just seetõttu, et kui midagi peaks purunema, siis vee kuivatamine rajalt väga lihtne võrreldes tosooli eemaldamisega. See pigem öeldud selleks, et edaspidi tead arvestada, mitte targutamiseks. Eks see mingil määral läheb ka tehniliste kontrollide kapsaaeda.
Sry veelkord teema hijackimise eest - peace

Postitatud: 05.05.2010 21:21
Postitas s3nder
vlzman kirjutas:Täiesti mitteasjakohane märkus, aga tegelikult dragi sõites peaks tosooli vahetama vee vastu. Seda just seetõttu, et kui midagi peaks purunema, siis vee kuivatamine rajalt väga lihtne võrreldes tosooli eemaldamisega. See pigem öeldud selleks, et edaspidi tead arvestada, mitte targutamiseks. Eks see mingil määral läheb ka tehniliste kontrollide kapsaaeda.
Sry veelkord teema hijackimise eest - peace

tuleb kõrva taha panna siis :D
Postitatud: 06.05.2010 10:32
Postitas Mihkel
vlzman kirjutas:Täiesti mitteasjakohane märkus, aga tegelikult dragi sõites peaks tosooli vahetama vee vastu.
Selle märkuse kohaselt on siis enamus tänavaautod ebaviisakalt/reeglitevastaselt rajal, kuna nad ei vaheta spetsiaalselt ühe võistluse jaoks mootoris jahutusvedeliku vee vastu?
Päris nii seda ka IMO rakendada ei saa. Jah võistlusautol on see normaalne aga antud auto on tänavasõidu auto ja vaevalt Sander seda veesärki rooste tahab ajada.
Keegi ei lähe sinna ju tahtlikult oma mootorit laiali laskma. Sama suure tõenäosusega võib ka kuskilt teisest sõlmest õli rajale sattuda ja seda nagu väga vee vastu ei vaheta.

Lihtsalt vahemärkuseks, PEACE!
Mõelge nüüd ikka endast 2x aeglasemate autode peale ka.

Postitatud: 06.05.2010 10:56
Postitas cthen
Mihkel kirjutas:vlzman kirjutas:Täiesti mitteasjakohane märkus, aga tegelikult dragi sõites peaks tosooli vahetama vee vastu.
Selle märkuse kohaselt on siis enamus tänavaautod ebaviisakalt/reeglitevastaselt rajal, kuna nad ei vaheta spetsiaalselt ühe võistluse jaoks mootoris jahutusvedeliku vee vastu?
Päris nii seda ka IMO rakendada ei saa. Jah võistlusautol on see normaalne aga antud auto on tänavasõidu auto ja vaevalt Sander seda veesärki rooste tahab ajada.
Keegi ei lähe sinna ju tahtlikult oma mootorit laiali laskma. Sama suure tõenäosusega võib ka kuskilt teisest sõlmest õli rajale sattuda ja seda nagu väga vee vastu ei vaheta.

Lihtsalt vahemärkuseks, PEACE!
Mõelge nüüd ikka endast 2x aeglasemate autode peale ka.

Destilleeritud veega rooste probleemi ei tohiks olla.
Postitatud: 06.05.2010 11:45
Postitas vlzman
Mihkel kirjutas:vlzman kirjutas:Täiesti mitteasjakohane märkus, aga tegelikult dragi sõites peaks tosooli vahetama vee vastu.
Selle märkuse kohaselt on siis enamus tänavaautod ebaviisakalt/reeglitevastaselt rajal, kuna nad ei vaheta spetsiaalselt ühe võistluse jaoks mootoris jahutusvedeliku vee vastu?
Päris nii seda ka IMO rakendada ei saa. Jah võistlusautol on see normaalne aga antud auto on tänavasõidu auto ja vaevalt Sander seda veesärki rooste tahab ajada.
Keegi ei lähe sinna ju tahtlikult oma mootorit laiali laskma. Sama suure tõenäosusega võib ka kuskilt teisest sõlmest õli rajale sattuda ja seda nagu väga vee vastu ei vaheta.

Lihtsalt vahemärkuseks, PEACE!
Mõelge nüüd ikka endast 2x aeglasemate autode peale ka.

Saan igati su poindist aru, aga ka 2x aeglasemal autol võib juhtuda väike apsakas ja siis ikkagi tosool rajal. Mina oma tänavaautol (kuldne buick) näiteks vahetan vee sisse igakord. Ega me kõike alati ei vaatagi oma mätta otsast - tosooli sattumine rajale ka näiteks pealtvaataja seisukohast väga halb, kuna see tähendab kohe väga pikaajalist võistlusseisakut, mil see möks ära puhastatakse.
Tosooli vahetamine vee vastu tegelikult bhra reeglites soovituslik reegel ja eks ta tehtud sai just seetõttu, et neidsamu seisakuid vähem tekiks.
Postitatud: 07.05.2010 23:01
Postitas Uku.
Plokikaan käis survestamises ja kõik oli korras, nukaliini alt see kuuskant polt lekkis natuke seega sai see ära võetud ja liimiga tagasi pandud. Peale seda ei lekkinud kuskilt.
Plokikaan oli täitsa sirge, võrreldes mõnede teiste rida 6 bmw-dega millest olen 0.15-0.40 mm sirgeks saamiseks maha võtnud.
Sandri omalt läks siis 0.10 mm maha.
Veel sai mõõdetud põlemiskambri maht, selleks tuli 41 ml.
Sander kui seda nuka asja teha tahad siis pane ps. mulle.
Postitatud: 09.05.2010 20:12
Postitas s3nder
täna sai mootor tagasi kokku pandud ja üllatuseks pole enam sädet :D
kaane tööga olen väga rahul , kuid see kordki pidin lammutama cometic tihendi ära ,et saaks CR-i alla aga seekord jätsin ülesse ja alla selle teflon vms kattega lehed ja keskele see tavaline ja surveastmeks jäi 8.3:1.
möningad pildid ka

Postitatud: 09.05.2010 22:41
Postitas Mardo
pole viga, korralikult nüüd asja seadesse ka saab sis võib täitsa igapäev sõita
