ET Drag 5 seeria baierlasele
Sul vist 2-e massiline hooratas? Ühemassilisele ei ole mõelnud?
Siduri sobitamisega vastavalt hoorattale (max clamp) saan aidata.
Siduri sobitamisega vastavalt hoorattale (max clamp) saan aidata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kirjas on et Tube Type, lohvivaba võiks olla tubeless ikka ?
Edit: vaatan jah sisekumm on selline soovituslik rohkem, mitte kohustuslik.
Viimati muutis Ultron, 13.05.2010 18:56, muudetud 1 kord kokku.
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Kahe massiline jah. Olen mõelnud aga osad räägivad et pidavat koledat häält idles V8 taga tegema ? Tänaval 800 rpm pealt idlest startides on raske hooratas omal kohal, suurematelt pööretelt startides kergem muidugi parem.Mihkel kirjutas:Sul vist 2-e massiline hooratas? Ühemassilisele ei ole mõelnud?
Siduri sobitamisega vastavalt hoorattale (max clamp) saan aidata.
Mihkel sa stock e39 M5 sidurist ja korvist midagi käredamat ei suudaks meisterdada ? Sellel ainult ebameeldiv SAC (self adjusting clutch) aretis.
Edit: dragtimesi 13,54 sõitnud tegelane kasutab sellist hooratast.
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Äkki varustad mind esialgu info ja piltidega, mida see SAC endast kujutab?
Saab ehk kiiremini võrreldes sellega, kui ennast ise neti teel harima hakkan.
Siiani pole veel ühelgi ette juhtunud autol sellist gizzmot küljes olnud.
Saab ehk kiiremini võrreldes sellega, kui ennast ise neti teel harima hakkan.
Siiani pole veel ühelgi ette juhtunud autol sellist gizzmot küljes olnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Pole eriti palju inffi. Tean vaid kui osta M5 korv ja sidur koos, siis on seal mingid fiksaatorid vahel ja asi lihtne. Kui need aga paigast ära lähevad või kui kasutada teise paksusega siduriklotse siis vaja mingit special esinduse vidinat survelaagri paika sättimiseks (pressure plate). Natuke juttu ja pilti samal teemal siin.
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Kas seda regulli süsteemi sealt kuidagi minema kannatab visata?
Olen teinud ühekettalise 240mm kit-i millega on dünos testitud ~900nm ja pole veel kordagi libisenud.
Ka BMW-le siis. Muidugi linnasõiduks võib olla veidi ebamugav, kuna sisaldab endas leevendusteta 4-ja labaga ketast.
Olen teinud ühekettalise 240mm kit-i millega on dünos testitud ~900nm ja pole veel kordagi libisenud.
Ka BMW-le siis. Muidugi linnasõiduks võib olla veidi ebamugav, kuna sisaldab endas leevendusteta 4-ja labaga ketast.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Olen aru saanud, et enamus aftermarket korvidest on SACi vabad. SAC=troublesome võib foorumitest välja lugeda. Tore oleks kui saaks selle sealt üldse ära. Üritan selle kohta lisainfot saada.
Pmst kui 240mm nii palju väänet 4 labaga kannatab, siis pole vist mõtet M60 hooratta ja 265mm siduri poole vaadata. Teoorias võiks siis 240mm ümmargune sidur koos asjaliku korviga tagaratta ET Dragi & 450nm jõudu mõned korrad aastas üle elada.
Pmst kui 240mm nii palju väänet 4 labaga kannatab, siis pole vist mõtet M60 hooratta ja 265mm siduri poole vaadata. Teoorias võiks siis 240mm ümmargune sidur koos asjaliku korviga tagaratta ET Dragi & 450nm jõudu mõned korrad aastas üle elada.
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Esialgu pane mingi 0.9 sisse ja tee korralik burnout. Vaata palju siis on. Esiveolisega pole nii hirmus madala rõhuga, aga osad on kurtnud, et väikese rõhuga RWD on päris hirmus kui ujuma hakkab.Ultron kirjutas:Pühapäevane ilmaennustus on nagu ta on aga üritab ära proovida. Mis rõhk võiks rehvis OK olla 1,1...1,3 bar ?
Ja siis polegi nagu muud kui rehvi jäge betoonil/asfaldil jälgida, kas kogu pind kandub asfaldile ühtlaselt. Rehvi pind, tagumikutunne ja 60ft annavad sulle vastuse kui palju peab rõhku olema. Ehk siis paari võistlusega võiks juba aimu saada

Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ehh eile õhtul sai sidur koos korviga alt ära võetud. Mõni ime et ei pidanud, pool sidurist pinnast oli ainult kasutusel. Hooratas viimase paari kuuga ebühtlaselt kulunud. Reede õhtul sooja ilmaga muidugi oli eriti lahe treialit leida kes hooratast teeks. Käisin täna hommikul Raplas Maksimetallis aga hooratas ei mahtunud treipinki napilt ära. Sai natuke aretatud aga ei õnnestunud seda stabiilselt seal pöörlema saada. Vähemalt liivapaberiga sai pöörlevat hooratast mingil määral töödeldud. Paremaks läks aga kui heaks selgub AC Dragil.
Et siis igast burnid ja asjad ... koha peal proovib kas üldse midagi peab
Esimesed stardid ilmselt üldse ilma burnoudita erinevatelt pööretelt. Lugesin muidu et MT tahab vähem burni saada kui muud margid. Elab ja õpib 
Et siis igast burnid ja asjad ... koha peal proovib kas üldse midagi peab


