Siis on kolvid plokikaanest ikka kaugemal. Ühel juhul viib nad kaugemale väntvõlli käik, teisel juhul kaanetihend.
Kihla vedada? Kuidas seda nüüd öelda? Ok, nii lihtsalt kui võimalik. 6sil mootor teeb iga 120 kraadi järel ühe ign. evendi, ehk siis ühe pöörde jooksul 3 (KOLM) korda. Kas seda on nii raske mõista?
Kõik on niiii kompetentsed aga kahjuks jääb elementaarsetest oskustest siiski vajaka.
EDIT: Sa patrik oled alati nii hea suhtleja olnud, et iga su post on lausa kuld. Tõesti, sa korjad sedasi respekti, feimi ja sulli. Õpi õigekiri selgeks kõigepealt.
_________________
äkki sa pole lihtsalt küsimusest aru saanud? vaidlus on ju selle üle palju aega jääb 1 wasted spark pooli laadimiseks mitte mitu süüte eventi on 6 sil. motol 1 pöörde kohta. mina väitsin et 1 pöörde jagu aega ja pole vahet mitu silindrit aga sina hakkasid seda jagama kolmega. kumb siis sinu arust on õige?
mis puutub quenchi siis 4 klapisel bmw kaanel on seda ala väga vähe võrreldes näiteks 2 klapise kaane kohta. 4klapisel võib kaanetihendi vahetusega isegi pääseda. probleem tekib vanose juhtimisega. euro mootoril on see infinitely variable samas usa versioonil on see on/off. usa versioonil on kaks süüte map-i: on vanos ja off vanos. euro versiooni nuka asend sõltub koormusest ja pööretest- 3d map. kui paljudel progetavatel ajudel on võimalik lisada iga süüte ja pritse load pointi juurde vanos trim? või kaks?( sisse ja väljalaskevanosega m3 3,2)
m3 usa versioonil liigutatakse sisselaskenukka 25 kraadi
euro versioonil sisselase 42 kraadi (3,0) ja
sisselase 60kraadi ja väljalase 40 kraadi (3,2)