4. leht 61-st
Postitatud: 24.03.2008 18:39
Postitas Mihkel
No jutt oli hetkel baasrõhuga auto proovimisest, et projekti edasiarendamiseks motivatsiooni saada ja kartusest, et see laiali käib nii.
360hp vajab loomulikult juba täpset seadistust.
Postitatud: 24.03.2008 19:13
Postitas Astrona
OK pakkuge diffreid ja velgi rehve, et pidamist juurde saada. Silla vahetuseni jõudmine võtab aega, paras aeg otsima hakata.
* Praegu on vedrustus "nagu kardil"

, aga annab veel jäigemaks keerata - ei tea peaks vist pidamist juurde saama? Samas sirgel sõiduks oli vist ees lõdvad amordid isegi paremad.
* Ei tea kas see, et mul MAF'ist turbosse jookseb ainult 15kraadise nurga all võib olla ainsaks põhjuseks, miks tühikäigul välja tahab surra ja CO oli 0.3 asemel 12.5. Aga noh mis see jutt aitab, panen 30kraadi juurde ja 20cm kaugemale, eks siis näis. Mul praegu nii, et MAF'ist tuleb 10cm 3" ja siis 15kraadise nurgaga läheb 4" x 35cm toru vms turbo 4" sisendi peale. 3" teeks voolu veel ühtlasemaks, aga miks siis ikkagi 4" sisend on, ei tea võibolla selleks, kui on ilma MAF'ita setup.
Nüüd kui garaazi pole, on aega monoloogi pidada

Postitatud: 24.03.2008 19:17
Postitas Mihkel
Proovi mingi 9 kraadi põlv panna solgitorust, vaata kas midagi muutub.
Mul on nii, et kui panen MAF-i ja turbo vahele ilusa sirge torujupi on täiesti kööga.
Auto kohapeal ei käi ja tagant kütust tilgub, MAF-i pinge ~1V kõrgem.
Panen ühe põlve vahele ja kõik töötab nagu originaalis.
Hetkel veel solgitoru rägastik kapotiall ("ajutine lahendus" juba poolteist aastat

) aga sellest saab uue ajuga lahti vähemalt.
Postitatud: 24.03.2008 19:27
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Proovi mingi 9 kraadi põlv panna solgitorust, vaata kas midagi muutub.
Mul on nii, et kui panen MAF-i ja turbo vahele ilusa sirge torujupi on täiesti kööga.
Auto kohapeal ei käi ja tagant kütust tilgub, MAF-i pinge ~1V kõrgem.
Panen ühe põlve vahele ja kõik töötab nagu originaalis.
Hetkel veel solgitoru rägastik kapotiall ("ajutine lahendus" juba poolteist aastat

) aga sellest saab uue ajuga lahti vähemalt.
Mul 15kraadi juba on, aga eks panen juurde, kuna neil on "silmside"

No see 110 välismõõduga "solgitoru" istub istuga sinna turbo otsa - värvisin ta hõbedaseks kah, et ajutiselt 2 aastat silma ei häiriks

1. asi veel, peaks seda 3" osa kah mõõdikust pikemalt panema, siis ehk silub voolu, kuigi see on rohkem oluline sissetuleva toru puhul vist, seal aga koonus kohe otsas, vb peaks selle kah kaugemale viima.
Sul endal kah pole siis MS vms peal?
Postitatud: 25.03.2008 11:00
Postitas booster
otsi ülesse selline s13 omanik nagu Riho Viiron temal on ca mootor 430hp ringis tal peaks olema ka seadistus oskus. Kõige kurjem ca18det mida olen oma silmaga sõitmas näinud 1.7bar-il
Postitatud: 25.03.2008 11:34
Postitas Astrona
booster kirjutas:otsi ülesse selline s13 omanik nagu Riho Viiron temal on ca mootor 430hp ringis tal peaks olema ka seadistus oskus. Kõige kurjem ca18det mida olen oma silmaga sõitmas näinud 1.7bar-il
Tänx!
Vaja siis EGT kontrollerit, aga mis ütlete tolle autotestri kohta?
http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=DVM205AM
Kas 760C on piisav temp? Või peab ikka üle selle laskma?
Postitatud: 25.03.2008 11:44
Postitas Mihkel
Kuidas sa selle sondi kavatsed väljalaskesse paigaldada?
See peaks olema mingi termotaki kujuga asi kahe juhtmejupi otsas.
Õigem oleks vast ikka vastav kell koos sondiga osta.
Postitatud: 25.03.2008 12:55
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Kuidas sa selle sondi kavatsed väljalaskesse paigaldada?
See peaks olema mingi termotaki kujuga asi kahe juhtmejupi otsas.
Õigem oleks vast ikka vastav kell koos sondiga osta.
Sellest räägiks siin
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?p=32474#32474
Postitatud: 25.03.2008 18:40
Postitas Astrona
Sain nüüd "Crac" käest veljed kah kätte.

