Originaalklaasid mõneks ajaks nurka tõstetud ja polykarbonaadiga asendatud. ligi 50kg kergemad rattad alla keeratud ja usun, et juhitavus koos nendega sest põrnika rullid keerasin e34lja alla ja tollel juhitavus null...
VW 1300 ´69 "jeff01"
Originaalklaasid mõneks ajaks nurka tõstetud ja polykarbonaadiga asendatud. ligi 50kg kergemad rattad alla keeratud ja usun, et juhitavus koos nendega sest põrnika rullid keerasin e34lja alla ja tollel juhitavus null...
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kuna 1 õhtu oli paar tundi aega tõstsin mootori peale....või noh lükkasin kasti otsa ja kruvisin mõned pudinad külge.
Selle nädala jooksul vast panen ülejäänud vajaliku külge et ära proovida kas sidur töötab ja kas saab 2 nädala pärast autoklubi dragile või ei.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mõned asjad veel teha
turvavöö paigaldada
iste kinnitada
õhu võtt mootorile ja turbole
pidureid veel timmida
boosti kell ühendada sest wg on pmt kinnises asendis
"klaasid" tihendada ja kinnitada
tagaotsa ajutised kinnitused valmistada
Karterituulutusele filter tekitada
Reedel raadile "tjuunima" jõuda
ehk veel midagi aga hetkel ei meenu
launch controlli vist ei viitsi selleks korraks punnitada
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kast laiali FA FA
Vähemalt parim aeg ja jõuab miskit välja mõelda veel enne laupäeva.
Kasti maha saamiseks tuli esmalt mootor eemaldada (15 minutit)
Siis pidurid (Tänu käsipiduri trossidele 15 minutit)
Ja siis kast ise (tänu pooltelgedele 30 minutit)
Peaks tulevikule mõeldes tegema ühe laiema teljevahe ja rööpega tungraua millel otsataldriku asemel mootori alumisele osale vastav plaat oleks...roklat ja puuklotse ei jõua ju igalepoole kaasa tirida.
Vähemalt parim aeg ja jõuab miskit välja mõelda veel enne laupäeva.
Kasti maha saamiseks tuli esmalt mootor eemaldada (15 minutit)
Siis pidurid (Tänu käsipiduri trossidele 15 minutit)
Ja siis kast ise (tänu pooltelgedele 30 minutit)
Peaks tulevikule mõeldes tegema ühe laiema teljevahe ja rööpega tungraua millel otsataldriku asemel mootori alumisele osale vastav plaat oleks...roklat ja puuklotse ei jõua ju igalepoole kaasa tirida.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
ei oska arvutada palju seda jõudu võiks olla....minekut oli boosti ajal rohkem kui mu 3,5L e30nel aga see ei tähenda, et põrnikas kiirem oleks ja kindlasti ei tähenda see seda et põrnikal samapalju NMi võiks olla.
Kastis purunes 3/4 käigu kahvel.
Seni olen leidnud 2 poolikut kasti ja seega on mul 3 erinevat ja mittekomplektset kasti ja 1 päev kogemusi käigukastide lappamisega
Ehk homme komplekteerin neist midagi siiski kokku sest laupäeval tahaks ikka sõita.
Täna sai õhu torusid ja BOV ostetud.

Kastis purunes 3/4 käigu kahvel.
Seni olen leidnud 2 poolikut kasti ja seega on mul 3 erinevat ja mittekomplektset kasti ja 1 päev kogemusi käigukastide lappamisega
Ehk homme komplekteerin neist midagi siiski kokku sest laupäeval tahaks ikka sõita.
