Opel Kadett GSI 2.0 Turbo - Veider -> NOTURBO

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

tubli et üritad ja ted kuid hetkel ajad küll pada!
see tihend on täiesti tavaline astra-calibra-kadetti-vectra oma, metall tihendist on asi väga kaugel ;) mul kahjuks enda Cometic tihend vahel juba seega ei saa pilti näidata milline näeb ÕIGE metall tihend välja.
originaal pump koos uue kütusefiltriga ja originaal pihustitega on sul enda petmine, sa ei saa segu nii paika nagu heas seades masinal. ok, töötab aga mitte hästi. SMT6, kes sellega süüdet sai muuta? kui ei siis pahasti, kui juba 1,3bar boosti siis nalja enam ei ole... muud pole midagi kuid detonatsiooni lööb sisse ja saad mootorist kiiresti lahti. originaal jne aju pole ka mütet hankida kuna sama rahaga saad iseseisva aju millel vajadusel saad muutusi kiirelt teha, hind praktiliselt sama.
mina ei paneks ARP polte ja metallist tihendit kui 1,3bari rõhuks jääb. osta parem selle alles jäänud eegu eest aju ja pane masin seadesse ja ei juhtu midagi nende poltidega ja tihendiga.
mis valemiga kiirendades aknapesu paagist vett tulema hakkas :lol: :lol: :lol: see süsteem ei ole ju kuidagi mootori tööga seotud :roll:
kui surve sees siis ikka jahutusvedeliku paagist võiks vedelikke joosta aga mitte aknapesu pihustitest!

mine lase kaan survestada ja plokk vaata ka kriitilise pilguga üle.
kas mootor sõi palju õli? ja jahutusvedelik kadus kuhugi?
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Marko kirjutas:tubli et üritad ja ted kuid hetkel ajad küll pada!
see tihend on täiesti tavaline astra-calibra-kadetti-vectra oma, metall tihendist on asi väga kaugel ;) mul kahjuks enda Cometic tihend vahel juba seega ei saa pilti näidata milline näeb ÕIGE metall tihend välja.
originaal pump koos uue kütusefiltriga ja originaal pihustitega on sul enda petmine, sa ei saa segu nii paika nagu heas seades masinal. ok, töötab aga mitte hästi. SMT6, kes sellega süüdet sai muuta? kui ei siis pahasti, kui juba 1,3bar boosti siis nalja enam ei ole... muud pole midagi kuid detonatsiooni lööb sisse ja saad mootorist kiiresti lahti. originaal jne aju pole ka mütet hankida kuna sama rahaga saad iseseisva aju millel vajadusel saad muutusi kiirelt teha, hind praktiliselt sama.
mina ei paneks ARP polte ja metallist tihendit kui 1,3bari rõhuks jääb. osta parem selle alles jäänud eegu eest aju ja pane masin seadesse ja ei juhtu midagi nende poltidega ja tihendiga.
mis valemiga kiirendades aknapesu paagist vett tulema hakkas :lol: :lol: :lol: see süsteem ei ole ju kuidagi mootori tööga seotud :roll:
kui surve sees siis ikka jahutusvedeliku paagist võiks vedelikke joosta aga mitte aknapesu pihustitest!

mine lase kaan survestada ja plokk vaata ka kriitilise pilguga üle.
kas mootor sõi palju õli? ja jahutusvedelik kadus kuhugi?

sorry, minu viga... sa kulgesid ju ilma kapotita. siis jah kui lõi paisupaagist mahlasi välja lendas see sul aknasse :oops:
kas sa keema ajasid mootori? kui jah siis võib vabalt kaan kõver olla ja ploki pind vaata ka üle kas sirge. isegi vale pingutusega ei tohiks tihend selliselt katki minna.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Marko kirjutas:mine lase kaan survestada ja plokk vaata ka kriitilise pilguga üle.
kas mootor sõi palju õli? ja jahutusvedelik kadus kuhugi?
Õli ei söönud ültse ja jahutusvedeliku kadus siis kui boost taha tuli läbi paisupaagi klapi, aga vist tõesti ükskord läx keema...
No comment!
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Silwer kirjutas:Ilma täpsemalt arvutamata ütleks et nende pihustite piir on 3,0 bar peal u. 150hp - seega on seda liiga vähe ja see üks lisapihusti on lihtsalt pisike porno... :)
Kust ja kuidas sa arvutad pihustite tootlikuse järgi hp'si??? Ma küll ei ütleks, et mul 150 hp'd oli kuna tartus jäi 110kw astra raadil u. poole maa peale kui ma lõpetasin ja tema sai stardist minema kuid mina esimese kolmel käigul olin hädas...
No comment!
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Sul oli segu lihtsalt lahja. Normaalse segu puhul on max 150hj. Sa otsi netist veidi, kuidas pihusti tootlikkuse järgi välja arvutatakse, mitu hj sellega saad.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Raceboy kirjutas:Sul oli segu lihtsalt lahja. Normaalse segu puhul on max 150hj. Sa otsi netist veidi, kuidas pihusti tootlikkuse järgi välja arvutatakse, mitu hj sellega saad.
nu kui 4 pütti ja kui 4 pihustit toodab 150 hp siis 6 pihustit peaks ju rohkem andma? Olen üritanud suuremaid 12 oomilisi pihusteid otsida kuid tulutult...
No comment!
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Jah, 6 sellist pihustit oleks siis teoreetiliselt 225hp. Aga kas nende kahe lisapihusti kütus jõuab ikka täpselt ühes ja samas koguses kõiki nelja silindrisse...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Selle teema võib lukku panna või kustutada vastavalt admini/mode soovile, kuna sellele masinale vähemalt minu kättes turbomootorit enam peale ei tule. :oops:
No comment!
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

mis siis juhtus, sai lihtsalt villand?
Suletud