4. leht 5-st

Postitatud: 10.03.2008 9:57
Postitas Turbopassat
:( kuhu pöörduda

Postitatud: 10.03.2008 10:37
Postitas Mihkel
Sisselaske lõdvikud oled üle kontrollinud?
Tuttava S4-jal oli nii, et algul lasi boosti üles ja siis killis kohe ära.
Mingid sisselaske lõdvikud olid lahti/katki olnud.

Postitatud: 10.03.2008 13:50
Postitas tommy99
Kas sul on olemad boosti kell? milleks? selleks et reaalselt jälgida mida su turbo üldse puhub! Tee see 500 eegune väljaminek ja siis saab asja edasi arutada. Või teine võimalus vw teenendus, aga seal vahetatakse sul enne 10 asja ära kui õige viga leitakse! Vaata üle ka kõik ühendused, kaasa arvatud IC seisukord, äkki kuskil auk sees või on vannid vigaselt küljes. Ja 100% kindel küll ei ole, aga minu teada safe mode ise maha ei lähe, seega peaks arvutiga seda nullima.

Postitatud: 10.03.2008 17:17
Postitas Turbopassat
:? Silmaga nähtavad lõdvikud on lõik OK. Boosti kella ei ole ega tule ka, sest isegi kui ma seda omaksin ei oskaks ma sellega mitte kui haligi ette võtta. Ütleme nii et ise ilmselt seda viga üles leida ei suuda...isegi mitte selle foorumi abiga. VW esindusse ei näe ka mõtet UUESTI minna, sest nemad ütlevad tuima näeoga: su turbol pole rõhk korras...osta uus. Nemad ei vaevu otsima põhjust MIKS ei ole rõhk korras vaid hakkavad kohe turbo vahetuse juttu ajama...14 000.- Pigem oleks väga tänulik kui saaksin siit mõne sellise teeninduse või eraisiku kontakti, kes vaevuks viga otsima. Ma pakun et saaks siiski märksa lahjema summaga hakkama kui viga ei ole turbos endas. Samuti ei näidanud VW esinduse diagnostika ka seda safe mode-i....ei usu et see peal on. :(

Postitatud: 10.03.2008 18:38
Postitas tommy99
Boosti kellal on õpetus kaasas + siin veel palju räägitud kuidas paigaldada jne. Kui mõne juhtme ja pisikese vooliku ühendamine käib ülejõu siis pole vist midagi teha.

Postitatud: 10.03.2008 18:55
Postitas Turbopassat
Ise hea meelega ei teeks jah suurt midagi, kuna pole suurem asi autospetsialist...Aga kuhu peaks pöörduma...kas suvalisse teenindusse?

Postitatud: 10.03.2008 19:11
Postitas Mihkel
Suvalises teeninduses ei osata sul suurt midagi peale hakata.

Mul selliste vigade otsimisega VAG autodel väike kogemus on aga ajaga hetkel parajalt tuuga, kuna ei tee seda igapäevatööna.
Lisaks sa ilmselt tihti Tallinna kanti ei satu.

Postitatud: 10.03.2008 20:27
Postitas Turbopassat
Ega tihti ei satu jah, aga peaaegu alati võimalik tulla...töögraafik suht lõdva. Ei tea kas a la ES-Tuuningu tüüpi firmad selliste probleemide koha pealt ei suuda aidata ?

Postitatud: 10.03.2008 20:29
Postitas Turbopassat
-> Mihkel: Samas vea leidmise eest oleks nõus mõistlikult tasuma.

Postitatud: 10.03.2008 21:36
Postitas Turbopassat
Ja samas ei ole antud masin ainuke liikumisvahend...et oleks ka mõeldav variant masin mingiks ajaks tallinna tuua ja see ei peakski toimuma kohe...võin ka veits kannatada :roll: ?

Postitatud: 10.03.2008 21:39
Postitas RD
kui ise tõesti ei oska/julge näppida siis ei oska sulle muud soovitada kui Tallinna tulla. Näiteks Audihooldus (Flameko) suudab vast vea üles leida.

Kui siiski Pärnus asju ajada tahad siis mine räägi oma mure Audi esinduses ära... tehnoloogia siiski piisavalt sarnane, et nad oma diagnostika ning teadmistega lahenduse võivad avastada. Kui mitte muud siis teevad ajule reseti

Ajaviiteks võiksid ise näiteks cooleri lahti ühendada... sealt võib ka igasugu lahedaid vedelikke või ummistusi lagedale tulla.

Postitatud: 10.03.2008 22:29
Postitas Turbopassat
ok...tänud soovituse eest...aga et cooleri lahti ühendada...ma kahjuks ei tea kus see asubki..

Postitatud: 11.03.2008 0:40
Postitas marr234
1.8 turbodega on ette tulnud wastgate klapi pragusi mis asub kuuma osa sees. kui labad vastu käiksid teeks turbo juba kõrvaga kuuldavat häält.

Postitatud: 11.03.2008 1:51
Postitas Mihkel
No antud S4-jale mis enne jutuks oli pakuti esinduses ~50k eest tükke ja öeldi otse näkku, et nemad vigu ei otsi vaid vahetavad juppe.
Nii vähemalt väitis mulle tuttav.
Avastas lõpuks vigased lõdvikud iseseisvalt ja kulu oli alla tuhande krooni.

Paljudes kohtades ongi probleemiks see, et inimestel puudub mõtlemis/analüüsimis võime ja pakutakse huupi täiesti totraid vigu.

Võime PS-is edasi suhelda.
Minu abiga läheks ilmselt paar nädalat aega, kuna tahaks enda autole mõned ammu ootavad performance detailid külge keerata.
Ning üks teine auto on vaja ka ära lõpetada, millega üle paari päeva ei tohiks minna.

Postitatud: 11.03.2008 19:09
Postitas taxu
Ega kes iganes viga otsima hakkab, siis vast ikka esimese asjana mõõdab turbo rõhu ära, et kas sealt üldse tuleb midagi. Seepärast turbokella paigaldamine oleks mõte küll. Samas ei pruugi seda permanentselt teha- piisab ju voolik akna vahelt salongi vedada ja kell otsa rippuma et korra ära näeks olukorra. Ja kui osta ei taha, siis kellegil kindlasti on laenata. Endalgi üks kapi otsas vedeleb.