Toyota Corolla 2,5T Collaracer

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Mihkel kirjutas: Mootorist siis ~ 276kw/375hj ja 510nm kui võtame ülekandekaoks 15%.
DynoMax-is oleks vast 400hj ja 550nm piir kätte saanud (rattast vastavalt vast 350hj ja 480nm),vähemalt kui võrrelda Lada dynotulemuste vahega.
Julgen selle kohapealt vastu vaielda. Kuidas oli teil lahendatud dynomise ajal hetgaaside ventilatsioon. Ladal segas see ju märgatavalt sest torud läksid lõhki ja kindlasti tekitas see summutis vastu surve mida DynoMaxis polnud. Aga eks Valdz teab täpsemalt rääkida.
BEST ET11.051@207km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Meil oli uks lahti ja heitgaasid läksid otse õue.
Ma millegipärast ei usu, et Indreku autol see heitgaaside ärajuhtimine nii palju mõjutas.
Siis oleks pidanud ju turbo taha ka backpressure tekkima aga vaevalt see kilest voolik seda tekitas.
Ma ei olnud muidugi juures kui see pauk käis, võis ka lihtsalt põlemata kütuse plahvatus olla, kuna segu tal ikka väga rikas.

Meil on väike idee mingi suht uue vabalthingava autoga test teha üks versus teine.
Siis ei ole mõjutavaid tegureid nii palju kui turbokaga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mihkel kirjutas: Meil on väike idee mingi suht uue vabalthingava autoga test teha üks versus teine.
Siis ei ole mõjutavaid tegureid nii palju kui turbokaga.
Sama siin, varsti TKTK düno vs DynoMax vabalthingava ja stock ajuga mõõdetud tulemuste võrdlus.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas collaracer »

Ma ei oska muud öelda, kui et väga meeldiv kogemus oli ning inspiratsiooni tuli jälle ämbriga, et antud mootorit edasi arendada.
Ise usun, et suht normaalne tulemus, arvestades seda, et seadistus pole valmis ning mootori endaga pole ju tegelikult suurt midagi tehtud va. surveaste 8,3 ning keraamikaga pinnatud kolvid. (plokikaas standard seisus, nukkvõll standard, sisselaskekollektor standard)

Tänud kõigile, kes antud üritust aitasid läbi viia!
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

Ilus.
Kaks küsimus tekis graafikut vaadates:
1) miks jõud nii moodi astmeliselt tõuseb? mingi resonantsid või seade?
2) miks lõpp nii järsku ära kukub? nukvõll või seade?

M.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Üks video ka dynomise päevast: http://www.youtube.com/watch?v=Tx6504Ambjs
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
RS013
Postitusi: 18
Liitunud: 01.12.2007 20:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RS013 »

crisp kirjutas:Eks kõik tarmo naabrid ole ka seda meelt :-D
Mina Tarmo naabrina küll naudin neid vahepealseid paugutamisi:D Vanem generatsioon veab suud kõveraks natuke ainult, aga pole probleemi.

Tarmole ja teistele huvilistele garaaži ümber ainult jõudu ja jaksu!
C70 T5M GT & E30 335i
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tarmo ei suuda jah vahepeal vastu panna autot korra elurajoonis proovida,
mis ei ole muidugi viisakas tegevus ja seda olen üritanud talle ka pidevalt mainida. :-D
Sellepärast peavadki autot olema nn. "tänavalegaalsed" või ise elama kuskil võsavahel kus kedagi ei sega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
collaracer
Postitusi: 34
Liitunud: 13.03.2006 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas collaracer »

RS013 kirjutas:
crisp kirjutas:Eks kõik tarmo naabrid ole ka seda meelt :-D
Mina Tarmo naabrina küll naudin neid vahepealseid paugutamisi:D Vanem generatsioon veab suud kõveraks natuke ainult, aga pole probleemi.

Tarmole ja teistele huvilistele garaa¾i ümber ainult jõudu ja jaksu!
Täitsa nõus, et vanemad inimesed tihtipeale ei saa aru ega taha mõista, miks on vaja taoliste "lollustega" tegeleda ja raha kulutada. Kuid eks igaüks ise teab mis hobi tema jaoks parim on.
Mulle on kodused pannud nö limiidi peale, et pärast 21.00 ei taheta mind väga garaazi lähedal näha.


