4. leht 7-st
Postitatud: 11.03.2009 22:05
Postitas george16v
Kle jah , imelik on ainult see et auto peale sellist trikki veel kuskil 10 tuhat maha sõitnud. Ja alumised rõngad on kõigil kolbidel terved. Karteri tuulutus jooxeb ikka maha , järgmine kord ehk vean sumpasse.
Edit: kahtlustada pole siin midagi , datalogid näitasid seda
Edit: küünlad olis sellised 1234

Postitatud: 11.03.2009 22:10
Postitas Mihkel
Noh see on see sinu seadistamisele lähenemine, julge hundi rind on haavleid täis

Mina üritan esimestel sõitudel mootorit nagu sitta pilpa peal hoida, sa lased kohe tunde järgi.
Aga eks sul muidu olekski igav, Reimo auto sai ka ju jalust ära, vaja nüüd uus tegevus leida

Postitatud: 11.03.2009 22:21
Postitas george16v
Mootor läks pekki täpselt sellises seades nagu ta eelmine talv dünost tulles oli. Peale kaane tihendi midagi vahepeal ei muudetud. Mix ta haapsalus segu lahjaks lasi ei tea. Aga seadistatud oli ikka nii et algul segu rämedalt rikkax ja pärast datalogide järgi järjest lahjemax võetud , kuni jäis selline suht safe seade , peale 4k rpm segu 12.0-11 AFR. Üks võimalikest asjadest on see et paagis sai see anum tühjax mida sa oma paagil mõõtsid.
Postitatud: 11.03.2009 22:43
Postitas Mihkel
See on ka jah võimalus, et paak tegi oma toredaid trikke.
Vectral tasuks see karmima sõitmise puhul suht täis hoida, kaalu küll lisandub aga turvalisust ka.
Huvitav kas suht kõrge TIP/backpressure selle ühe turboga kõrgel pöördel ka oma osa mängis.
Postitatud: 11.03.2009 23:39
Postitas george16v
No paak tuleb nagunii maha , ex näis mis seal sees toimub.
Postitatud: 12.03.2009 18:22
Postitas KungLao
siukest süsteemi ei ole mõelnud ehitada, et pagassis on üks väike vahepaak, kuhu originaal penapump pumpab ja sealt siis edasi veica kõvem pump:)
Postitatud: 12.03.2009 23:41
Postitas Mihkel
Vectral ongi paagis tegelikult selline fuel surge tank-i taoline asi.
Postitatud: 13.03.2009 0:45
Postitas george16v
Ehk annab seda seal paagis kuidagi modida , vähemalt loodan küll

Muidu läheb jamax.
Postitatud: 13.03.2009 7:43
Postitas KungLao
see plastik tops peaks olema igas opeli paagis, aga see pole ikka see

Postitatud: 13.03.2009 9:32
Postitas dizze
george16v kirjutas: Karteri tuulutus jooxeb ikka maha , järgmine kord ehk vean sumpasse.
Ohh... Seda ei tohi teha. Auto hakkab hirmsasti haisema, kui mitte suitsema. Karterituululutusele pane see mängu filter otsa ja viska kuhugi allapoole lilkuma. Või osta see vahe jupp mis ennast õlitäis kogub.
Ära mingil juhul seda summutisse topi.

Postitatud: 13.03.2009 13:16
Postitas taxu
Ka siis hakkab rõvedat haisu salongi ju tulema kui ots lihtsalt lipendab.
Postitatud: 14.03.2009 12:16
Postitas Renn
Karteri tuulutus jooxeb ikka maha , järgmine kord ehk vean sumpasse.
Mart oli lahendanud niimoodi, kasutades ära kliima potsikuid, kuid kindlasti tee süsteem
filtreeritud kujul atmosfääri!
Postitatud: 14.03.2009 19:34
Postitas tarts
Aiai talvel sain vitsad nii ülelaadimisega kui ka vabalthingava autoga
Kondentsvesi pani need potsikud kinni
Suitsu oli palju ja turbo õlitihendid pekkis
Postitatud: 14.03.2009 21:35
Postitas Mihkel
Kusjuures ise ka Subaru peal kogenud, et kondentsiga saab 500ml potska väga kiiresti täis.
Korra kuus peab vähemalt veest tühjendama. Millega tuligi meelde, et pole ammu seda tühjendanud.
Postitatud: 14.03.2009 23:03
Postitas taxu
Potskal peab põhjast voolik kuskile välja minema lihtsalt.