Julgen selle kohapealt vastu vaielda. Kuidas oli teil lahendatud dynomise ajal hetgaaside ventilatsioon. Ladal segas see ju märgatavalt sest torud läksid lõhki ja kindlasti tekitas see summutis vastu surve mida DynoMaxis polnud. Aga eks Valdz teab täpsemalt rääkida.Mihkel kirjutas: Mootorist siis ~ 276kw/375hj ja 510nm kui võtame ülekandekaoks 15%.
DynoMax-is oleks vast 400hj ja 550nm piir kätte saanud (rattast vastavalt vast 350hj ja 480nm),vähemalt kui võrrelda Lada dynotulemuste vahega.
Toyota Corolla 2,5T Collaracer
BEST ET11.051@207km/h
Meil oli uks lahti ja heitgaasid läksid otse õue.
Ma millegipärast ei usu, et Indreku autol see heitgaaside ärajuhtimine nii palju mõjutas.
Siis oleks pidanud ju turbo taha ka backpressure tekkima aga vaevalt see kilest voolik seda tekitas.
Ma ei olnud muidugi juures kui see pauk käis, võis ka lihtsalt põlemata kütuse plahvatus olla, kuna segu tal ikka väga rikas.
Meil on väike idee mingi suht uue vabalthingava autoga test teha üks versus teine.
Siis ei ole mõjutavaid tegureid nii palju kui turbokaga.
Ma millegipärast ei usu, et Indreku autol see heitgaaside ärajuhtimine nii palju mõjutas.
Siis oleks pidanud ju turbo taha ka backpressure tekkima aga vaevalt see kilest voolik seda tekitas.
Ma ei olnud muidugi juures kui see pauk käis, võis ka lihtsalt põlemata kütuse plahvatus olla, kuna segu tal ikka väga rikas.
Meil on väike idee mingi suht uue vabalthingava autoga test teha üks versus teine.
Siis ei ole mõjutavaid tegureid nii palju kui turbokaga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sama siin, varsti TKTK düno vs DynoMax vabalthingava ja stock ajuga mõõdetud tulemuste võrdlus.Mihkel kirjutas: Meil on väike idee mingi suht uue vabalthingava autoga test teha üks versus teine.
Siis ei ole mõjutavaid tegureid nii palju kui turbokaga.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- collaracer
- Postitusi: 34
- Liitunud: 13.03.2006 15:21
- Asukoht: Tallinn
Ma ei oska muud öelda, kui et väga meeldiv kogemus oli ning inspiratsiooni tuli jälle ämbriga, et antud mootorit edasi arendada.
Ise usun, et suht normaalne tulemus, arvestades seda, et seadistus pole valmis ning mootori endaga pole ju tegelikult suurt midagi tehtud va. surveaste 8,3 ning keraamikaga pinnatud kolvid. (plokikaas standard seisus, nukkvõll standard, sisselaskekollektor standard)
Tänud kõigile, kes antud üritust aitasid läbi viia!
Ise usun, et suht normaalne tulemus, arvestades seda, et seadistus pole valmis ning mootori endaga pole ju tegelikult suurt midagi tehtud va. surveaste 8,3 ning keraamikaga pinnatud kolvid. (plokikaas standard seisus, nukkvõll standard, sisselaskekollektor standard)
Tänud kõigile, kes antud üritust aitasid läbi viia!
Üks video ka dynomise päevast: http://www.youtube.com/watch?v=Tx6504Ambjs
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tarmo ei suuda jah vahepeal vastu panna autot korra elurajoonis proovida,
mis ei ole muidugi viisakas tegevus ja seda olen üritanud talle ka pidevalt mainida.
Sellepärast peavadki autot olema nn. "tänavalegaalsed" või ise elama kuskil võsavahel kus kedagi ei sega.
mis ei ole muidugi viisakas tegevus ja seda olen üritanud talle ka pidevalt mainida.

Sellepärast peavadki autot olema nn. "tänavalegaalsed" või ise elama kuskil võsavahel kus kedagi ei sega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- collaracer
- Postitusi: 34
- Liitunud: 13.03.2006 15:21
- Asukoht: Tallinn
Täitsa nõus, et vanemad inimesed tihtipeale ei saa aru ega taha mõista, miks on vaja taoliste "lollustega" tegeleda ja raha kulutada. Kuid eks igaüks ise teab mis hobi tema jaoks parim on.RS013 kirjutas:Mina Tarmo naabrina küll naudin neid vahepealseid paugutamisi:D Vanem generatsioon veab suud kõveraks natuke ainult, aga pole probleemi.crisp kirjutas:Eks kõik tarmo naabrid ole ka seda meelt
Tarmole ja teistele huvilistele garaa¾i ümber ainult jõudu ja jaksu!
Mulle on kodused pannud nö limiidi peale, et pärast 21.00 ei taheta mind väga garaazi lähedal näha.
Aga tänud!
Täna lasime Tarmoga Corolla torud korra puhtaks.
Naeratus tuli taaskord näole, kui see turbo boosti üles lajatas
Järgmine laupäev saab ehk mingi aja ka teada, mis praeguses seisus välja sõidab.
Naeratus tuli taaskord näole, kui see turbo boosti üles lajatas

