bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
hi
Rõngastele pole tõesti mõtet minna,osta uus tihend,mõõda poldid,lase kaas üle vaadata kuna vb pead lihvima ja keera uuesti peale ning ära nn.aiavoolikutega enam tegele. Pane korralikud ühendused,et ei juhtuks sama viga või teisi taolisi apse.
Halvem varjant on muidugi selline nagu mul oli kus lõi samuti surve veesärki aga seda tihendi alumise lehe ja ploki vahelt.Tihend lendas võssa ja plokki tuli lihvida.
Halvem varjant on muidugi selline nagu mul oli kus lõi samuti surve veesärki aga seda tihendi alumise lehe ja ploki vahelt.Tihend lendas võssa ja plokki tuli lihvida.
hi
Tegemist siis vist neljanda silindriga kus kõige pealmise lehe ja kaane vahelt on raja sisse järanud.Pildilt näha,et 4sil serv kaanel natuke järatud ja jälg sees ka sama kohapeal ka tihendil.Täpselt muidugi ei saa aru pildilt.Poltidel mõõdetakse keerme osa üle täpse supleriga ning poldid peavad näpuga põhja keeratavad olema(keerme osa peab loomulikult täiesti puhas olema).
Antud juhul ei tohiks poltidel midagi viga olla kui sa muidugi kuuma ei andnud kaanele.
Antud juhul ei tohiks poltidel midagi viga olla kui sa muidugi kuuma ei andnud kaanele.
Re: hi
kaane viin lihvimisse , krt ma ei tea mis supler ongi , söitsin selle tihendiga vörust helsinkisse ja kuuma ei saand temp oli alati 80 C635Driver kirjutas:Tegemist siis vist neljanda silindriga kus kõige pealmise lehe ja kaane vahelt on raja sisse järanud.Pildilt näha,et 4sil serv kaanel natuke järatud ja jälg sees ka sama kohapeal ka tihendil.Täpselt muidugi ei saa aru pildilt.Poltidel mõõdetakse keerme osa üle täpse supleriga ning poldid peavad näpuga põhja keeratavad olema(keerme osa peab loomulikult täiesti puhas olema).
Antud juhul ei tohiks poltidel midagi viga olla kui sa muidugi kuuma ei andnud kaanele.
aga samas ei tea kui paika se peab .
Nendelt piltidelt ei ole IMO suurt midagi aru saada.
See kahe silindri vahel olev tahmane koht on imelik.
Oled sa ikka 100% kindel, et asjal üldse midagi viga oli, kui sul temp kogu aeg normis oli?
Jahutussüsteemis on 1.1-1.3bar rõhk M20B25 normaalne, seda hoiab paisupaagi kork.
Korki avades peabki sealt vett üle hakkama ajama, kuna süsteem on surve all, et keemistemperatuur kõrgemale viia.
See kahe silindri vahel olev tahmane koht on imelik.
Oled sa ikka 100% kindel, et asjal üldse midagi viga oli, kui sul temp kogu aeg normis oli?
Jahutussüsteemis on 1.1-1.3bar rõhk M20B25 normaalne, seda hoiab paisupaagi kork.
Korki avades peabki sealt vett üle hakkama ajama, kuna süsteem on surve all, et keemistemperatuur kõrgemale viia.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: hi
Kas selle sõiduga lõi ülevoolust palju jahutusvedelikku välja? Kui ei, võib Mihklil tõesti õigus olla. Mul oli kaanetihend kord samuti katki ja lõi "matsu" natuke veesärki. Midagi muud hullu sellest ei olnud, kuid jahutusüsteemis oli alati õhk sees ja vähehaaval lõi ülevoolust välja jahutusvedelikku kuni seda juba liiga vähe sees oli ning temp tõusma hakkas. Panin radika täis ning 20-30km pärast andis temperatuurinäidik märku juba.s3nder kirjutas:söitsin selle tihendiga vörust helsinkisse ja kuuma ei saand temp oli alati 80 C aga samas ei tea kui paika se peab .