M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Oleneb rehvist, aga minu omade kohta kehtis jutt, et "Little or no burnout needed" M/T Drag 24.5x8x15" L8 seguUltron kirjutas:Ehh eile õhtul sai sidur koos korviga alt ära võetud. Mõni ime et ei pidanud, pool sidurist pinnast oli ainult kasutusel. Hooratas viimase paari kuuga ebühtlaselt kulunud. Reede õhtul sooja ilmaga muidugi oli eriti lahe treialit leida kes hooratast teeks. Käisin täna hommikul Raplas Maksimetallis aga hooratas ei mahtunud treipinki napilt ära. Sai natuke aretatud aga ei õnnestunud seda stabiilselt seal pöörlema saada. Vähemalt liivapaberiga sai pöörlevat hooratast mingil määral töödeldud. Paremaks läks aga kui heaks selgub AC Dragil.
Et siis igast burnid ja asjad ... koha peal proovib kas üldse midagi peabEsimesed stardid ilmselt üldse ilma burnoudita erinevatelt pööretelt. Lugesin muidu et MT tahab vähem burni saada kui muud margid. Elab ja õpib
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Oma kogemus sama mõõdu, segu ja tootjaga oli see, et burnouti oli kindlasti vaja, vahe oli ~0,15s 60 feetis
2 käiguga 4-6 sekundit 100km/h oli mu arust kõige parem....võttis kiiresti suitsu heledaks ja pidas hästi. Ühe korra olen ka üle kuumutanud ja tunne oli esimesega veel kehvem kui ilma burnoutimata aga kui teisele vahetasin oli tore (Alul tõmbas kergelt ringi, siis enam mitte)
Peale burnoutimist ma üle stage ei tavatsenud veereda et mitte prügi korjata, aega raisata ja rehve jahutada.
Aga liiga tühjaga sõites saad toreda kogemuse võrra rikkamaks
....Finišis gaasi vabastades on mul peaaegu hapuks võtnud kui 0,6 bari proovisin....olgugi et kiirust polnud (160) oli tunne päris jube.
2 käiguga 4-6 sekundit 100km/h oli mu arust kõige parem....võttis kiiresti suitsu heledaks ja pidas hästi. Ühe korra olen ka üle kuumutanud ja tunne oli esimesega veel kehvem kui ilma burnoutimata aga kui teisele vahetasin oli tore (Alul tõmbas kergelt ringi, siis enam mitte)
Peale burnoutimist ma üle stage ei tavatsenud veereda et mitte prügi korjata, aega raisata ja rehve jahutada.
Aga liiga tühjaga sõites saad toreda kogemuse võrra rikkamaks

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Eks alustab ikka suure rõhuga ja ilma burnita ning start madalatelt pööretelt. Kui sidur peab siis rõhku maha, pöördeid juurde ning waterboxi olemasolul proovib burnouti. Praegune sidur võtab kõvasti ülevalt poolt kui eilne, vajab natuke harjumist. Mingit korralikku sissesõitu sidurile ei jõudnud teha, lihtsalt tunnike linnasõitu. Korvistmeid pold see kord aega küla pealt otsida, seega 2x30kg comfort istmetega starti. 13,53 ära suudaks sõita oleks super, kõik muu on kena bonus 

