Ärme nüüd liiga sõnasabast kinni võta ja kurjaks saame. Tore teada, et 22eur on nüüd. Tänud.Raceboy kirjutas:Käibe ja tolli piir on 22EUR alates 1. jaanuarist ja ma ei arvanudki et sa eilane oled. Milleks sedasi suhtuda? Ise tellin samuti praktiliselt kõik Porsche jupid ebayst või usa foorumitsest, kuna meil pole saada.$upr@ kirjutas:Esiteks ei ole käibe ja tolli hinna piir mitte paarkümmend dollarit ja teiseks - ma pole eilane.![]()
Olen päris mitmed jupid just ebayst tellinud kuna eesti müüjad vahel röövivad.
Aga tänud hoiatamast.
Toyota Supra MKIV T 6spd ::: 1993 ::: $upr@
MKIV For Life!
Kui ise GT35R otsisin, siis paraku odavaim pakkumine tuli Lätist ja ja ostsin pigem "stk" käest tibake kallimalt. Samas ebay's selle raha eest ei pakutud. Küll aga oleks 2-3x odavamalt saanud hiinaka.
Hinnakäärid olid 25-17K. Ja näiteks tuttav pakkus tutvuste kaudu võimalust sebida 21K'ga. Otsisin 3 päeva veel ja sain mõne kilo odavamalt.
Hinnakäärid olid 25-17K. Ja näiteks tuttav pakkus tutvuste kaudu võimalust sebida 21K'ga. Otsisin 3 päeva veel ja sain mõne kilo odavamalt.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mul ka kiiret pole.
Paar pakkumist on juba tulnud ja soovitus ka
http://www.turbobandit.com/shop/
turbosid vaadata. Viimaste hinnasildid on muidugi väga ahvatlevad ja foorumites pidavat kiidetama. Kahjuks pole ühtki adekvaatset düno graafikut näinud 3liitrisele mootorile twinscroll puhuriga.
Otsin edasi
Paar pakkumist on juba tulnud ja soovitus ka
http://www.turbobandit.com/shop/
turbosid vaadata. Viimaste hinnasildid on muidugi väga ahvatlevad ja foorumites pidavat kiidetama. Kahjuks pole ühtki adekvaatset düno graafikut näinud 3liitrisele mootorile twinscroll puhuriga.
Otsin edasi

MKIV For Life!
500-600 rwhp jaoks piisaks HX35-st ka. Tänavasõidu masinale twin-scroll koja puhul 3l mootori jaoks 17-18 cm2. Aga muidu meeldib Holsetitele rõhk, mis läheneb 1.5-le barile, selle rõhu juures on nende max efektiivsus ala kaardil 
Aga kes küsib, kas turbomootor mingist x pöördest allpool lahjaks ei jää, selle võib vastata, et sellest x-pöördest allpool on masin tavaliselt kas seisma jäetud või ära crashitud.

Aga kes küsib, kas turbomootor mingist x pöördest allpool lahjaks ei jää, selle võib vastata, et sellest x-pöördest allpool on masin tavaliselt kas seisma jäetud või ära crashitud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Keegi näitaks mulle äkki dünograafikut hx35 poolt puhutud 500+rwhp <=1.5bar juures ja tanklakütusega. Või vähemalt graafikut, mis viitaks sellele, et asi on võimeline.
Mina otsisin pool päeva ja ei leidnud ühtegi. Erinevad Holseti müüjad räägivad ka "up to 500hp" aga seda mootorist ja ilmselt suurema rõhu juures.
Missuguse setupiga hx35 siis 2jzgte mootoril 500whp puhub?
Mina otsisin pool päeva ja ei leidnud ühtegi. Erinevad Holseti müüjad räägivad ka "up to 500hp" aga seda mootorist ja ilmselt suurema rõhu juures.
Missuguse setupiga hx35 siis 2jzgte mootoril 500whp puhub?

