Postitatud: 13.05.2010 14:43
Sul vist 2-e massiline hooratas? Ühemassilisele ei ole mõelnud?
Siduri sobitamisega vastavalt hoorattale (max clamp) saan aidata.
Siduri sobitamisega vastavalt hoorattale (max clamp) saan aidata.
Kahe massiline jah. Olen mõelnud aga osad räägivad et pidavat koledat häält idles V8 taga tegema ? Tänaval 800 rpm pealt idlest startides on raske hooratas omal kohal, suurematelt pööretelt startides kergem muidugi parem.Mihkel kirjutas:Sul vist 2-e massiline hooratas? Ühemassilisele ei ole mõelnud?
Siduri sobitamisega vastavalt hoorattale (max clamp) saan aidata.
Esialgu pane mingi 0.9 sisse ja tee korralik burnout. Vaata palju siis on. Esiveolisega pole nii hirmus madala rõhuga, aga osad on kurtnud, et väikese rõhuga RWD on päris hirmus kui ujuma hakkab.Ultron kirjutas:Pühapäevane ilmaennustus on nagu ta on aga üritab ära proovida. Mis rõhk võiks rehvis OK olla 1,1...1,3 bar ?
Oleneb rehvist, aga minu omade kohta kehtis jutt, et "Little or no burnout needed" M/T Drag 24.5x8x15" L8 seguUltron kirjutas:Ehh eile õhtul sai sidur koos korviga alt ära võetud. Mõni ime et ei pidanud, pool sidurist pinnast oli ainult kasutusel. Hooratas viimase paari kuuga ebühtlaselt kulunud. Reede õhtul sooja ilmaga muidugi oli eriti lahe treialit leida kes hooratast teeks. Käisin täna hommikul Raplas Maksimetallis aga hooratas ei mahtunud treipinki napilt ära. Sai natuke aretatud aga ei õnnestunud seda stabiilselt seal pöörlema saada. Vähemalt liivapaberiga sai pöörlevat hooratast mingil määral töödeldud. Paremaks läks aga kui heaks selgub AC Dragil.
Et siis igast burnid ja asjad ... koha peal proovib kas üldse midagi peabEsimesed stardid ilmselt üldse ilma burnoudita erinevatelt pööretelt. Lugesin muidu et MT tahab vähem burni saada kui muud margid. Elab ja õpib