Postitatud: 28.12.2007 1:16
Sai lõpuks alustatud väljalaske kolde ehitamist. Ei imesta, miks sellist tüüpi autosid vähe turbotatakse, absurdselt vähe ruumi on. Originaalkolde maha võtmiseks tuli pmst. kõik paremalt poolt ära kakkuda, sh. aju, mootorikäpp, A/C süsteemi voolikud jne...
Sellised on siis originaalsed kolded koos kat`dega.

Ja sellised on originaal kolded, voolavus on siin olnud küll teisejärguline, pigem loodussõbralikus.

Sai veega lõigatud igasugu flantse ja pimedaid ning hangitud hunnik põlvi.

Kollektori flantsid tegin 18 mm paksud, kuna muidu poleks saanud sujuvat freesitud üleminekut nelikant avalt plokis, ümarale põlves.

Kui algus oli plaanis teha sujuv 3 + 1 X 2 kollektor, siis ruumi puudusel tuleb teha 6 + 1 kolle, ega see hea välja ei näe aga enamus tehase kolded on sellised.

Turbo ise

Selle ajutiseks kinnitamiseks plokile sa tehtud liigutatav plaadike

Turbo mahub väga napilt lanseroni ja ploki vahele, õli tase karteris on ainult 4-5 cm madalamal, kui turbo õli väljavoolu ava, eks paistab tuleb sellest probleem, või mitte.

Katsun täna kollektori kokku keevitada, siis värvida ja eks ta tuleb kindlasti ka teipida. Sisselase ja väljalase on väga ligistikku ja muidu läheb asi liiga kuumaks.
Sellised on siis originaalsed kolded koos kat`dega.
Ja sellised on originaal kolded, voolavus on siin olnud küll teisejärguline, pigem loodussõbralikus.
Sai veega lõigatud igasugu flantse ja pimedaid ning hangitud hunnik põlvi.
Kollektori flantsid tegin 18 mm paksud, kuna muidu poleks saanud sujuvat freesitud üleminekut nelikant avalt plokis, ümarale põlves.
Kui algus oli plaanis teha sujuv 3 + 1 X 2 kollektor, siis ruumi puudusel tuleb teha 6 + 1 kolle, ega see hea välja ei näe aga enamus tehase kolded on sellised.
Turbo ise
Selle ajutiseks kinnitamiseks plokile sa tehtud liigutatav plaadike
Turbo mahub väga napilt lanseroni ja ploki vahele, õli tase karteris on ainult 4-5 cm madalamal, kui turbo õli väljavoolu ava, eks paistab tuleb sellest probleem, või mitte.
Katsun täna kollektori kokku keevitada, siis värvida ja eks ta tuleb kindlasti ka teipida. Sisselase ja väljalase on väga ligistikku ja muidu läheb asi liiga kuumaks.