Originaalklaasid mõneks ajaks nurka tõstetud ja polykarbonaadiga asendatud. ligi 50kg kergemad rattad alla keeratud ja usun, et juhitavus koos nendega sest põrnika rullid keerasin e34lja alla ja tollel juhitavus null...


Mõtekas oleks siis mingid libedamad rehvid panna, muidu võib sidurile hakata, kui sul just selline aeglane 70-80kmh täipööretel 2. käik pole. (Mul aegalse diffriga 1. käik 65 ja kiirega oleks 70 piirajas ja võiks pikemad olla).tann15 kirjutas:Teisega kohalt ära minemine ei ole just lihtne tegevus
Kuna 17" rinkaslikk on juba all siis esmalt proovin siiski sellega sest võib juhtuda et vastasel juhul jääb neljadaga ülekandest veidi puudu ja RPM on enne finišit liiga kõrge. Kui see siiski nii ei ole siis proovin madalamaid ja vähem pidavaid rattaid jah. Esimese käigu lõpp oli vast kuni 30km/h ja teise jõpp kuni 60 nii, et ei tohiks võimatu olla....igatahes on tihtilugu põrnikatega see häda et kohalt hüppavad väga hästi kuid 60 feeti aeg on ikka 2s sest selle aja sees on tehtud juba ka käiguvahetusiAstrona kirjutas:Mõtekas oleks siis mingid libedamad rehvid panna, muidu võib sidurile hakata, kui sul just selline aeglane 70-80kmh täipööretel 2. käik pole. (Mul aegalse diffriga 1. käik 65 ja kiirega oleks 70 piirajas ja võiks pikemad olla).tann15 kirjutas:Teisega kohalt ära minemine ei ole just lihtne tegevus