rumalad küsimused...
panen siis ka ühe küsimuse. copy-paste TQHQ
keerasin oma autu tagurtades raksuva silla kaane maha ja uurisin, mis seal toimub. visuaalselt siis kõik OK, magnet puhas.
õli mis välja tuli oli vääga paks ja suht must. leidsin riiulist MOTUL GEAR 300 75W-90 potskad, taha oli veel kirjutatud jutt API GL-4, GL-5, MIL-L-2105 D. kallasin siis selle praegu sinna sisse. nimetame seda siis esialgu silla loputamiseks
(õige õli siis miski 80w90)
kuna se just päris õige õli sinna pole, siis huvitakski, et kui sellega nüüd ~1000km maha sõita, kas keerab midagi nihu ka? või peaks järgmine liigutus olema õige õli sissevalamine?
potska taha oli eestikeeles veel jutt, et ei sobi piiratud libisemisega difritele. kuna mul säärane asi ka olemas, siis mis juhtub? kas lihtsalt ei tööta või keerab midagi tuksi?
aitähh
keerasin oma autu tagurtades raksuva silla kaane maha ja uurisin, mis seal toimub. visuaalselt siis kõik OK, magnet puhas.
õli mis välja tuli oli vääga paks ja suht must. leidsin riiulist MOTUL GEAR 300 75W-90 potskad, taha oli veel kirjutatud jutt API GL-4, GL-5, MIL-L-2105 D. kallasin siis selle praegu sinna sisse. nimetame seda siis esialgu silla loputamiseks
(õige õli siis miski 80w90)
kuna se just päris õige õli sinna pole, siis huvitakski, et kui sellega nüüd ~1000km maha sõita, kas keerab midagi nihu ka? või peaks järgmine liigutus olema õige õli sissevalamine?
potska taha oli eestikeeles veel jutt, et ei sobi piiratud libisemisega difritele. kuna mul säärane asi ka olemas, siis mis juhtub? kas lihtsalt ei tööta või keerab midagi tuksi?
aitähh
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Oleneb mis tüüpi piiratud libisemisega differ sul on.
Kui ketastega, siis LS lisandi puudumisel kuluvad kettad väga kiiresti ära, kuigi lukustuseffekt peaks veidi parem olema kui õige õliga.
Kui see piiratud libisemise osa välja jätta siis vast 1000km jooksul ei juhtu selle diffriga suurt midagi.
Kuid ketasluku puhul vahetaks mina selle õli välja LS lisandit sisaldava õli vastu.
BP-l on näiteks väga soodsa hinnaga LS õli saada.
Kui ketastega, siis LS lisandi puudumisel kuluvad kettad väga kiiresti ära, kuigi lukustuseffekt peaks veidi parem olema kui õige õliga.
Kui see piiratud libisemise osa välja jätta siis vast 1000km jooksul ei juhtu selle diffriga suurt midagi.
Kuid ketasluku puhul vahetaks mina selle õli välja LS lisandit sisaldava õli vastu.
BP-l on näiteks väga soodsa hinnaga LS õli saada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 101
- Liitunud: 11.06.2009 12:52
Kui liiga nõrk siis võib lekkima hakata. Kui liiga tugev siis ei pruugi piisavalt kauaks avaneda, et tagasitulevat õhku välja lasta.Rain573 kirjutas:Küsiks siis sellise küsimuse, et mida teeb by-bass klapil tugev/nõrk vedru?
Mis siis juhtub kui vedru on liiga nõrk?
Mis siis juhtub kui vedru on liiga tugev?
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Hellou.
Mul äiapapal 97a vw caddy 1.9 SDI. Ilma turbota.
Kas 1.9 TDI turbot on antud masinale väga keeruline peale pista või on tegemist rohkem "võta ja pane" süsteemidega? Mis selleks vaja?
Abiks oleks isegi see, kui näeksin kuidagi sdi ja tdi mootorite jooniseid. Oskab keegi aidata kasvõi mingite linkidega?
Tänades Raul_A
Mul äiapapal 97a vw caddy 1.9 SDI. Ilma turbota.
Kas 1.9 TDI turbot on antud masinale väga keeruline peale pista või on tegemist rohkem "võta ja pane" süsteemidega? Mis selleks vaja?
Abiks oleks isegi see, kui näeksin kuidagi sdi ja tdi mootorite jooniseid. Oskab keegi aidata kasvõi mingite linkidega?
Tänades Raul_A
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
No nyyd vist on minu kord!!!
Kysimus järgmine:
Kas keegi on võrdlend sr20de ja sr20det väljalaske kollektori kinnitusi.
Nimelt soovix ka proovida primera turbotamist aga esijalgu suhteliselt ökolt ehk siis alustax metallist kaanetihendi ja s14 vl.kollektoriga muidugi vaid juhul kui see sinna istub !

Kysimus järgmine:
Kas keegi on võrdlend sr20de ja sr20det väljalaske kollektori kinnitusi.
Nimelt soovix ka proovida primera turbotamist aga esijalgu suhteliselt ökolt ehk siis alustax metallist kaanetihendi ja s14 vl.kollektoriga muidugi vaid juhul kui see sinna istub !
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn