
Lada 21013 ´83 - Rizto05
tommy99 kirjutas:vabandage mehed, aga kuidas tee sellise riista sinna vahele topite? mingi "minipocket" riist teil v?

Kusjuures jah keskmise suurusega turbo puhul ei pruugi vahest isegi lehtvõti mõne poldipea ligidale pääseda.
Rääkimata siis suruõhu löökvõtmest

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
linnalegend kahjuks või õnneks.....vastav keemia annab paremaid tulemusi. Kuumutamine aitab tõesti sellistes olukordades....Toivoku kirjutas:Kokakoola pidi kah suht popp olema poltide avamisel.Moss kirjutas:Igast roostes poltide lahtisaamiseks on 2 parimat tööriista pits ja haamer. Kõigepealt haamerdad valimatult igast suunast poldi peale niipalju kui õlas jõudu onja siis lased punaseks.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vastav keemia ei ulatu elusees sinna keermepaarini.jeff01 kirjutas:linnalegend kahjuks või õnneks.....vastav keemia annab paremaid tulemusi. Kuumutamine aitab tõesti sellistes olukordades....Toivoku kirjutas:Kokakoola pidi kah suht popp olema poltide avamisel.Moss kirjutas:Igast roostes poltide lahtisaamiseks on 2 parimat tööriista pits ja haamer. Kõigepealt haamerdad valimatult igast suunast poldi peale niipalju kui õlas jõudu onja siis lased punaseks.
Peale pikka leotamist vist ulatub.
Aga, turbo on jälle ilusti omal kohal ja õiget pidi õlitusega.
Homme saab hakata jälle korralikult "seadsitama"
.
Küsimus: Kas see on normaalne, et kui surve regulaator näitab 2 bar-i, siis ei tule sealt kütet läbi?
Ühendatud on nii, et enne FPR-i on kolmik, üks ots paak, teine FPR-i ja kolmas tagasivool. Tagasivoolu voolikule panin ühe klambri peale, et saaks regullida survet.
FPR-i reguleerpolt ei tee midagi. 

Aga, turbo on jälle ilusti omal kohal ja õiget pidi õlitusega.

Homme saab hakata jälle korralikult "seadsitama"

Küsimus: Kas see on normaalne, et kui surve regulaator näitab 2 bar-i, siis ei tule sealt kütet läbi?
Ühendatud on nii, et enne FPR-i on kolmik, üks ots paak, teine FPR-i ja kolmas tagasivool. Tagasivoolu voolikule panin ühe klambri peale, et saaks regullida survet.


2.0T Lada.