4. leht 4-st

Postitatud: 28.08.2007 10:24
Postitas zoom1
junsu kirjutas:nii:)

viimasel ajal kipub õlirõhk sooja mootoriga tühikäigul suht madalale langema.

palju peab õlipumba vahetuseks mootorit lammutama?mul pole õrna-aimugi kus se pump üldse on :oops: karteripõhi maha,või pääseb kuidagi muudmoodi?
Sooja mootoriga tühikäigul õlirõhk võiks jääda üle 0,7bar
Õlipump on väntvõlli otsas (eest vaadates)
Maha tuleb võtta karter, hammasrihm ja eest kõik muud segavad detailid

Postitatud: 24.09.2007 20:55
Postitas junsu
vahetasin ära sumpsi.downpipest kuni lõpuni ,otseläbi.
nüüd teeb siukest pulli,et esimene õhtu väikse ringi ajal läks rõhk 0,9bar`i,järgmine päev aga tuli mitu korda fuel-cut.mingit boostcontrollerit vahel pole,actuatori voolik on terve.võib sellel asjal mingi seos sumpsivahetusega olla või on lihtsalt actuator peetis?

Postitatud: 24.09.2007 21:10
Postitas Mihkel
Downpipe/summuti vahetusega läheb gaaside teekond turbiini taga vabamaks ja turbiini labad saavad kiiremini/vabamalt ringi käia.
Seega tõuseb boost ja boost tuleb ka varem üles.

Postitatud: 24.09.2007 21:36
Postitas junsu
Mihkel kirjutas:Downpipe/summuti vahetusega läheb gaaside teekond turbiini taga vabamaks ja turbiini labad saavad kiiremini/vabamalt ringi käia.
Seega tõuseb boost ja boost tuleb ka varem üles.
nu loogiline oleks :roll:
MBC-ga saab rõhku tõsta,ok,aga kuidas ma rõhku langetada saan??

Postitatud: 25.09.2007 0:36
Postitas singervinger
Osta parem fuel cut remover (stage 1/2/3)