Noh reaalsuses olid vist natuke kollakamad, et päris tume-hallid ei olegi.
Pakkuge garaazi rendile!
Postitatud: 26.03.2008 23:00
Postitas Astrona
Nothing fancy, aga mõned natuke juba aegunud pildid kah:
Kuuler enam.vähem sinna ta jäigi
Turbost IC'sse läheb siis u. niimoodi:
Homme peaksin kõigieelduste kohaselt garaazi saama, aga lume tõttu ei saa vist veel sisse manööverdada.
Kas too tuulutus-voolik mis väljalaske poolt läks õhufiltri poole on üldse vajalik? Samast kolmikust läheb ju sisselaskesse enivei. Või on seal sisselaske kollel mingi rõhu-klapp ees?
Tegin nimekirja, mis vaja veel teha, ausalt see list pole mitte lühemaks läinud

Ainsa vahega, et lõpus on nüüd juba nice-to-have asjad.
Postitatud: 27.03.2008 1:47
Postitas Motary1
Ei ole vajalik voolik, võid ükskõik kuhu suunata või ka lihtsalt breatheri otsa panna
Postitatud: 30.03.2008 20:14
Postitas Astrona
Sain nüüd kõik tuled kah toimima - peaaegu streetlegal

. Kurdi ja pool-pimeda smurfi räägiks juba ära

. Tegelikult võiks tiba vaiksem olla küll, ta ikka valjem kui vähe tuunitud WRXid jms.
Praegu tuleb silla alt sumpa toru otse tagupütti, ja seega pütil on ots veidi püsti ja püti serv on üks madalamaid kohti auto all (mõned korrad vastu maad kah käinud) - ühesõnaga oleks vaja niikuinii natuke kohendada, võibolla panen mingi resoka veel sinna tagupüti taha, et vaiksem oleks. See 500g massi-lisa ja 500eek ei tohiks argument olla. Samas, ega 3" otseläbi väljalaskega vist seda jämedat heli legaalseks ei saagi?
Panin 30-kraadise põlve mafi ja turbo vahele juurde - nüüd siis 30+15 kraadi juba ja esialgu sinna palju rohkem ei mahu. Kui just õhufiltrit stange taha cooleri otsa juurde ei pane. Tühikäik nüüd palju parem

. Võtsin aku juhtme korraks maha ja ühendasin lambda kah külge, eks see kah võis aidata.
Kruisides foori taha seisma jäädes ta enam välja ei sure, aga kui peale õrna kiirendust käik välja võtta, siis sureb ära - selle vastu aitab aga käiguga aeglustamine - nii jõuab turbo maha rahuneda selleks ajaks kui fooritaga seisma peab.
See mõjutas enne ka kergest kiirendusest vaikse kruisimise peale minemist, oleks olnud nagu "deceleration-fuel-cut-off", aga tegelikult oli tõmbas hoopis rikkaks.
Postitatud: 02.04.2008 10:11
Postitas Astrona
Ütleme nii et õppisin tühikäigu ära - võib rahule jääda.
Eile keerasin rõhu 0.7-0.8 peale - see töötab nagu adrenaliinipumbakraan

. Hoopis teine asi sõita, nüüd jõuab isegi kellasid jälgida, ja väga siledal teel 2. käiguga enam päris ringi ei tõmbagi, ainult rapsib peaaegu otsast lõpuni - otsib teed. Kui päris soe veel pole, siis nagu jõudu ikka rohkem kui pidamist.
* Ei tea kas taguamortide jäigemaks keeramine teeks olukorra paremaks
* Millest võib olla, et vahest kiirendusel viskab tagant ka sinist? Ise mõtlesin, et 3 varianti: kas asi selles, et
* mul sel muidu MAFi juurde mineval tuulutusel pime ees (täna panen breatheri),
* BOVi pole (täna saan)
* või voolab suure kiirenduse juures turbo sees õli turbo õlitusruumi taha seina, ja ei välju kohe alt äravoolu kaudu, vaid pressib läbi turbiini väljalaskesse - ja midagi polegi sellega ette võtta
Mul oli juhipoolse esitulega mingi otsevool peale rats tehtud, aga ikka ei töödanud, nüüd tegin nii, et 3 otsa mis tule sisse lähevad, ühe panin massi, keskmise plussi, aga ikka ei midagi - siis panin teise ääre kah plussi ja tuli põles. Eile avastasin, aga et see on täistuli. Kas mul on siis 1 niit läbi või on ühendus ikka jama?
Postitatud: 02.04.2008 10:21
Postitas Kuuno
kontrolli võta õhutorustik lahti ja vaata kas on kuiv
mul peale kogu eelmise aasta sõitmisi-sauga x2 ja omc etapp ja veel väheke cruisimist ja torustik oli täiesti kuiv!
kui otse väljalaskesse läheb õli siis peaks valge suits olema!
Postitatud: 02.04.2008 10:42
Postitas Astrona
Kuuno kirjutas:kontrolli võta õhutorustik lahti ja vaata kas on kuiv
mul peale kogu eelmise aasta sõitmisi-sauga x2 ja omc etapp ja veel väheke cruisimist ja torustik oli täiesti kuiv!
kui otse väljalaskesse läheb õli siis peaks valge suits olema!
Eile just vahetasin üht coolerisse minevat lõdvikut, oli küll puhas, aga krt 20min punnitasin et peale saada ( kogutorustik on ikka nii pinges

). Täna vaatan siis teise lõdviku üle.
Aga keerasin siis rõhku vähemaks ja julgesin pikemalt vajutada - ja noh parem pidamine oli kah, räägin et auto rapsis ikka korralikult kui teed otsis, see väristamine käis raudselt mootorist läbi - et suits võis ka sellest tingitud olla - näiteks läks karteri tuulutuse kaudu sisselaskekollektorisse vms. Enne pole näinud, aga eile 750i vend paratamatult :D tagant vaatas. Aga noh pime oli ja tänavavalgusti valguses ei näe värve hästi, valge-sinakas vb.