Toyota Supra MKIV T 6spd ::: 1993 ::: $upr@

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
$upr@
Postitusi: 153
Liitunud: 01.05.2008 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas $upr@ »

Raceboy kirjutas:
$upr@ kirjutas:Esiteks ei ole käibe ja tolli hinna piir mitte paarkümmend dollarit ja teiseks - ma pole eilane. :lol:
Olen päris mitmed jupid just ebayst tellinud kuna eesti müüjad vahel röövivad.

Aga tänud hoiatamast.
Käibe ja tolli piir on 22EUR alates 1. jaanuarist ja ma ei arvanudki et sa eilane oled. Milleks sedasi suhtuda? Ise tellin samuti praktiliselt kõik Porsche jupid ebayst või usa foorumitsest, kuna meil pole saada.
Ärme nüüd liiga sõnasabast kinni võta ja kurjaks saame. Tore teada, et 22eur on nüüd. Tänud.
MKIV For Life!
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kui ise GT35R otsisin, siis paraku odavaim pakkumine tuli Lätist ja ja ostsin pigem "stk" käest tibake kallimalt. Samas ebay's selle raha eest ei pakutud. Küll aga oleks 2-3x odavamalt saanud hiinaka.
Hinnakäärid olid 25-17K. Ja näiteks tuttav pakkus tutvuste kaudu võimalust sebida 21K'ga. Otsisin 3 päeva veel ja sain mõne kilo odavamalt.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
$upr@
Postitusi: 153
Liitunud: 01.05.2008 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas $upr@ »

Mul ka kiiret pole.
Paar pakkumist on juba tulnud ja soovitus ka
http://www.turbobandit.com/shop/
turbosid vaadata. Viimaste hinnasildid on muidugi väga ahvatlevad ja foorumites pidavat kiidetama. Kahjuks pole ühtki adekvaatset düno graafikut näinud 3liitrisele mootorile twinscroll puhuriga.
Otsin edasi :)
MKIV For Life!
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Ma võin Roman`i käest küsida mõnda graafikut.

Põhiliselt on seal küll 12V kiviaja MB mootorid, aga leiab ka 24V kaanega mootoreid, siis vb tekib mingi võrdlusmoment.

Isegi mingil robustse kaanega 20V audil spoolis päris kiirelt, videot ei leia, aga mingi 700+hp tuli ratastest mälu järgi.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mobnel ilma twinscrollita 1.8L lajatas 0,5bar-2bar kuskil 4000-5000 jooksul. Seda siis vabalhingavana ~180-200hj mootorist. Sul tiba võimsam vist :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
$upr@
Postitusi: 153
Liitunud: 01.05.2008 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas $upr@ »

Nuh, ma võrreldes praeguse turboga ei tahaks ohverdada rohkem, kui 300-500rpm hilisem full boost ja soov on 500hp+ tagarattast. Meil saadava tanklakütuse ja 1.4-1.5bar juures. Powerit sooviks kuni 6500-7000rpm´ni.
Vut selline plaan.
MKIV For Life!
$upr@
Postitusi: 153
Liitunud: 01.05.2008 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas $upr@ »

Holseti HX40 võib ka pakkuda. :)
MKIV For Life!
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

500-600 rwhp jaoks piisaks HX35-st ka. Tänavasõidu masinale twin-scroll koja puhul 3l mootori jaoks 17-18 cm2. Aga muidu meeldib Holsetitele rõhk, mis läheneb 1.5-le barile, selle rõhu juures on nende max efektiivsus ala kaardil :)

Aga kes küsib, kas turbomootor mingist x pöördest allpool lahjaks ei jää, selle võib vastata, et sellest x-pöördest allpool on masin tavaliselt kas seisma jäetud või ära crashitud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
$upr@
Postitusi: 153
Liitunud: 01.05.2008 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas $upr@ »

Keegi näitaks mulle äkki dünograafikut hx35 poolt puhutud 500+rwhp <=1.5bar juures ja tanklakütusega. Või vähemalt graafikut, mis viitaks sellele, et asi on võimeline.
Mina otsisin pool päeva ja ei leidnud ühtegi. Erinevad Holseti müüjad räägivad ka "up to 500hp" aga seda mootorist ja ilmselt suurema rõhu juures.
Missuguse setupiga hx35 siis 2jzgte mootoril 500whp puhub? :roll:
MKIV For Life!
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Dynograafik võib olla väga petlik..kõvera kuju, numbrid ja kõik muu sinna juurde sõltub miljonist erinevast tegurist..mina selle järgi küll turbot ei valiks. Holset on imslet Best bang for the buck..2 korda odavam kui Garrett ja oluliselt töökindlam ja talub ka kõrgemaid rõhke = rohkem hp/nm.

