EGT sensori asukoht väljalaskes

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
meph
Postitusi: 53
Liitunud: 24.08.2005 3:26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

EGT sensori asukoht väljalaskes

Postitus Postitas meph »

Nüüd üks eriti loll küsimus minu poolt.
Kas EGT sensor paigutatakse väljalaskes enne või peale turbot? :)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mida lähemale väljalaskepordile, seda parem. Pärast turbot pole temast enam erilist tolku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Teemajätkuks küsiks juurde juba sellise asja omale paigaldanud inimeste käest, et kuidas selline asi malm kollesse ära paigaldatakse? ja kuhu keegi täpselt ta on pannud? suvalise silindri väljundava juurde? kohe enne turbot kus kõikide silindrite gaasid olemas?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
meph
Postitusi: 53
Liitunud: 24.08.2005 3:26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Mul tjuuningkollektoril on up-pipe lõpus enne turbot EGT auk olemas. Hetkel panin sinna pronksseibidega mingi pimeda, kuni EGT sensori ostuni jõuab reaalselt. Huvitaski see, et kas antud koht kõlbab.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Antud koht peaks ilusti kõlbama.
Mul endal ka seal samas.

Kuigi täpsema tulemuse saaks ehk juhipoolsete silindrite juurest kohe peale väljalaskeporti.
Samas on ka up-pipe suht lähedal parempoolse mootoripoole silindrid.
Seega vahet ei tohiks eriti olla.
Lihtsalt juhi poolt turboni on ikka rämedalt pikk maa.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

ranz kirjutas:Teemajätkuks küsiks juurde juba sellise asja omale paigaldanud inimeste käest, et kuidas selline asi malm kollesse ära paigaldatakse? ja kuhu keegi täpselt ta on pannud? suvalise silindri väljundava juurde? kohe enne turbot kus kõikide silindrite gaasid olemas?
Enda ca18det malm koldesse puurisin neljanda püti runnerisse augu ja keevitasin sinna mutri, kuhu egt sensor sisse keerata. Neljandale just sellepärast et too kõige kuumem.
Kolde mõranemisi ega muid anomaaliaid pole täheldanud seoses sellega.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Subarutel ongi enim probleeme just turbo läheduses olevate silindritega, nii et Subaru puhul on kohe enne turbot väga õige koht EGT jaoks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mis vahemikku peaks EGT mõõtma?
Kas 760C on ok?
http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=DVM9912
DVM9912 mõõdab kuni 760C samas andur on tal kuni 1000C kaasas.

http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=DVM891
Andur ...1000C kaasas
Kas on mingi põhjus, miks see ei sobiks VL gaaside temperatuuri mõõtmiseks?

Kinnitusega võib probleeme tekkida?
Aidata võiks midagi sellist http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki ... LL_7088220

http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=DVM1090
Sellest saan aru, miks too ei sobi :lol:

Lugesin kuskilt et DVM891'ga on 400C andur kaasas.
Aga on ka rida "K-type thermocouple measuring range: from -50°C to 1000°C"

DVM9912 manualist leidsin lause "Keep touching the part under test until the reading stabilises (about 30 seconds)."
Aga arvan, et kui on üles soojenenud, siis muudab ta ka edaspidi oma tempi sama kiirusega 1000/30sek ehk 33C/sek. Ses mõttes võiks kärada küll. :lol:
Ta 4V skaala oleks ideaalne WB lambda 0-5V skaala ühendamiseks.
Peale selle saab temaga mõõta pihusti avatuse protsenti. Ja tal head suured numbrid. Autotestriga võrreldes ei näita ta ainult süütenurka. ja kummalgi 891 ega 9912 pole taustavalgust.

"auto power-off: yes" kõlab halvasti - võiks olla ikka "AUTO MORE POWER: YES" :lol:

Muidu on 1 variant taguda mingi 4K, siis 2. variant osta 930EEK andur pluss ehitada lihtne kontroller a la 700EEK.

Ühseõnaga kui 760C on ok, siis on 9912 mingi valik. Set
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

ok tegin ühe kõne, kaasas on neil kahel 400C andur. 800C naduri saaks 350eekuga aga üe 1000c omad on juba ka üle 1000 eeku
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

siis on saadaval ka alla 1K eek DVM205AM autotester taustavalgusega, tahho jms aga ...760C

Saada on ka http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki ... _SONDE8264
ja http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=VELL_SONDE890
...1000C mis sobib ka
DVM345DI'le, millel juba PC soft logimiseks kaasas, aga milel range olevat ...750C
ja pole vist PWM jms kaasas.

No ja siis on veel DVM 890, mille väiksemad numbrid aga samas 1000C range. Ja pole vist PWM'i.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Leidsin ühelt sinu lingilt K-Thermo sensori kinnitustarviku.
Väga hea, nüüd tean, kust VEMS-i kella andurile seda kinnitusjalga eraldi saab. :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Leidsin ühelt sinu lingilt K-Thermo sensori kinnitustarviku.
Väga hea, nüüd tean, kust VEMS-i kella andurile seda kinnitusjalga eraldi saab. :)
yess, midagi kasu kah.
Ise uurin neid DVM'e 2. kord edasi, praegu kahjuks miljon kiiremat asja pooleli.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kuskil öeldi et üle 1300F ei taha me EGT peal eriti näha, lühiajaliselt võib üle kah olla??? Mis on õige skaala EFT jaoks?

Sõelal 2 purki, kui 750C on ok.

DVM 345DI - tal kuni 750C. Selle saab ka arvutiga ühendada.
950EEK


Automeeter DVM205AM - kuni 760C (1400F). Saab ntx inj duty cycle jms jälgida.
850EEK
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See viimane on ehk veidi kasulikum ja põnevam mängimiseks.

Naljakas, et 950eeki testrit saab ka juba arvutiga ühendada. :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

750C' on kahjuks liiga vähe EGT jaoks :?
Cruisides on EGT juba ca 700C'
Max loadi ajal "magusaim" ala algab üheksaga.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Vasta