MKIV For Life!
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Dynograafik võib olla väga petlik..kõvera kuju, numbrid ja kõik muu sinna juurde sõltub miljonist erinevast tegurist..mina selle järgi küll turbot ei valiks. Holset on imslet Best bang for the buck..2 korda odavam kui Garrett ja oluliselt töökindlam ja talub ka kõrgemaid rõhke = rohkem hp/nm.
GT35R on ilmselt kindel valik aga mina valiks kindlalt 1.06 kuumakojaga suprale. Maksimi auto on kunagi sellisega sõitnud ja minu mäletamist mööda oli see 650hp läti dynos ja ligi 1K NM. 4silindrilisel 3L mootoril muutus spoolup 200rmp viletsamaks aga EGT kukkus pea 200 kraadi ja rõhku sai tänu sellele juurde keerata..kõik sse võrdus mingi + 50rwhp ja 100rvnm
Garretti BB föönid ei ole tegelt väga töökindlad..need on peal väga paljudel hobiautodel..millega niiväga tegelt ei sõideta..holset aga kestab mingite rekkate peal 1000 000 ka... Mina ostaks ilmselt 1 HX35 ja teise HX40- sama housinguga..üks tänavale ja rajale, teine top speed ja drag..kui hästi otsida saad need 2 tk sama hinnaga mis 1 garrett maksab.. Eesti ringradadel sul vaevalt üle 450-500 hj vaja läheb..
GT35R on ilmselt kindel valik aga mina valiks kindlalt 1.06 kuumakojaga suprale. Maksimi auto on kunagi sellisega sõitnud ja minu mäletamist mööda oli see 650hp läti dynos ja ligi 1K NM. 4silindrilisel 3L mootoril muutus spoolup 200rmp viletsamaks aga EGT kukkus pea 200 kraadi ja rõhku sai tänu sellele juurde keerata..kõik sse võrdus mingi + 50rwhp ja 100rvnm
Garretti BB föönid ei ole tegelt väga töökindlad..need on peal väga paljudel hobiautodel..millega niiväga tegelt ei sõideta..holset aga kestab mingite rekkate peal 1000 000 ka... Mina ostaks ilmselt 1 HX35 ja teise HX40- sama housinguga..üks tänavale ja rajale, teine top speed ja drag..kui hästi otsida saad need 2 tk sama hinnaga mis 1 garrett maksab.. Eesti ringradadel sul vaevalt üle 450-500 hj vaja läheb..
Keegi näitaks mulle äkki dünograafikut hx35 poolt puhutud 500+rwhp <=1.5bar juures ja tanklakütusega. Või vähemalt graafikut, mis viitaks sellele, et asi on võimeline.
Mina otsisin pool päeva ja ei leidnud ühtegi. Erinevad Holseti müüjad räägivad ka "up to 500hp" aga seda mootorist ja ilmselt suurema rõhu juures.
Missuguse setupiga hx35 siis 2jzgte mootoril 500whp puhub?
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Ja Lehitmäki muudab füüsikaseadusi ning on avastanud asju mida Garrett-i ja Holset-i insenerid ei tea? 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ilmselt mitte..aga ma arvan et hübriid ja custom turbote teema on ilmselt sobilk nendel liikuritul kus on näiteks kapoti all vähe ruumi (väliselt väike turbo suure comp.wheeliga)..Holset on oma tavahindades nii mõistlikul skaalal et mina küll katsetada ei kardaks.. Kui on muidugi huvi siis endeless racing (kes põhiliselt skyline ehitab) teeb holsetiga koostööd ja on välja töötanud oma lineup-i. Kindlasti leiad sealt sobiva.
EDIT! panin korrektse lingi ka!
http://endless-r-tuning.blogspot.com/20 ... p-for.html
Kes veel ei tea miks holseti turbod kannatavad suurt rõhku ja on väga effektiivsed ka 2+bar-i alas siis lugege..
As now in this day and age new technology allows them to do away with the unreliability of the conventional cast compressor wheel and use a fully machined billet aluminum compressor wheel .This compressor wheel gives 2 very good benifits also, its much stronger than the cast compressor of yesterdays turbos, there is no flex or vibration in the compressor blades, which allows for better balancing and gives the bearings a much easier life when high boosting. They also allows redesign of the blades configuration to enhance the compressor map. These compressor wheels have no problem with boosting over 3.0kg/m and still being with in the 70% efficency and more!
EDIT! panin korrektse lingi ka!
http://endless-r-tuning.blogspot.com/20 ... p-for.html
Kes veel ei tea miks holseti turbod kannatavad suurt rõhku ja on väga effektiivsed ka 2+bar-i alas siis lugege..
As now in this day and age new technology allows them to do away with the unreliability of the conventional cast compressor wheel and use a fully machined billet aluminum compressor wheel .This compressor wheel gives 2 very good benifits also, its much stronger than the cast compressor of yesterdays turbos, there is no flex or vibration in the compressor blades, which allows for better balancing and gives the bearings a much easier life when high boosting. They also allows redesign of the blades configuration to enhance the compressor map. These compressor wheels have no problem with boosting over 3.0kg/m and still being with in the 70% efficency and more!
Ja Lehitmäki muudab füüsikaseadusi ning on avastanud asju mida Garrett-i ja Holset-i insenerid ei tea?
Viimati muutis Audiophile, 05.02.2010 15:41, muudetud 1 kord kokku.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Garrett-il peaks ka need billet compressor wheelid saada olema uuematel mudelitel.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.