GT35R on ilmselt kindel valik aga mina valiks kindlalt 1.06 kuumakojaga suprale. Maksimi auto on kunagi sellisega sõitnud ja minu mäletamist mööda oli see 650hp läti dynos ja ligi 1K NM. 4silindrilisel 3L mootoril muutus spoolup 200rmp viletsamaks aga EGT kukkus pea 200 kraadi ja rõhku sai tänu sellele juurde keerata..kõik sse võrdus mingi + 50rwhp ja 100rvnm

Garretti BB föönid ei ole tegelt väga töökindlad..need on peal väga paljudel hobiautodel..millega niiväga tegelt ei sõideta..holset aga kestab mingite rekkate peal 1000 000 ka... Mina ostaks ilmselt 1 HX35 ja teise HX40- sama housinguga..üks tänavale ja rajale, teine top speed ja drag..kui hästi otsida saad need 2 tk sama hinnaga mis 1 garrett maksab.. Eesti ringradadel sul vaevalt üle 450-500 hj vaja läheb..

Keegi näitaks mulle äkki dünograafikut hx35 poolt puhutud 500+rwhp <=1.5bar juures ja tanklakütusega. Või vähemalt graafikut, mis viitaks sellele, et asi on võimeline.
Mina otsisin pool päeva ja ei leidnud ühtegi. Erinevad Holseti müüjad räägivad ka "up to 500hp" aga seda mootorist ja ilmselt suurema rõhu juures.
Missuguse setupiga hx35 siis 2jzgte mootoril 500whp puhub?
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

hmm

Postitus Postitas 635Driver »

Lase Lehtimäkil endale vajalik Holset kokku panna ,nii saad kõige parema tulemuse. :-D .Spooli kadu ei ole ja saad ka rohkem rõhku.Rõhu keeramisel peab kindlasti vaatama,et liiale ei lähe ja kõik ikka ilusasti läbi teo mahub :-D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ja Lehitmäki muudab füüsikaseadusi ning on avastanud asju mida Garrett-i ja Holset-i insenerid ei tea? :lol:
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

Postitus Postitas 635Driver »

Ma ei tea ,ehk küsid temalt otse. 8) Mina olin igaljuhul tema kokku pandud turboga rahul. :-D .Kõik muu aga jättis soovida(Nukk ja kolle).
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Ilmselt mitte..aga ma arvan et hübriid ja custom turbote teema on ilmselt sobilk nendel liikuritul kus on näiteks kapoti all vähe ruumi (väliselt väike turbo suure comp.wheeliga)..Holset on oma tavahindades nii mõistlikul skaalal et mina küll katsetada ei kardaks.. Kui on muidugi huvi siis endeless racing (kes põhiliselt skyline ehitab) teeb holsetiga koostööd ja on välja töötanud oma lineup-i. Kindlasti leiad sealt sobiva.

EDIT! panin korrektse lingi ka!
http://endless-r-tuning.blogspot.com/20 ... p-for.html

Kes veel ei tea miks holseti turbod kannatavad suurt rõhku ja on väga effektiivsed ka 2+bar-i alas siis lugege..

As now in this day and age new technology allows them to do away with the unreliability of the conventional cast compressor wheel and use a fully machined billet aluminum compressor wheel .This compressor wheel gives 2 very good benifits also, its much stronger than the cast compressor of yesterdays turbos, there is no flex or vibration in the compressor blades, which allows for better balancing and gives the bearings a much easier life when high boosting. They also allows redesign of the blades configuration to enhance the compressor map. These compressor wheels have no problem with boosting over 3.0kg/m and still being with in the 70% efficency and more!
Ja Lehitmäki muudab füüsikaseadusi ning on avastanud asju mida Garrett-i ja Holset-i insenerid ei tea?
Viimati muutis Audiophile, 05.02.2010 15:41, muudetud 1 kord kokku.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Garrett-il peaks ka need billet compressor wheelid saada olema uuematel mudelitel.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta