4. leht 12-st
Postitatud: 24.08.2008 8:19
Postitas Jaan
Kust kohast ma sellise asja võiks ülesse leida? Peaks EDIS-e pärast mingeid asju muutma, aga oma megatune 2.25 p3 ma küll selliseid tabeleid ei leia.

Postitatud: 24.08.2008 10:27
Postitas jeff01
Se ei loegi niivõrd megatunest kuivõrd firmwarest mis on aju peale lastud ja Megatunel on kombeks osa asju nö mitte aktiivseks jätta kui mõned seaded kusagil mujal on nii valitud, et neid variante pole vaja muuta.
Postitatud: 24.08.2008 12:13
Postitas Mihkel
On sul ikka MSExtra firmware peale lastud prosesse?
Standardis on seal default b&g firmware.
Postitatud: 24.08.2008 14:55
Postitas Jaan
Peaks olema küll. Rustangu juures sai peale lastud. Kõik peaks nagu ilus olema, ainult, et auto ei käivitu :D
vastik,vastik,vastik
Ühesõnaga selle raua setupi sain ma originaalajuga tööle. Peale seda said andurite kaablid orig. aju tagant lahti ühendatud ja MS-i taha pandud. Aku muidugi on ka surnud, laadisin teist öö läbi, aga ikka vaevu vaevu liigutas mootorit. Panin korraliku isendi laadima ja lähen proovin õhtul uuesti.
Postitatud: 24.08.2008 21:47
Postitas Mihkel
Auto progeajuga esmakäivituse A ja O hakkab täielikult täislaetud akust

Algaja puhul on neid ilmselt ka mitu vaja.
Leidsid sa need settingud nüüd üles?
Kui sa triggeri ja mootori baassettinguid paika ei pane, siis võid lootma jäädagi, et ta sul käivitud.
Postitatud: 24.08.2008 22:12
Postitas Jaan
Jah, leidsin need tabelid, enda meelest panin paika ka, ketrasin natuke mootorit ka, aga ei lubanud isegi. Ainus asi oli see, et vähemalt seierid ekraanil hakkasid liikuma

Eks tuleb kellegi spetsialisti poole pöörduda, kes teab mida ja kust jälgida. Mõttetu on ise jalgratast leiutama hakata.
Postitatud: 25.08.2008 7:47
Postitas jeff01
põhiline et RPM kell õigesti näitaks.....starteriga kusagil 200 all peaks ta olema. Mina olen nii kärsitu olnud, et kolmest autost 2, mis olen käima pannud olen eetriga pannud (lihtsalt liiga kaua käimata projektid on olnud ja ei taha paugust käivituda...midagi muutmata on järgmisel käivitamisel ise käima läinud)
Eks alguses ikka paar kolm korda tavaline et küünlad maha ja kui märg ei ole aga käima kah ei lähe siis priming pulset juurde.
Postitatud: 28.08.2008 22:38
Postitas Jaan
Täna esimesed 2 käivitust isegi korraks turtsatas.
Peale seda oli kõik. Küünlad olid märjad, lasin need kuumaks, aga see ka ei aidanud. Positiivne oli see, et järelikult süsteem töötab, nüüd pean ise jalad kõhu alt välja võtma ja setingud endale selgeks tegema ja paika panema või laskma seda kellegil taibul teha.
Postitatud: 28.08.2008 22:39
Postitas Mihkel
Krt no käima võiks ju ikka saada.
Süüte 0-punkti oled kontrollinud?
Postitatud: 28.08.2008 22:49
Postitas Jaan
Ma räägin, et mul pole aega teemasse eriti süveneda olnud, pean näpuga järge ajama ja vaatama neid asju. Praegu olen lihtsalt 3. korral käinud mingiks 5 minutiks garaazis nalja tegemas. Järgmisel nädalal on plaanis tõsisemalt sellega tegeleda.
Postitatud: 02.09.2008 3:02
Postitas Jaan
Täna sai natuke jälle teemaga tegeletud ja üks autode remondiga igapäevaselt leiba teeniv inimene jõudis järeldusele, et peale süüte sisse keeramist pihustid pritsima jäävadki. Karter on ilmselt bensiini täis, sest õlikorgi eemaldamisel tuleb sealt mõnus touleeniläbu. Ei ole lihtne see elu siin maamunal

Probleem milles? Pole aimugi.
Postitatud: 02.09.2008 8:38
Postitas jeff01
No hakka mõõtma kust maalt se mass tuleb pihustitele, +12 peab neil ju alati süütega peale tulema.
Postitatud: 02.09.2008 10:03
Postitas Mihkel
Kas sa ka reaalselt kontrollinud oled pihustite peale jäämist?
Lati välja võtnud sisselaskest ja süüte sisse keeranud?
Probleeme saab olla kaks, kas aju komplekteerimise viga või aju juhtmestiku paigaldusviga.
Postitatud: 02.09.2008 11:14
Postitas Jaan
Testriga mõõtes andis süüte sisse lülitamise korral pihusti pistik pidevat massi. Sai ka ühe samasuguse pihustiga proovitud ja see jäi peale. Kontroll sai tehtud küll labaselt, suuga puhudes.
Komplekteerimisviga:
üks link näitab nii:
Teine link näitab sedasi:

Mul on alumise skeemi järgi tehtud, sest see jäi esimesena ette. nüüd linlides vaatasin, et mingi Neon on jutus sees, kas siis chrysler neoni teema hoopis

Postitatud: 02.09.2008 14:04
Postitas Mihkel
Halli confe on ka jah väga erinevaid.
Sinu puhul on antud hetkel probleem pihusti väljundahelas, mitte triggeri sisendis.
Muidu pihustid pidevalt lahti ei jääks.