BMW M3 E36 Turbo

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

rookie kirjutas: Kui moodustada sinna vaheplaadi vms-ga 3 mm pilu, on vägagi võimalik, et see muutub detonatsiooni allikaks.
Sellest postist võib ju seda järeldada. Võibolla tegin valejärelduse. Sa lihtsalt mainisid seda.

Muidugi minu teada oli http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... c&start=24 postis ka mingi näide kirjas kus sa seda mainisid aga nagu näha oled sa seda muutnud.
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Muutnud? Seda tsiteeritud ütlust kindlasti mitte. Ja seda eelmises postis mainitud asja ei ole ma kuskil maininud, paluks mitte sõnu suhu panna.
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

Kindlasti ei olnud see toodud näide mingi efektiivsuse musternäidis aga milleks kuulutada see võte täiesti ebapädevaks kui rootsis ja soomes sõidavad kümned autod sedaviisi ja mitte ainult ei sõida, vaid sõidavad vähemalt veeradmiilil kõvasti kiiremini kui siinsed "superprojektid" ?

veerandmiil siinmail ja lähiriikides ongi pigem amatööride värk. kui sellised amatööride projektid sõidavad 0,5s aeglasemini kui super-supra mille megakallis mootor on mitmeid kordi laiali käinud, siis keskmisele entusiastile on see enam kui piisav.
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

rookie kirjutas:Muutnud? Seda tsiteeritud ütlust kindlasti mitte. Ja seda eelmises postis mainitud asja ei ole ma kuskil maininud, paluks mitte sõnu suhu panna.
Ok eksisin aga kas see tähendab et sa oled nõus väitega et teatud mahus surveastme suurendamine tihendi pakuses tõstmise abil muudab mootori detonatsioonikindlamaks ja seega ka rõhku taluvamaks?

Ei vaidle väite vastu et quench area on tehtud eesmärgiga.

Kõige rohkem ikkagi annab lisadetonatsiooni tekkes tunda 2 klapilise mootori puhul, kus antud moodustis võtab ca pool põlemiskambrist enda alla.

Raimo: super-supra mootor oli pikka aega stock! Ja ei maksa ta suurt midagi. Näiteks eelmine suvi sai ehitatud stock mootorist (raua poolelt läksid ainult turbod vahetusse) 550-600hj auto ja seda kiirseadistuse ning suvalise 98 bensiininga.
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

Siis on kolvid plokikaanest ikka kaugemal. Ühel juhul viib nad kaugemale väntvõlli käik, teisel juhul kaanetihend.

Kihla vedada? Kuidas seda nüüd öelda? Ok, nii lihtsalt kui võimalik. 6sil mootor teeb iga 120 kraadi järel ühe ign. evendi, ehk siis ühe pöörde jooksul 3 (KOLM) korda. Kas seda on nii raske mõista?

Kõik on niiii kompetentsed aga kahjuks jääb elementaarsetest oskustest siiski vajaka.

EDIT: Sa patrik oled alati nii hea suhtleja olnud, et iga su post on lausa kuld. Tõesti, sa korjad sedasi respekti, feimi ja sulli. Õpi õigekiri selgeks kõigepealt.
_________________
äkki sa pole lihtsalt küsimusest aru saanud? vaidlus on ju selle üle palju aega jääb 1 wasted spark pooli laadimiseks mitte mitu süüte eventi on 6 sil. motol 1 pöörde kohta. mina väitsin et 1 pöörde jagu aega ja pole vahet mitu silindrit aga sina hakkasid seda jagama kolmega. kumb siis sinu arust on õige?


mis puutub quenchi siis 4 klapisel bmw kaanel on seda ala väga vähe võrreldes näiteks 2 klapise kaane kohta. 4klapisel võib kaanetihendi vahetusega isegi pääseda. probleem tekib vanose juhtimisega. euro mootoril on see infinitely variable samas usa versioonil on see on/off. usa versioonil on kaks süüte map-i: on vanos ja off vanos. euro versiooni nuka asend sõltub koormusest ja pööretest- 3d map. kui paljudel progetavatel ajudel on võimalik lisada iga süüte ja pritse load pointi juurde vanos trim? või kaks?( sisse ja väljalaskevanosega m3 3,2)

m3 usa versioonil liigutatakse sisselaskenukka 25 kraadi
euro versioonil sisselase 42 kraadi (3,0) ja
sisselase 60kraadi ja väljalase 40 kraadi (3,2)
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

patrik kirjutas: m3 usa versioonil liigutatakse sisselaskenukka 25 kraadi
euro versioonil sisselase 42 kraadi (3,0) ja
sisselase 60kraadi ja väljalase 40 kraadi (3,2)
Paluks viidet info päritolu kohta.
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

schricki kataloog. kui tahad võin maili panna
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Kuldaväärt seltskond :lol: :lol: :lol: kes oskab ikka teemas püsida.. olete ikka kinomehed küll, no offence..