M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
13,591@164 ehk siis 0,06 jäi puudu. 2 km/h väiksem kiirus siis ilmselt kuna auto 40 kg eelmisest korrast raskem. Sidur pidas üle ootuste hästi. Line lock oli rivist väljas ja burnouti see kord ei hakanud üritamagi. Külma slickiga sai 60ft 2,005 peale, mis tore parandus lamelli 2.273ga võrreldes.
Esimeses sõidus ehmatas natuke ära, kui auto teisega ujuma hakkas. Sai rooliga esimesel ehmatusel liiga palju korrigeeritud. Õõtsuvas autos ei suutnud kahel esimesel katsel kolmandale vahetust teha. Esimest korda short shifteriga ka muidugi. Sõidud muidu sellised:
React,60ft,ET,km/h
0,334 2,138 14,030 161,88
0,290 2,069 15,568 98,54
0,045 2,054 13,695 164,84
0,031 2,089 13,763 164,47 (käigukangi nupp peos)
0,097 2,005 13,591 164,09
0,036 2,183 13,937 163,72 (hakkas kergelt sadama)
0,030 2,178 13,814 165,98
Viimases sõidus jahe õhk + 31kg istme eemaldamine andis pea 2km/h lõppkiirust juurde. Reaktsioonid sai üle ootuste heaks. Slickide rõhk oli 1,25bari allapoole lasta ei julgenud. Selline 4s burnout teisega peaks ca 0,3 rõhku üles lööma muidu ?
Plaanis streetmani Raadil Speedestil sõita. Line lock korda ja korralik burn. Võiks saada 1,9 või isegi 1,8 60ft aja. Hetkel oli parim minek ca 3500 pöörde pealt, 4000 start pani ühe slicki ca 5cm veljel ringi käima. Vaja ilmselt liimiga seest üle käia ? Tore oleks muidugi kui keegi kogenum Raadil vett valaks ja starte juhendaks. Burniga võiks parim 60ft vist piirajast startides tulla ?
Torx 45 võti kaasa ja kõrvaliste üldse välja. Juhi kohale üritab korvistme laenata nagu SR Openil kord. Kellelgi midagi olemas andke teada
Käiguvahetused on aeglased, sidurit võtab nüüd ülevalt poolt ja tuleb jalga harjutada mitte sidurit põhjani tallama.
Veel kellelgi hüva nõu kuidas aega paremaks saada ?
Vedrustuse tööd iseloomustab:
http://galerii.tarmotomson.net/ac/kdrag ... G_8668.jpg
http://marekpotti.com/pics/2010/ack/images/VH3C7820.jpg
Tuju tegi heaks see sõit, kahju et rada libedaks läks. See 0,06s oli nii käe ulatuses
http://www.youtube.com/watch?v=c9_8-YXFtGk
Ahjaa, kui enne pidi natuke neljandaga laskma, siis nüüd kannatas tänu suurema diameetriga tagaratastele kolmandaga lõpuni sõita. Seal 6100 pöörde juures hakkab mootori jõud vaikselt kaduma, kas äkki annaks juurde enne lõppu kiire vahetus neljandale ? 850CSi vastu sõites panin tähele kuidas isegi libiseva siduriga neljandale pannes hüppasin ta eest natuke rohkem ära.
Edit: palju Raadi rada umbestäpselt Kiltsi omast 60ft mõttes aeglasem võiks olla ?
Esimeses sõidus ehmatas natuke ära, kui auto teisega ujuma hakkas. Sai rooliga esimesel ehmatusel liiga palju korrigeeritud. Õõtsuvas autos ei suutnud kahel esimesel katsel kolmandale vahetust teha. Esimest korda short shifteriga ka muidugi. Sõidud muidu sellised:
React,60ft,ET,km/h
0,334 2,138 14,030 161,88
0,290 2,069 15,568 98,54
0,045 2,054 13,695 164,84
0,031 2,089 13,763 164,47 (käigukangi nupp peos)
0,097 2,005 13,591 164,09
0,036 2,183 13,937 163,72 (hakkas kergelt sadama)
0,030 2,178 13,814 165,98
Viimases sõidus jahe õhk + 31kg istme eemaldamine andis pea 2km/h lõppkiirust juurde. Reaktsioonid sai üle ootuste heaks. Slickide rõhk oli 1,25bari allapoole lasta ei julgenud. Selline 4s burnout teisega peaks ca 0,3 rõhku üles lööma muidu ?
Plaanis streetmani Raadil Speedestil sõita. Line lock korda ja korralik burn. Võiks saada 1,9 või isegi 1,8 60ft aja. Hetkel oli parim minek ca 3500 pöörde pealt, 4000 start pani ühe slicki ca 5cm veljel ringi käima. Vaja ilmselt liimiga seest üle käia ? Tore oleks muidugi kui keegi kogenum Raadil vett valaks ja starte juhendaks. Burniga võiks parim 60ft vist piirajast startides tulla ?
Torx 45 võti kaasa ja kõrvaliste üldse välja. Juhi kohale üritab korvistme laenata nagu SR Openil kord. Kellelgi midagi olemas andke teada

Käiguvahetused on aeglased, sidurit võtab nüüd ülevalt poolt ja tuleb jalga harjutada mitte sidurit põhjani tallama.
Veel kellelgi hüva nõu kuidas aega paremaks saada ?
Vedrustuse tööd iseloomustab:
http://galerii.tarmotomson.net/ac/kdrag ... G_8668.jpg
http://marekpotti.com/pics/2010/ack/images/VH3C7820.jpg
Tuju tegi heaks see sõit, kahju et rada libedaks läks. See 0,06s oli nii käe ulatuses

http://www.youtube.com/watch?v=c9_8-YXFtGk
Ahjaa, kui enne pidi natuke neljandaga laskma, siis nüüd kannatas tänu suurema diameetriga tagaratastele kolmandaga lõpuni sõita. Seal 6100 pöörde juures hakkab mootori jõud vaikselt kaduma, kas äkki annaks juurde enne lõppu kiire vahetus neljandale ? 850CSi vastu sõites panin tähele kuidas isegi libiseva siduriga neljandale pannes hüppasin ta eest natuke rohkem ära.
Edit: palju Raadi rada umbestäpselt Kiltsi omast 60ft mõttes aeglasem võiks olla ?
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile