VW Corrado 1.8 16vT -Jans-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Süstlaga mõõtes tekib ikka mingi väike mõõteviga.

Kui 16V ja S2 kaane põlemiskambri ruumalad või ploki kõrgused on erinevad (ning kolvikäik), siis ei tule ka surveaste sama mis S2-el.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Mihkel kirjutas:
Kui 16V ja S2 kaane põlemiskambri ruumalad või ploki kõrgused on erinevad (ning kolvikäik), siis ei tule ka surveaste sama mis S2-el.
Kolvi käik ja ploki kõrgus on samad, ning kaane põlemiskambri ja kanalite kujud on neil samuti üsna identsed.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Aga põlemiskambri ruumala on ju 16v-l suurem?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

mulk kirjutas: S2/4/6 4v kaane p6lemiskamber on suuruselt 45ml .
Põlemiskamber võib ka sama suur olla, 45ml. minu mõõtmine, mille tulemusena sain 42ml, ei olnud ka eriliselt täpne.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No 3ml süstlaga lastes on päris palju kui mõõdetav kamber juba täis hakkab saama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Tänaseks päevaks mootor uuesti lahti võetud, ning ootab uusi detaile ning info töötlemist.
Mõneks nädalaks jääb seega asi seisma.

Käib ka info hankimine 16v g60 mootori kohta.

Kui kellelgi on veel materjali 16V PG mootori ehitamise kohta või saab jagada vastava sisuga netilinke, siis oleks väga tänulik selle eest.

Ei viitsi enam mitu korda mootorit lahti kiskuda. Nüüd tahaks 100% detailide õigsuses kindel olla, enne kui need mootorisse panen.
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Väike mõttepaus surveastme juures:
Uute detailidega surveaste koos originaal PG mootori tohendiga 9,3:1-le.
Kas on mõtet hakata paksemat kaanetihendit panema, et surveaste 8:1-8,5:1le saada?

Soovitati see 9:3 jätta, et siis linnasõidus mugavam.
Turbo Evo8 originaal, ning kõige parem efektiivsus seal 1.4-1.6 bar juures( kui õigesti mäletan). Üle 2 bar rõhku niikuinii mootorisse ei lase.

Paari S-i mehe sõnutsi tekkis vajadus paksema kaanetihendi järele alles 1.7-1.8 bar rõhu juures.

Mis teised arvavad?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mina ei alandaks surveastet.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Kui arvestada seda, et sul on nüüd Essi mootor, aint 4 silindriga ja essil ei ole mingit probleemi saavutada originaal CR´iga ja kolbidega 100hj per silinder.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Täna sai mootor uuesti tööle.

Uued detailid:
Audi S2 kolvid ja kepsud
HKS SSQV Style BOV
G60 pidurid ette ( 16v 256mm vs G60 280mm).Suportid punaseks, kuna nii pidavat äge olema.
16" veljed 15" velgede asemele

Nüüd tarvis uut seadistamist oodata ( õigemini seadistajat oodata)
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Sõidab, kuid mõned pisiasjad vaja ümber teha:

1. mingi jama süütepooliga vist, sest mingi hetk hakkab kaitset läbi lööma ( 15A, Bosch Motorspordi coilpack). Teeb seda eriti sooja mootori korral, kui korduvalt mootorit järjest käivitada proovida, pärast mingit korda lööb kaitsme läbi.
2. triggeri andur on hakanud spike tekitama. Logidest ilusti näha, kus migi hetk 4000rpm ja siis 11000rpm jne.
Huvitav aga see, et häälestamisel sellist viga ei ilmnenud, ei Tallinnas Mihkliga, ega ka Tartus Joosepiga häälestades. Mõlemal korral pärast häälestamist hakkasid vahelejätmised ning paugud summutist. Pärast seadistamisi ise miskit ajus puutunud ei ole.


Keegi targem võiks nõu anda, sest MS-i alal ise veel nii pädev ei ole
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Noh ma pole siis ainuke :)
1. asjana vahetaks küünlad ära :lol: värske tarkus :lol: isegi kui need sul alles uued on.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Mille järgi küünalt valida? Missugune küünal sobiks sinna kõige paremini?
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

jans kirjutas:Mille järgi küünalt valida? Missugune küünal sobiks sinna kõige paremini?
Proovi suurema kaitsmega.
Ja küünlad ... no sul ju nüüd silindrivõrra lühem essi mootor, e. essi küünlaid võiks proovida. :-D
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

mulk kirjutas:
jans kirjutas:Mille järgi küünalt valida? Missugune küünal sobiks sinna kõige paremini?
Proovi suurema kaitsmega.
Ja küünlad ... no sul ju nüüd silindrivõrra lühem essi mootor, e. essi küünlaid võiks proovida. :-D
S4 küünlad autol küljes praegu ongi
Vasta