Täna sai õhu torusid ja BOV ostetud.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mõtekas oleks siis mingid libedamad rehvid panna, muidu võib sidurile hakata, kui sul just selline aeglane 70-80kmh täipööretel 2. käik pole. (Mul aegalse diffriga 1. käik 65 ja kiirega oleks 70 piirajas ja võiks pikemad olla).tann15 kirjutas:Teisega kohalt ära minemine ei ole just lihtne tegevus
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kuna 17" rinkaslikk on juba all siis esmalt proovin siiski sellega sest võib juhtuda et vastasel juhul jääb neljadaga ülekandest veidi puudu ja RPM on enne finišit liiga kõrge. Kui see siiski nii ei ole siis proovin madalamaid ja vähem pidavaid rattaid jah. Esimese käigu lõpp oli vast kuni 30km/h ja teise jõpp kuni 60 nii, et ei tohiks võimatu olla....igatahes on tihtilugu põrnikatega see häda et kohalt hüppavad väga hästi kuid 60 feeti aeg on ikka 2s sest selle aja sees on tehtud juba ka käiguvahetusiAstrona kirjutas:Mõtekas oleks siis mingid libedamad rehvid panna, muidu võib sidurile hakata, kui sul just selline aeglane 70-80kmh täipööretel 2. käik pole. (Mul aegalse diffriga 1. käik 65 ja kiirega oleks 70 piirajas ja võiks pikemad olla).tann15 kirjutas:Teisega kohalt ära minemine ei ole just lihtne tegevus
Kuna midagi kaotada pole kasti osas siis tõenäoliselt saab asjale üsna jõuliselt läheneda
Nüüd aga Garaazi sest üsna palju on veel teha.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Väga väsitav ja niigi puudulikke kilosid vähendav nädalavahetus seljataga.
2 päeva erinevate probleemide käes vaevlemist ja rõhu taga otsimist. Kuna mitte midagi peale bovi paigalduse justkui ei teinud ja 0,5-0,5 bari rõhku oli puudu siis kahtlustasime esmajärjekorras BOVi....sai sinna 18mm padrun sisse keeratud ja tema avanemine välistatud. Ei miskit....rõhku andis 1 barinigi venitada. Järgmiseks sulgesime WG mehhaaniliselt ja ikka ei midagi. Nüüd kodus võtsin turbo otsast toru maha ja asi selge. See turbo on selleks korraks jahe. Külm pool on korpuses käinud. Selle süüks panen ka tänased ebaõnnestunud stardid kus mootoril polnud jõudu sest eile sai 0,2 bari boostiga stardistud ja jõudis teise käiguga minema astuda küll täna aga enam mitte.
huvitav lugu oli sellega, et sõitsin eile 15,2 aja 145km/h lõppkiirusega ja täna sõitsin pmt sama aja 160km/h lõppkiirusega. Kahjuks oli selle start aga kohutav ja aeg tuli kehv (2,56s 60f vs muidu stabiiselt 2,1)
Parimaks ajaks jäigi 14,9 kuigi boosti oli alla ühe bari ja auto plödises millegi pärast kohutavalt....minekut polnud üldse.
2 päeva erinevate probleemide käes vaevlemist ja rõhu taga otsimist. Kuna mitte midagi peale bovi paigalduse justkui ei teinud ja 0,5-0,5 bari rõhku oli puudu siis kahtlustasime esmajärjekorras BOVi....sai sinna 18mm padrun sisse keeratud ja tema avanemine välistatud. Ei miskit....rõhku andis 1 barinigi venitada. Järgmiseks sulgesime WG mehhaaniliselt ja ikka ei midagi. Nüüd kodus võtsin turbo otsast toru maha ja asi selge. See turbo on selleks korraks jahe. Külm pool on korpuses käinud. Selle süüks panen ka tänased ebaõnnestunud stardid kus mootoril polnud jõudu sest eile sai 0,2 bari boostiga stardistud ja jõudis teise käiguga minema astuda küll täna aga enam mitte.
huvitav lugu oli sellega, et sõitsin eile 15,2 aja 145km/h lõppkiirusega ja täna sõitsin pmt sama aja 160km/h lõppkiirusega. Kahjuks oli selle start aga kohutav ja aeg tuli kehv (2,56s 60f vs muidu stabiiselt 2,1)
Parimaks ajaks jäigi 14,9 kuigi boosti oli alla ühe bari ja auto plödises millegi pärast kohutavalt....minekut polnud üldse.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Sellest järeldades võiks järgmise turboga sekundi väiksemat ET-d 
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
APPI! ma ei saa enam üldse aru mis toimub. Tegin varahommikul 4 sõitu logides ja kõigis sõitudes on boost käinud üle 1,5 bari (Mapi näit 252 ja rohkem ta ei näitagi) Samas, kui kell ei näidanud kordagi üle 1 bari ja meie ajasime rõhku taga
Aga samas polnud liikumine absoluutselt see mis ta mul varem tegi sest boosti tulles sliki ringi tõmbamisest oli asi ju väga kaugel.