Järgmine laupäev saab ehk mingi aja ka teada, mis praeguses seisus välja sõidab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Viimane test täna lõuna ajal slicki moodi rehviga näitas, et kannatab vast hommsel üritusel antud confis sõita küll.
Tarmo vist ei ole julgenud boosti all veel gaasi päris põhja vajutada
Tarmo vist ei ole julgenud boosti all veel gaasi päris põhja vajutada

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Auto kaalub mälu järgi tiba üle 900kg ja stendis oli vist 0.9bar juures pooliku seadega 370hj.
Täna sai ka esimesed tuleristsed tehtud. Esimene aeg 13.9 oli väike pettumus aga pole vast hullu kui 1-2 käik lõpuni tühja ja 3.-mas käik 2 korda mööda panna
Päeva parimaks ehk teine sõit ajaks tuli meil 13.08 @ 187.5km/h mis näitab, et hea pidamisega sõidaks see auto ilmselt praeguses konditsioonis 12s algust.
Lisaks kummitasid meid veel räiged trigger spiked/errorid.
PerformanceBox-i logi järgi oli 60 jala (18.3m?) aeg selles sõidus 2.7s.
Oleks alla 13s aja ka ilmselt kätte saanud, kuna käisime peale teist katset kõrvalrajal seadet muutmas, üle 5000 pöörde oli segu 10.3 põhimõtteliselt.
Saime segu ilusti terves ulatuses enamvähem 12.0 tuuri ja kurat viimasel logimissõidul, et veenduda, kas kõik on ok lendas 3-manda käigu pealt käigukast raginaga laiali.
Enne saime ühe sõidu 2 ja 3 käik järjest ilma trigger erroriteta, siis oli tunda kuidas auto liigub.
99% sõitudest olid triger errorid sees ja auto katkus pidevalt, ka 13.0 sõidu ajal.
Peab selle trigger errorite teemaga esimese asjana tegelema hakkama.
Käigukasti purunemist ei osanud küll ette oodata, kuna leidsime, et enne on palju rohkem nõrku lülisid.
Täna sai ka esimesed tuleristsed tehtud. Esimene aeg 13.9 oli väike pettumus aga pole vast hullu kui 1-2 käik lõpuni tühja ja 3.-mas käik 2 korda mööda panna

Päeva parimaks ehk teine sõit ajaks tuli meil 13.08 @ 187.5km/h mis näitab, et hea pidamisega sõidaks see auto ilmselt praeguses konditsioonis 12s algust.
Lisaks kummitasid meid veel räiged trigger spiked/errorid.
PerformanceBox-i logi järgi oli 60 jala (18.3m?) aeg selles sõidus 2.7s.
Oleks alla 13s aja ka ilmselt kätte saanud, kuna käisime peale teist katset kõrvalrajal seadet muutmas, üle 5000 pöörde oli segu 10.3 põhimõtteliselt.
Saime segu ilusti terves ulatuses enamvähem 12.0 tuuri ja kurat viimasel logimissõidul, et veenduda, kas kõik on ok lendas 3-manda käigu pealt käigukast raginaga laiali.
Enne saime ühe sõidu 2 ja 3 käik järjest ilma trigger erroriteta, siis oli tunda kuidas auto liigub.
99% sõitudest olid triger errorid sees ja auto katkus pidevalt, ka 13.0 sõidu ajal.
Peab selle trigger errorite teemaga esimese asjana tegelema hakkama.
Käigukasti purunemist ei osanud küll ette oodata, kuna leidsime, et enne on palju rohkem nõrku lülisid.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No see kast pidi juba minemas olema.Mihkel kirjutas:Auto kaalub mälu järgi tiba üle 900kg ja stendis oli vist 0.9bar juures pooliku seadega 370hj.
Täna sai ka esimesed tuleristsed tehtud. Esimene aeg 13.9 oli väike pettumus aga pole vast hullu kui 1-2 käik lõpuni tühja ja 3.-mas käik 2 korda mööda panna
Päeva parimaks ehk teine sõit ajaks tuli meil 13.08 @ 187.5km/h mis näitab, et hea pidamisega sõidaks see auto ilmselt praeguses konditsioonis 12s algust.
Lisaks kummitasid meid veel räiged trigger spiked/errorid.
PerformanceBox-i logi järgi oli 60 jala (18.3m?) aeg selles sõidus 2.7s.
Oleks alla 13s aja ka ilmselt kätte saanud, kuna käisime peale teist katset kõrvalrajal seadet muutmas, üle 5000 pöörde oli segu 10.3 põhimõtteliselt.
Saime segu ilusti terves ulatuses enamvähem 12.0 tuuri ja kurat viimasel logimissõidul, et veenduda, kas kõik on ok lendas 3-manda käigu pealt käigukast raginaga laiali.
Enne saime ühe sõidu 2 ja 3 käik järjest ilma trigger erroriteta, siis oli tunda kuidas auto liigub.
99% sõitudest olid triger errorid sees ja auto katkus pidevalt, ka 13.0 sõidu ajal.
Peab selle trigger errorite teemaga esimese asjana tegelema hakkama.
Käigukasti purunemist ei osanud küll ette oodata, kuna leidsime, et enne on palju rohkem nõrku lülisid.
Korras G260 lõhkumiseks on natuke rohkemat vaja
