VW Corrado 1.8 16vT -Jans-
Süstlaga mõõtes tekib ikka mingi väike mõõteviga.
Kui 16V ja S2 kaane põlemiskambri ruumalad või ploki kõrgused on erinevad (ning kolvikäik), siis ei tule ka surveaste sama mis S2-el.
Kui 16V ja S2 kaane põlemiskambri ruumalad või ploki kõrgused on erinevad (ning kolvikäik), siis ei tule ka surveaste sama mis S2-el.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kolvi käik ja ploki kõrgus on samad, ning kaane põlemiskambri ja kanalite kujud on neil samuti üsna identsed.Mihkel kirjutas:
Kui 16V ja S2 kaane põlemiskambri ruumalad või ploki kõrgused on erinevad (ning kolvikäik), siis ei tule ka surveaste sama mis S2-el.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Aga põlemiskambri ruumala on ju 16v-l suurem?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No 3ml süstlaga lastes on päris palju kui mõõdetav kamber juba täis hakkab saama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tänaseks päevaks mootor uuesti lahti võetud, ning ootab uusi detaile ning info töötlemist.
Mõneks nädalaks jääb seega asi seisma.
Käib ka info hankimine 16v g60 mootori kohta.
Kui kellelgi on veel materjali 16V PG mootori ehitamise kohta või saab jagada vastava sisuga netilinke, siis oleks väga tänulik selle eest.
Ei viitsi enam mitu korda mootorit lahti kiskuda. Nüüd tahaks 100% detailide õigsuses kindel olla, enne kui need mootorisse panen.
Mõneks nädalaks jääb seega asi seisma.
Käib ka info hankimine 16v g60 mootori kohta.
Kui kellelgi on veel materjali 16V PG mootori ehitamise kohta või saab jagada vastava sisuga netilinke, siis oleks väga tänulik selle eest.
Ei viitsi enam mitu korda mootorit lahti kiskuda. Nüüd tahaks 100% detailide õigsuses kindel olla, enne kui need mootorisse panen.
Väike mõttepaus surveastme juures:
Uute detailidega surveaste koos originaal PG mootori tohendiga 9,3:1-le.
Kas on mõtet hakata paksemat kaanetihendit panema, et surveaste 8:1-8,5:1le saada?
Soovitati see 9:3 jätta, et siis linnasõidus mugavam.
Turbo Evo8 originaal, ning kõige parem efektiivsus seal 1.4-1.6 bar juures( kui õigesti mäletan). Üle 2 bar rõhku niikuinii mootorisse ei lase.
Paari S-i mehe sõnutsi tekkis vajadus paksema kaanetihendi järele alles 1.7-1.8 bar rõhu juures.
Mis teised arvavad?
Uute detailidega surveaste koos originaal PG mootori tohendiga 9,3:1-le.
Kas on mõtet hakata paksemat kaanetihendit panema, et surveaste 8:1-8,5:1le saada?
Soovitati see 9:3 jätta, et siis linnasõidus mugavam.
Turbo Evo8 originaal, ning kõige parem efektiivsus seal 1.4-1.6 bar juures( kui õigesti mäletan). Üle 2 bar rõhku niikuinii mootorisse ei lase.
Paari S-i mehe sõnutsi tekkis vajadus paksema kaanetihendi järele alles 1.7-1.8 bar rõhu juures.
Mis teised arvavad?
Mina ei alandaks surveastet.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Sõidab, kuid mõned pisiasjad vaja ümber teha:
1. mingi jama süütepooliga vist, sest mingi hetk hakkab kaitset läbi lööma ( 15A, Bosch Motorspordi coilpack). Teeb seda eriti sooja mootori korral, kui korduvalt mootorit järjest käivitada proovida, pärast mingit korda lööb kaitsme läbi.
2. triggeri andur on hakanud spike tekitama. Logidest ilusti näha, kus migi hetk 4000rpm ja siis 11000rpm jne.
Huvitav aga see, et häälestamisel sellist viga ei ilmnenud, ei Tallinnas Mihkliga, ega ka Tartus Joosepiga häälestades. Mõlemal korral pärast häälestamist hakkasid vahelejätmised ning paugud summutist. Pärast seadistamisi ise miskit ajus puutunud ei ole.
Keegi targem võiks nõu anda, sest MS-i alal ise veel nii pädev ei ole
1. mingi jama süütepooliga vist, sest mingi hetk hakkab kaitset läbi lööma ( 15A, Bosch Motorspordi coilpack). Teeb seda eriti sooja mootori korral, kui korduvalt mootorit järjest käivitada proovida, pärast mingit korda lööb kaitsme läbi.
2. triggeri andur on hakanud spike tekitama. Logidest ilusti näha, kus migi hetk 4000rpm ja siis 11000rpm jne.
Huvitav aga see, et häälestamisel sellist viga ei ilmnenud, ei Tallinnas Mihkliga, ega ka Tartus Joosepiga häälestades. Mõlemal korral pärast häälestamist hakkasid vahelejätmised ning paugud summutist. Pärast seadistamisi ise miskit ajus puutunud ei ole.
Keegi targem võiks nõu anda, sest MS-i alal ise veel nii pädev ei ole
Proovi suurema kaitsmega.jans kirjutas:Mille järgi küünalt valida? Missugune küünal sobiks sinna kõige paremini?
Ja küünlad ... no sul ju nüüd silindrivõrra lühem essi mootor, e. essi küünlaid võiks proovida.

audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211