rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
RS013
Postitusi: 18
Liitunud: 01.12.2007 20:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RS013 »

Kui autol ei ole lambdat vaid gaaside tööd juhib EGR, kas siis saab vajamineva signaali rõhukella jaoks kätte ka sealt?
C70 T5M GT & E30 335i
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

sulle võiks lausa mingi auhinna anda selle küsimuse eest :lol: 8)
Lambda, EGR ja rõhukell ei ole küll nii seotud kui sa ette kujutad.
RS013
Postitusi: 18
Liitunud: 01.12.2007 20:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RS013 »

:oops:
Auhind vastuvõetud 8)
Pidasin segukella silmas.
C70 T5M GT & E30 335i
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

EGR'i kohta võid googledada, saad ehk õiget aimu mis see on.
Segu kella jaoks on siiski lambdat vaja.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

panen siis ka ühe küsimuse. copy-paste TQHQ

keerasin oma autu tagurtades raksuva silla kaane maha ja uurisin, mis seal toimub. visuaalselt siis kõik OK, magnet puhas.

õli mis välja tuli oli vääga paks ja suht must. leidsin riiulist MOTUL GEAR 300 75W-90 potskad, taha oli veel kirjutatud jutt API GL-4, GL-5, MIL-L-2105 D. kallasin siis selle praegu sinna sisse. nimetame seda siis esialgu silla loputamiseks

(õige õli siis miski 80w90)

kuna se just päris õige õli sinna pole, siis huvitakski, et kui sellega nüüd ~1000km maha sõita, kas keerab midagi nihu ka? või peaks järgmine liigutus olema õige õli sissevalamine?

potska taha oli eestikeeles veel jutt, et ei sobi piiratud libisemisega difritele. kuna mul säärane asi ka olemas, siis mis juhtub? kas lihtsalt ei tööta või keerab midagi tuksi?


aitähh
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

või mis?
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Oleneb mis tüüpi piiratud libisemisega differ sul on.
Kui ketastega, siis LS lisandi puudumisel kuluvad kettad väga kiiresti ära, kuigi lukustuseffekt peaks veidi parem olema kui õige õliga.
Kui see piiratud libisemise osa välja jätta siis vast 1000km jooksul ei juhtu selle diffriga suurt midagi.
Kuid ketasluku puhul vahetaks mina selle õli välja LS lisandit sisaldava õli vastu.
BP-l on näiteks väga soodsa hinnaga LS õli saada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

tänud Mihkel

nüüd alles avastasin, et MOTUL`il ka selline asi nagu 90PA olemas, mis siis piiratud libisemisega silda. krt, 3a motuli märjukestega tegelenud, ja ikka vaja veel õppida :-D
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rain573 »

Küsiks siis sellise küsimuse, et mida teeb by-bass klapil tugev/nõrk vedru?
Mis siis juhtub kui vedru on liiga nõrk?
Mis siis juhtub kui vedru on liiga tugev?
Carshop.ee
Postitusi: 101
Liitunud: 11.06.2009 12:52

Postitus Postitas Carshop.ee »

Rain573 kirjutas:Küsiks siis sellise küsimuse, et mida teeb by-bass klapil tugev/nõrk vedru?
Mis siis juhtub kui vedru on liiga nõrk?
Mis siis juhtub kui vedru on liiga tugev?
Kui liiga nõrk siis võib lekkima hakata. Kui liiga tugev siis ei pruugi piisavalt kauaks avaneda, et tagasitulevat õhku välja lasta.
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
tynt
Postitusi: 40
Liitunud: 21.08.2007 21:36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tynt »

Mul on ka rumal küsimus. Kust te omad kütuselati toorikud ostate? Carshop-is on uhke AEM latt aga minu meelest on 690.- hind liiga krõbe. Kas keegi tagasihoidlikumat latti ka müüb?
Raul_A
Postitusi: 3
Liitunud: 03.01.2009 17:07
Asukoht: Tartu - Elva / Helsingi - Kerava

Postitus Postitas Raul_A »

Hellou.

Mul äiapapal 97a vw caddy 1.9 SDI. Ilma turbota.
Kas 1.9 TDI turbot on antud masinale väga keeruline peale pista või on tegemist rohkem "võta ja pane" süsteemidega? Mis selleks vaja?

Abiks oleks isegi see, kui näeksin kuidagi sdi ja tdi mootorite jooniseid. Oskab keegi aidata kasvõi mingite linkidega?

Tänades Raul_A
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

No nyyd vist on minu kord!!! :-D

Kysimus järgmine:
Kas keegi on võrdlend sr20de ja sr20det väljalaske kollektori kinnitusi.
Nimelt soovix ka proovida primera turbotamist aga esijalgu suhteliselt ökolt ehk siis alustax metallist kaanetihendi ja s14 vl.kollektoriga muidugi vaid juhul kui see sinna istub !
telerex
Postitusi: 153
Liitunud: 26.03.2008 22:15
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas telerex »

kinnitused on samad.
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

telerex kirjutas:kinnitused on samad.
thanx ! ;)
Vasta