See diskussioon on väga väga hea aga kindlasti ei kuulu selline tatipritsimine antud teema alla. Nagu teada on mootori ehitamiseks mitmeid erinevaid võimalusi ja lähtudes teema autori soovidest tuleks välja pakkuda erinevaid lahendusi et tema saaks sealt just selle õige valiku teha.

Minu arvates on määravad tegurid.

1 raha
2 kogemus/või selle puudumine,
3 aeg.
4. eesmärgid( Hj)

Kui need on paigas siis on asi suht lihtne. Erinevad nüansid quenchi ja squishi teemadel on juba siin välja toodud. Kokkuvõtteks võib julgelt väita et 4 klapi mootoritel ei ole see quench nii oluline mis omakorda annab võimaluse kasutada paksemat kaanetihendit, kui eesmärgiks on vaid lisa 200hj. 4 klapi mootorid ei ole ka nii detonatsioonilembesed kui 2 klapi mootorid seega selline variant võiks toimida. Neid projekte on maailmas päris palju mis on just kaanetihendiga tehtud ja kui mootori sisu originaalis kannatab why the hell not. '

See ei ole kindlasti see kõige õigem lähenemine kuid arvestades algmaterjali (m3 sepis mootor) siis hj/raha suhtes ei ole sellele vastast Siin on väga suur vahe millne on doonorauto ja kui hea ta originaalis on. Kui sul on doonoriks auto mille on valu kolb ja keps siis need on ju enivei vaja välja vahetada valides sobiva kolvi jne.... ühesõnaga neid nüanse on väga palju ja seda millist järgida teab igaüks ise..


M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

the s50b30 euro has seven missing teeth on the cam trigger for the vanos on the intake and the autronic can only run 1,3,6 - so it is not controlling the vanos.
You will have the modify/create a cam trigger wheel to meet the Autronics needs. Plus you have to change the wiring in the Vanos to work with a ground signal for control and not +12v like BMW uses.
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

arvan, et need M3-d, mida saksamaal teema algataja sõnul soodsalt müüakse, on oma elutsükli lõpufaasis ja vajavad rohkem või vähem juba mootori remonti. Selle mootori tükid ei ole teps mitte odavad ja kui neid nagunii ostma tuleb hakata, siis ei ole mingit saladust, et Wiseco või JE teeb vajalikud kolvid valmis väiksema rahaga kui originaalid maksavad.

mis puudutab teemat "meil lendavad imeautod laiali, aga vot rootsis sõidavad kõik stock mootori ja 1,7 bar'iga", siis päriselt pole see tõsi, lendavad seal samamoodi need laiali, ainuke vahe on selles, et siin saavad sellest kõik kohe teada

selles samas foorumis ei leia sa pooltel autodel dünonäite, vaid omanike claime. sellest tulevadki sellised lollid jutud, et vat selle M50 mootori stock sisu valatud väntvõlli ja kolbide, plekist klapitaldrikute ja pehmete vedrudega põrutab stabiiselt 1,7 bariga ringi nagu vana mees

neid puruks läinud rõngavahedega bmw seeriakolbe vedeles suvel lakis terve hunnik
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Taavi

Minuteada müüb Pesur enda rohelist suht mõistliku hinnaga ja mootor mida "roheline konn" kasutas oli 252kw ehk siis
http://www.sportauto.ee/pics/02m3-3.jpg sellise auto pealt pärit kast ja mootor.. Kui tahad endale weekend warriori siis see on suht ideaalne IMO ja LS oli sellel ka suht olematu.

M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

See auto pole siiski suuremat sorti tänavasõidumasin aga seisab nukralt ja ootab uut omanikku küll
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Ega see auto nüüd midagi nii nukralt ei seisa ja ei oota ka. Eero müüb teda vaid normaalse pakkumise korral. Kui head pakkumist ei tule siis väikeste modifikatsioonidega (hetkel on ju mootor täiesti standard) on see auto ka järgmine aasta kiirendustel jälle vägagi konkurentsivõimeline ammugi siis rääkimata harrastajate ringrajaüritustel osalemisest.

* oleks endal praegu vaba raha siis ostaks ise ta ära - see oli siis nüüd "kõvatamine"... :-D
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Selline tühjaks loobitud dragimasin ei ole mu eesmärk. Turbo M3 oleks kihvt just stock välimuse ja sisuga, maanteel/linnas mõnus kruisida, stripil ainult slikid alla ja 11-neid sõita :)
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Silwer kirjutas:* oleks endal praegu vaba raha siis ostaks ise ta ära - see oli siis nüüd "kõvatamine"... :-D
jätkates kõvatamist :D
ma ostaks siis sinu oma ära, kui sa selle ära ostaksid :)
Vasta