4. leht 11-st

Postitatud: 11.05.2007 17:43
Postitas veider
Mihkel kirjutas:Keskmised võiks põlvedega rohkem keskele kokku joosta, praegu jooksevad gaasid pildi järgi vastu seina.
Nüüd on jama jah...:roll: Augud tegin juba ära ja osaliselt juba keevitatud! Eks tulevikus õpib oma vigadest! ;)

EDIT: Natuke sain ikka asendit muuta, pisut koledam sai aga peaasi, et paremini voolaks...

Postitatud: 07.06.2007 12:59
Postitas veider
Vaja jälle veidike nõu. Kas 680cc, 780cc või 880cc?

Postitatud: 07.06.2007 13:08
Postitas Mihkel
Oleneb mis su eesmärk on.

Postitatud: 07.06.2007 13:13
Postitas veider
Jõudsin juba otsusele ;) Aga 1 küs veel, et precisionturbo pakub mitsu ja honda style pihusteid, mis nende vahe on?

Postitatud: 11.06.2007 0:09
Postitas veider
K26 saab vist tihendeid ainult esindusest?

Postitatud: 11.06.2007 0:11
Postitas Mihkel
Revalist saad uued metalltihendid.
Hind ei olnud tappev, alla 500.- oli komplekt viimati.

Postitatud: 12.06.2007 23:42
Postitas veider
Valmib... oeh :( Asi sai minu jaoks päris suurelt ette võetud. Vihale ajab kõige enam vist asjade järel ootamine ja ega masin mõne aasta vanune ei ole... Paras peavalu, õlijahutus radikale leitsin lõpuks väga pro koha, kuid benapaak paistab täiesti läbi olevat, traatharjaga nühkides saab parajalt suured augud sellesse nühitud. Tihendid sain tartust Tauf-autost ära tellida ooteaeg pea 2 nädalat. K26+wg tihendid kokku 836.- / Silikon põlvede kohta teatas üks tartu pood, et ooteaeg on min. 2 kuud. :shock: Oleks huvitatud 2 põlvest mis oleks üleminekuga 62->76

Postitatud: 16.06.2007 23:47
Postitas veider
Täna raadil läks nägu küll särama, kui uurisin ühe camaro tagasilla kinnitusi. Tuli välja, et minu silla kinnitused väga palju ei erinegi... Probleem oli nimelt selles, et rehvide ja kere vahel oli väga vähe ruumi ja kui korra kerepeale vajutasid vajusid rehvid koopasse ning enam tagasi ei tulnud, kuna vana sild oli ikka eriti "kõrend" ning sai veel reduktorit kerekülge kinnitada, aga toyota sild ja reduktor ikka rõvedalt rasked ja reduktori kerekülge tõmbamise võimalus puudub. Lahendus: Vedrutaldriku külge kinnitus puksiga hoob mis omakorda kinnitus puksiga kerekülge. Niisiis keevitasin vedrutaldriku ja hoovavahelise puksi jäigaks, ning kui tungilt alla lasin siis tõmbus suu ikka kõrvuni, kõik paremgi kui olla saab. Loksutasime ja hüppasime autol ja tuli ilusti tagasi. Üks probleem vähem 10 veel! :lol: :-D 2 küs. veel: "Kas silla detaile on mõtekam keevitada MIG- või elektrood keevitusega?" Kumb neist kõvemini kinni võtab?

Postitatud: 17.06.2007 11:33
Postitas erik
Ühest vastust pole, ise keevitaks MIG´ga, eriti kui elektrood ei ole igapäevane tööriist.

asjakohast lugemist: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=6458

Postitatud: 18.06.2007 23:33
Postitas veider
Kui nii jätkub siis varsti söön nuudleid ja riisi... :?
Pilt

Postitatud: 30.06.2007 20:01
Postitas veider
40% completed. Kui nüüd sidur ka kohale tuleks nädala alguseks...
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Postitatud: 18.07.2007 16:20
Postitas veider
Vaja oleks teada kas nelikveolisel calibral või nelik/esiveolisel vectral on taga enavähem samade mõõtudega amordid?
Pilt

Postitatud: 18.07.2007 21:32
Postitas jeff01
amordi pikkus kinnisena on vist olulisem mõõt, kui selle otsa poldi pikkus ;)

Postitatud: 18.07.2007 23:40
Postitas veider
jeff01 kirjutas:amordi pikkus kinnisena on vist olulisem mõõt, kui selle otsa poldi pikkus ;)
Mitte päris kuna proovisin ka opel astra tagaamorti mis oli sama pikk, kuid ülemine polt lühem ning oma mäletamist mööda kui amordi padjad külge panin siis mutrit sinna otsa keerata ei saanud. Pildi paremas nurgas paistavad need jublakad... Huvi tunnen selle pärast, et kyb pakub calibrale ja vectrale reguleeritavaid amorte päris hea hinnaga. Muidugi ei ole uurinud mis hinnaga ja kas bilstein/koni/nex pakuvad...

Postitatud: 19.07.2007 13:33
Postitas Mihkel
VW Golf 2/ Golf 3 on sarnaste tagaamortidega.
Golf 2-e amordid peaks veidi lühemad kui Golf 3-me omad olema.