Lada 21013 ´83 - Rizto05

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

peab ka seda jälgima, et korpus poolviltu ei satuks ja turbiini ära ei lõhuks :badgrin:
tommy99
Postitusi: 92
Liitunud: 28.11.2005 20:46

Postitus Postitas tommy99 »

vabandage mehed, aga kuidas tee sellise riista sinna vahele topite? mingi "minipocket" riist teil v?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

tommy99 kirjutas:vabandage mehed, aga kuidas tee sellise riista sinna vahele topite? mingi "minipocket" riist teil v?
:-D

Kusjuures jah keskmise suurusega turbo puhul ei pruugi vahest isegi lehtvõti mõne poldipea ligidale pääseda.
Rääkimata siis suruõhu löökvõtmest :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

Mõnikord on aidanud ka mutri ühelt küljelt maha käiamine näiteks nurklihvijaga ja seejärel meisel. pärast kui "asi" käes saab keermelõikajaga ilusti keerme ka ära taastada...
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Äkki ajaks ta enne töösoojaks :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

tommy99 kirjutas:vabandage mehed, aga kuidas tee sellise riista sinna vahele topite? mingi "minipocket" riist teil v?
oi jeerum, nii juhtub kui mitut asja korraga teha
siin räägiti aia august, mina aga hoopis millestki muust :lol:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Igast roostes poltide lahtisaamiseks on 2 parimat tööriista pits ja haamer. Kõigepealt haamerdad valimatult igast suunast poldi peale niipalju kui õlas jõudu on :lol: ja siis lased punaseks.
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

Moss kirjutas:Igast roostes poltide lahtisaamiseks on 2 parimat tööriista pits ja haamer. Kõigepealt haamerdad valimatult igast suunast poldi peale niipalju kui õlas jõudu on :lol: ja siis lased punaseks.
Kokakoola pidi kah suht popp olema poltide avamisel.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Toivoku kirjutas:
Moss kirjutas:Igast roostes poltide lahtisaamiseks on 2 parimat tööriista pits ja haamer. Kõigepealt haamerdad valimatult igast suunast poldi peale niipalju kui õlas jõudu on :lol: ja siis lased punaseks.
Kokakoola pidi kah suht popp olema poltide avamisel.
linnalegend kahjuks või õnneks.....vastav keemia annab paremaid tulemusi. Kuumutamine aitab tõesti sellistes olukordades....
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

Tuli niisamagi lahti. :) Midagi ära ei lõhkunud.
Varsti saab turbo jälle paika panna omale kohale, õiget pidi südamikuga. :)
2.0T Lada.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

jeff01 kirjutas:
Toivoku kirjutas:
Moss kirjutas:Igast roostes poltide lahtisaamiseks on 2 parimat tööriista pits ja haamer. Kõigepealt haamerdad valimatult igast suunast poldi peale niipalju kui õlas jõudu on :lol: ja siis lased punaseks.
Kokakoola pidi kah suht popp olema poltide avamisel.
linnalegend kahjuks või õnneks.....vastav keemia annab paremaid tulemusi. Kuumutamine aitab tõesti sellistes olukordades....
Vastav keemia ei ulatu elusees sinna keermepaarini.
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

Peale pikka leotamist vist ulatub. :-D

Aga, turbo on jälle ilusti omal kohal ja õiget pidi õlitusega. :)
Homme saab hakata jälle korralikult "seadsitama" :-D.
Küsimus: Kas see on normaalne, et kui surve regulaator näitab 2 bar-i, siis ei tule sealt kütet läbi?
Ühendatud on nii, et enne FPR-i on kolmik, üks ots paak, teine FPR-i ja kolmas tagasivool. Tagasivoolu voolikule panin ühe klambri peale, et saaks regullida survet. :? FPR-i reguleerpolt ei tee midagi. :?
2.0T Lada.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

See fpr seal vist vähe valesti.

Pilt

Regulaatori väljundots peaks minema otse paaki. Karpasse vea kolmikust enne regulaatorit, nii nagu pihustid ja manomeeter antud skeemil.
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

Mul ju ei jookse kütus karpast läbi koguaeg.
Või saan millestki valesti aru?
2.0T Lada.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Pilt
Vasta