Lauda nitro
Lõi ülevoolust välja jah ja surve oli liiga suur jahutussärgis.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Piltidelt ju väga selgelt näha kuskohast kaande raja sisse närinud ja sama kohapealt on ka tihend haiget saanud.
Pildilt ei saa küll aru aga kaanel silindri servast tükike ka väljas vist ja ehk piisab lihvimisest aga vb peab täitma selle augukese.Vastasel juhul läheb varsti uust tihend täpselt samuti.
Pildilt ei saa küll aru aga kaanel silindri servast tükike ka väljas vist ja ehk piisab lihvimisest aga vb peab täitma selle augukese.Vastasel juhul läheb varsti uust tihend täpselt samuti.
Teed siis äkki need kohad paintis punaseks, kuna minu silm hetkel ei hooma neid kohti?635Driver kirjutas:Piltidelt ju väga selgelt näha kuskohast kaande raja sisse närinud ja sama kohapealt on ka tihend haiget saanud.
Pildilt ei saa küll aru aga kaanel silindri servast tükike ka väljas vist ja ehk piisab lihvimisest aga vb peab täitma selle augukese.Vastasel juhul läheb varsti uust tihend täpselt samuti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sellel tihendil ja plokil on need kohad kohakuti ja mõlemal on jälg sees.Tihendil on pruunikaks kõrbenud see koht ja plokil on must rada sees.Julgen väita seda omal kogemusel kuna mul puges samamoodi ploki ja tihendi vahelt läbi, ainsaks vaheks oli , et tagus lõdvikut lahti sest paisupaak on alumiiniumist ja 2bar korgiga. Plokk oli pealt natuke tahmane umbes 8mm laiuselt ja tihend oli samamoodi pruunikaks kõrbenud servast umbes 4mm ja sellest piisas.Kuna mul oli tahmane ploki pealt ja see tahm tuli kergelt maha ning sirge metalliga ja lehtkaliibriga ei saanud ka aru ,et se koht madalam oleks siis ei hakanud lihvima plokki aga sain persesest kuna uus tihend läks samamoodi täpselt samalt kohalt ning olin sunnitud ostma kolmanda tihendi ning plokki ikkagi lihvima.Peale seda polnud kolmanda tihendiga mingit probleemi.
Leidsin võistluse ajalogi ja sealt sellised andmed Sandri parima sõidu kohta:
ET RT kiirus 60ft
C20 13,048 0,546 204,55 2,58
2.58 s 60 jala aeg, pole paha
Ilmselt korraliku dragi-rehviga oleks 1,8-1,9 s täiesti reaalne, see võtaks lõppajast 1,5-2s maha. Ehk soovitav oleks vist rehvidesse investeerida kui kaanetihend uuesti vahele saab.
ET RT kiirus 60ft
C20 13,048 0,546 204,55 2,58
2.58 s 60 jala aeg, pole paha

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: hi
tartuni söitsin nii , et kork oli täielikult kinni ja löi surve sisse ja paisupaak oli ka tühjaks läinud ,niisiin keerasin korgi örnalt lahti tekkis tosool tagasi , korgi jätsin nii et kui lödvkut pigistada sis sihises ja peale seda enam tosooli ei kadund, eile hakkasin lahti kakkuma selle ,et ölikork oli valge mögaga koos,nyydseks igatahes kaan tegemisse kohe ja kontrollin ploki ka ära (nöuandeid kellegil ?:D)murjam kirjutas:Kas selle sõiduga lõi ülevoolust palju jahutusvedelikku välja? Kui ei, võib Mihklil tõesti õigus olla. Mul oli kaanetihend kord samuti katki ja lõi "matsu" natuke veesärki. Midagi muud hullu sellest ei olnud, kuid jahutusüsteemis oli alati õhk sees ja vähehaaval lõi ülevoolust välja jahutusvedelikku kuni seda juba liiga vähe sees oli ning temp tõusma hakkas. Panin radika täis ning 20-30km pärast andis temperatuurinäidik märku juba.s3nder kirjutas:söitsin selle tihendiga vörust helsinkisse ja kuuma ei saand temp oli alati 80 C aga samas ei tea kui paika se peab .