4. leht 13-st

Postitatud: 15.04.2008 17:58
Postitas Astrona
Taavi kirjutas:pärast tugevat gaasivajutust kas pidurdan käiguga või sidur all pidurdades annan vahepeal nõks varbaga gaasi juurde.
Täpselt!
Taavi kirjutas:Tühikäigu klappi näppides saab seda paremaks ka, et kui pärast gaasitamist pöörded ca 400-500 kanti vajuvad, siis viskab 1200 peale tagasi ja vajub normaalseks ca 800rpm tühikäiguni.
Keerasin selle vist juba täitsa lahti, vahepeal hoiab üldse 1600 peal vms.

Too jama on ka ilma BOVita!!! Ja tingitud rohkem ebaühtlasest õhuvoolust õhumõõdikus kui mõõdetud õhu välja laskmise tõttu üle-rikastusest.
Lihtsalt tühikäigul, kui BOV ei mängi, on mul segu ca 10:1, pean tõsiselt torustikku muutma - arvan, et 2.5" ja peenemate torudega ei tohiks seda probleemi nii palju olla kui 4,5"'ga :oops: . See EIDS on küll mu meelest mõtetu vidin. Sama hästi võid panna poteka MAFile vahele, mis tühikäigul MAFi signaali maas hoiab.

Postitatud: 15.04.2008 18:10
Postitas Siim
Astrona kirjutas: See EIDS on küll mu meelest mõtetu vidin. Sama hästi võid panna poteka MAFile vahele, mis tühikäigul MAFi signaali maas hoiab.
proovi kas toimib ja anna teada

Postitatud: 17.04.2008 0:53
Postitas Mardo
Siim kirjutas:Huvitav kas peaks plokikaane tihendi vahetamisele ka mõtlema hakama. Plaan nii 1.5 bariga kulgema hakata suvel suht igapäevaselt.
O-Ringita plokk ära, püsib hästi ;)

Postitatud: 22.04.2008 10:52
Postitas Siim
85K kellel huvi,
54556132

Postitatud: 22.04.2008 11:41
Postitas Astrona
ooot, kas juhtus midagi?

Postitatud: 22.04.2008 12:34
Postitas Siim
Astrona kirjutas:ooot, kas juhtus midagi?
autoga mitte

Postitatud: 23.04.2008 12:54
Postitas Siim
Mõned huvilised on, aga ma lasen teid kõiki üle tänase seisuga. jätan auto siiski alles, kuigi ta jääb seisma päris pikalt. vabandan segaduse tekitamise eest.

Endiselt vaja külge panna:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 25.04.2008 17:08
Postitas tt
Krt isuäratav asi...

Postitatud: 19.05.2008 13:37
Postitas Siim
Lõpuks on käsile võetud summuti ehitus.
naabrid saavad täna öösel väikese šokkiteraapia :-D
Olavilt uus reso

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 19.05.2008 13:59
Postitas Motary1
Väga hullult sirge toru :-D

Postitatud: 20.05.2008 19:40
Postitas Siim
uus "ülevaatuse" sumps sai hea, probleem selles, et ta koosneb 3" downpipest mis jookseb auto poole põhjani, edasi on kat ja S14 originaal summuti. Pole just hobujõu sõbralik aga märgatavat mineku muutust sitema suunas küll ei kohanud. Vaikus oli kena nähtus igaljuhul.
Neljap. teeb jämeda 3" sumpsi ka valmis ja kuulab ära mis häält see teeb.
Boost ei langenud peenikese summutiga ja hoidis lõpuni kenasti üleval rõhku. 0.7 bari ka ainult rõhk. Mootori töö samuti ühtlasem.

Dünosse proovima minema mis vahe on kahe sumpsil. :)

Postitatud: 22.06.2008 17:20
Postitas Siim
Tellitud GReddy PRofec B-spec II elektrooniline boost controller.
Lähiajal peaks kätte saama.
Kui peal on dünosse minek

Postitatud: 09.07.2008 16:57
Postitas Siim
Homme vahetan õli ära
Liqui Moly Race Tech 10w60
Homme saab ka boost controlleri kätte ja panen peale
Lennujaamast sai ostetud vähe paremat kütust
Ja reedel kell 12 on düno.

19-ndal Tartus ka rajal.

Postitatud: 11.07.2008 17:43
Postitas Siim
Boost controlleri maximum boost funktsiooni uskudes saab öelda et 1bariga 280hp rattast. Kell küll läheb 1.1 peale ära
Maxim ehk saadab õhtul graafiku ka.
Ise ei ole rahul. Sami käest läksin võtsin kohe 540cc pihustid, mis vajavd küll väheke modimist et istuks aga kiiret pole.
Lõpust läks segu lahjaks. Detonatsiooni polnud, aga võib vabalt tekkida suurema koormusega.

km sõiduks boosti vähe maha keerama. "Üks sõit pole autot väärt" nagu öeldi ka täna.

Südamelähedased mõlemad
Pilt

Postitatud: 12.07.2008 2:18
Postitas Mihkel
Et siis ikkagi läksid pihustid loosi? :-D