On küll näidata, aga praegu pole tegemist minu personaalküsimusega, või eksin jälle? See näide oli toodud kummutamaks Viljari juttu VEMS-ist (jt Autronicust odavamatest ajudest) kui sellistest, mis ei saa millegagi korralikult hakkama. Konkreetne Christell Racingu Thunderbird on korduvalt sõitnud 7.5s aegasid, et seda liikuvaks autoks pidada.
Eelkõige oli see näide toodud selle jutu kummutamiseks:
RICE BURNER kirjutas:
Aga rusikareegel on see, et head asja odavalt ei saa, ja korraliku ajuga on hilisem seadistusaeg dynos ja maanteel kordades lühem ja tavaliselt jäävad mootorid ka hooaja lõpuks terveks. Seega tasub investeering end alati ära, kui klient seda teenust sisse peaks ostma.
OEM häälestus on igapäevakasutuseks cruise-režiimil sõidetavuse, transient režiimide poolest praktiliselt alati parem kui mistahes isehäälestatu. ERITI kui selle isehäälestatuga pole vaeva viitsitud näha. Tõsi, nii mõngigi kord saab autot veidi ökonoomsemaks, kui originaalsoftiga, aga miks OEM häälestajate seadest chipi-tootjad jõudu juurde saavad pole mingi raketiteadus. Nad lihtsalt ei võta maksimumi välja ja garantiijuhtumeid tahavad nad igal juhul vältida. Tänavaautod peavad sõitma kordades pikemaid distantse kui kiirendusautod, mis tihtipeale veerevad slepis isegi 402m sõidust tagasi.
Palun mitte segi ajada täiskoormuse ja osagaasi häälestust, ma pole kordagi väitnud, et OEM tootjate täisgaasihäälestus alati parim on. Küll aga on see alati turvalisim.
Aga kui tahetakse minu häälestatud autot näha, siis üks on nt siin:
1994a 911 Carrera, GT2 Evo II splitter+mootorikate, Siemens Deka 630cc pihustid, 3,6l bokser-6 õhkjahutusega mootor, Eaton M90 SC, custom vahejahuti, sisselasketorustik ja sportkatid (minu tehtud cooler ja torustikud), VEMS PnP Motronic aju, jagajad asendatud otsesüütega (12 küünalt kokku), 11.5 CR, boost 0.5 bar.
0-100 km/h 3.9s (stock 5.2 s), pärast viimast modifikatsiooni (katid vahetatud) pole dünos käinud, aga enne seda oli 370 whp/530 wNm (stockis 270 hp mootorist). Auto on igapäevases kasutuses olnud 2a ja omanik sellega ka pool Euroopat läbi sõitnud, sh Nordschleifel.
Jääks siiski tehnilise poole peale ja ärgem mingem isiklikuks. See on natuke imelik suhtumine, et kõik mida teised teevad on automaatselt vale vms. Kui te argumenteeritult tõestate ära, et dünos
kõik režiimid ideaalselt paika saab, siis minupoolne respekt. Seni aga seda tehtud pole, ainult üritatud tehnilise arutelu asemel minu tõekspidamisi naeruvääristada.
EDIT:
RICE BURNER kirjutas:Lisaks juhin tähelepanu sellele, et kui seadistad auto dynos ja pärast pead suuri korrektuure maanteel tegema, siis on tegemist kehva tootega, mis ei saa oma ülesandega kuigi hästi hakkama. Jutt ei käi ainult vemsi kohta, sest on teisigi tooteid, mille suhtes olen kriitiline.
No ofense, aga sellel väitel on umbes sama palju tõsiseltvõetavust kui väitel et ei saa sellepärast et ei saa. Mõni konkreetne fakt palun, mis teeb ühest niipalju halvema võrreldes teisega?
Sellisel juhul on ka Autronic (ja Motec ja Pectel jne-jne) üks igavesti halb toode, kuna ka paljud professionaalsed häälestajad korrigeerivad dünoseadet hiljem IRL üle. Kui tahad, võin ka näiteid tuua, kes nii teevad, eks igaüks võib siis otsustada, kas on mees halb või toode halb.