Bracket siiani ei tõmba, ainult võimalikult hea aeg RS2 bracketi sõitja kiitis ka reaktsiooni. Väga palju aitas reaktsiooni parandada see, et iga sõidu lõpus oli kohe lipikult sõidu detailid näha.
4000 pealt stardis hakkas ühel pool slick velje peal ringi käima. Teeb liimiga seest üle, laseb üritusel soojaks ja vaatab mis ära tuleb. Parim 60ft külma slickiga oli sellel üritusel start 3500 pealt. Piiraja ise on ECU flashiga tehase 6100 pealt 7000ni nihutatud. Ruumi pöördeid anda on. 1,8s 60ft võimaldaks isiklikku päris korralikult parandada
Line locki sai ka just loetud tunnid tagasi jälle töökorda, käigukangi juurest oli ühenduskoht lahti tulnud.
Kellelgi korvistet (Cobra Imola/Sparco jaoks sobivate aukudega raamid endal olemas) Speedesi jaoks laenutada pole ?
Ultron kirjutas:Bracket siiani ei tõmba, ainult võimalikult hea aeg RS2 bracketi sõitja kiitis ka reaktsiooni. Väga palju aitas reaktsiooni parandada see, et iga sõidu lõpus oli kohe lipikult sõidu detailid näha.
4000 pealt stardis hakkas ühel pool slick velje peal ringi käima. Teeb liimiga seest üle, laseb üritusel soojaks ja vaatab mis ära tuleb. Parim 60ft külma slickiga oli sellel üritusel start 3500 pealt. Piiraja ise on ECU flashiga tehase 6100 pealt 7000ni nihutatud. Ruumi pöördeid anda on. 1,8s 60ft võimaldaks isiklikku päris korralikult parandada
Line locki sai ka just loetud tunnid tagasi jälle töökorda, käigukangi juurest oli ühenduskoht lahti tulnud.
Kellelgi korvistet (Cobra Imola/Sparco jaoks sobivate aukudega raamid endal olemas) Speedesi jaoks laenutada pole ?
No mul seal 1. sõit 12.7s isiklik rinka-rehviga 2.1s 60ft ja 3. sõit M/T'iga 12.0s 1.6s 60ft. Ehk rinkarehv oli esimesed 120ft pudelikaelaks. Start täisgaasilt tahho 9000rpm (reaalselt 8200 vms), praktiliselt ilma burnoudita, kusjuures stardis käis ratas mõned ringid kohapeal kah, aga mitte tühja. Tänavarehviga oli 2.5s 60ft ja pidamist polnd ka alati 3ndaga.
Liimi kinni jah. 2.0s pole vist Dragi rehviga kellegi parimaks ET'ks jäänud. Seal vist see point, et mida kõvem pauk stardis käib, seda rohkem tahapoole kaal liigub, ja kui kaal on juba taga, siis alles (hetkega) tekib pidamine. mis omakorda hoiab massikeset taga ja parandab pidamist jne jne jne, kuni mootorist enam piisavalt momenti ei tule.
Sul ikka lukuga differ?
Differ on Quaife ATB. Nagu Audi torsen ainult mitte esi ja tagasilla vahel vaid parema ja vasaku tagaratta. Kuni 80% kannab jõudu parema pidamisega rattale. 225/55/16 lamellist sain sellega 2,27s 60 ft aja kätte. Tehasest on kõik mitte-M baierlased lahtiste diffritega, millega saab teha kõike muud kui kiiret kulgemist stardis ja kurvis. Lahtise diffriga sai miski ime läbi kuumal asfaldil 225/55/16 Michelinidega 2,34s 60 ft sõita aga selline asi õnnestus ainult kuu õige asendi ja naabri kassi karvapikkuse õigete parameetrite korral.
Selge see et külm slikk soojaga pidamises ei võistle ja 2,005s 60 ft pole kindlasti parim, mis praeguse setupiga võimalik
Pidasin tegelikult silmas praegust seisu, ehk siis toodangut mis täna tehasest tuleb. Ca 15...17a tagasi sai tõesti LSD'd lisavarustsena.
Mis muidu arvate, kas neljandale vahetus just enne 402 joont parandab aega või mitte ? Äkki peab lihtsalt loomakatseid tegema ?
Sain teada et alla 13,999 sõitvad slikkidega autod peavad omama 5x60mm 360kraadi kardaanirõngast. Üritab kolmapäeval midagi valmis meisterdada. Korviste olemas üritab selle ka omma raamidele panna. Mida kõike 0,06s pärast tegema ei pea