Aga tänud!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Täna lasime Tarmoga Corolla torud korra puhtaks.
Naeratus tuli taaskord näole, kui see turbo boosti üles lajatas :-D

Järgmine laupäev saab ehk mingi aja ka teada, mis praeguses seisus välja sõidab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Viimane test täna lõuna ajal slicki moodi rehviga näitas, et kannatab vast hommsel üritusel antud confis sõita küll.

Tarmo vist ei ole julgenud boosti all veel gaasi päris põhja vajutada :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Peab vist ikka homme kaema tulema Haapsallu :)
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Piidlesin ka seda pilli ükspäev. Täista segane pill ikka, tahaks hj/kg suhet teada.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Auto kaalub mälu järgi tiba üle 900kg ja stendis oli vist 0.9bar juures pooliku seadega 370hj.

Täna sai ka esimesed tuleristsed tehtud. Esimene aeg 13.9 oli väike pettumus aga pole vast hullu kui 1-2 käik lõpuni tühja ja 3.-mas käik 2 korda mööda panna :)

Päeva parimaks ehk teine sõit ajaks tuli meil 13.08 @ 187.5km/h mis näitab, et hea pidamisega sõidaks see auto ilmselt praeguses konditsioonis 12s algust.
Lisaks kummitasid meid veel räiged trigger spiked/errorid.

PerformanceBox-i logi järgi oli 60 jala (18.3m?) aeg selles sõidus 2.7s.

Oleks alla 13s aja ka ilmselt kätte saanud, kuna käisime peale teist katset kõrvalrajal seadet muutmas, üle 5000 pöörde oli segu 10.3 põhimõtteliselt.
Saime segu ilusti terves ulatuses enamvähem 12.0 tuuri ja kurat viimasel logimissõidul, et veenduda, kas kõik on ok lendas 3-manda käigu pealt käigukast raginaga laiali.

Enne saime ühe sõidu 2 ja 3 käik järjest ilma trigger erroriteta, siis oli tunda kuidas auto liigub.
99% sõitudest olid triger errorid sees ja auto katkus pidevalt, ka 13.0 sõidu ajal.
Peab selle trigger errorite teemaga esimese asjana tegelema hakkama.
Käigukasti purunemist ei osanud küll ette oodata, kuna leidsime, et enne on palju rohkem nõrku lülisid. :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Mihkel kirjutas:Auto kaalub mälu järgi tiba üle 900kg ja stendis oli vist 0.9bar juures pooliku seadega 370hj.

Täna sai ka esimesed tuleristsed tehtud. Esimene aeg 13.9 oli väike pettumus aga pole vast hullu kui 1-2 käik lõpuni tühja ja 3.-mas käik 2 korda mööda panna :)

Päeva parimaks ehk teine sõit ajaks tuli meil 13.08 @ 187.5km/h mis näitab, et hea pidamisega sõidaks see auto ilmselt praeguses konditsioonis 12s algust.
Lisaks kummitasid meid veel räiged trigger spiked/errorid.

PerformanceBox-i logi järgi oli 60 jala (18.3m?) aeg selles sõidus 2.7s.

Oleks alla 13s aja ka ilmselt kätte saanud, kuna käisime peale teist katset kõrvalrajal seadet muutmas, üle 5000 pöörde oli segu 10.3 põhimõtteliselt.
Saime segu ilusti terves ulatuses enamvähem 12.0 tuuri ja kurat viimasel logimissõidul, et veenduda, kas kõik on ok lendas 3-manda käigu pealt käigukast raginaga laiali.

Enne saime ühe sõidu 2 ja 3 käik järjest ilma trigger erroriteta, siis oli tunda kuidas auto liigub.
99% sõitudest olid triger errorid sees ja auto katkus pidevalt, ka 13.0 sõidu ajal.
Peab selle trigger errorite teemaga esimese asjana tegelema hakkama.
Käigukasti purunemist ei osanud küll ette oodata, kuna leidsime, et enne on palju rohkem nõrku lülisid. :)
No see kast pidi juba minemas olema.
Korras G260 lõhkumiseks on natuke rohkemat vaja ;)
Vasta