Peab Laadimise korda tegema, arvan et päeva jooksul 2-3V muutuv akupinge on väga suur tegur igasuguste jamade juures.
Turbo osas häirib mind 1 imelik nähe....kas see on tavaline, et turbol kulub külma poole tiivik otsast ära? st et mitte korpuse vastu käiv osa vaid nö ots? Kui see on normaalne siis on hästi, kui see pole normaalne siis saigi ehk tõeks 2 päeva jooksul kümneid kordi kõlanud nali ja keegi viskas miskit mu õhuvõtu torusse sisse.
Peab Laadimise korda tegema, arvan et päeva jooksul 2-3V muutuv akupinge on väga suur tegur igasuguste jamade juures.
Turbo osas häirib mind 1 imelik nähe....kas see on tavaline, et turbol kulub külma poole tiivik otsast ära? st et mitte korpuse vastu käiv osa vaid nö ots? Kui see on normaalne siis on hästi, kui see pole normaalne siis saigi ehk tõeks 2 päeva jooksul kümneid kordi kõlanud nali ja keegi viskas miskit mu õhuvõtu torusse sisse.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Nüüd on siis selge.
viimastes sõitudes kadus mineks seetõttu, et pihustite juhtme imes mootori jahutus turbiini sisse ja kulutas isolatsiooni maha....kaitse purunes ja alles jäi 2 silindrit.
Kontrollisin, et turborõhu kell salongis näitab siiski õigust ja auto ei pidanudki 1bari boostiga paremini liikuma kui ta liikus. Turbole on tekkinud nimelt pikilõtk ja vahepeal läheb võll kuuma poole suunas ja rõhku enam pole....kui näpuga tagasi vastu külma poole korpust tõmmata ja siis käivitada siis puhub endiselt üle 1,5
Parim aeg 14,9 60 feet selles sõidus kohutavad 2,56 kuna olin gaasiga liiga leebe ja teisega start tappis mootori ära lõppkiirus 155km/h
parim 60 feeti tuli stabiilselt 2,1 kui gaas põhjas 0,2 bari boostiga startida
parim lõppkiirus oli siis kui peale kehvat starti boostkell korraks 1,2le viskas ja tulemuseks 160km/h
Kõik räägib nagu selles suunas, et aeg ei peaks mitte kümnendikke vaid enam kui sekund parem olema kui kõik õnnestuks.



Järgmiseks aastaks vaja sebida kusagilt esimene käik ja pikem neljas või kõrgemad dragi rehvid ja saab ehk ka põrnikale omaseid 1,6-1,8s kanti jäävaid starte näha.
viimastes sõitudes kadus mineks seetõttu, et pihustite juhtme imes mootori jahutus turbiini sisse ja kulutas isolatsiooni maha....kaitse purunes ja alles jäi 2 silindrit.
Kontrollisin, et turborõhu kell salongis näitab siiski õigust ja auto ei pidanudki 1bari boostiga paremini liikuma kui ta liikus. Turbole on tekkinud nimelt pikilõtk ja vahepeal läheb võll kuuma poole suunas ja rõhku enam pole....kui näpuga tagasi vastu külma poole korpust tõmmata ja siis käivitada siis puhub endiselt üle 1,5
Parim aeg 14,9 60 feet selles sõidus kohutavad 2,56 kuna olin gaasiga liiga leebe ja teisega start tappis mootori ära lõppkiirus 155km/h
parim 60 feeti tuli stabiilselt 2,1 kui gaas põhjas 0,2 bari boostiga startida
parim lõppkiirus oli siis kui peale kehvat starti boostkell korraks 1,2le viskas ja tulemuseks 160km/h
Kõik räägib nagu selles suunas, et aeg ei peaks mitte kümnendikke vaid enam kui sekund parem olema kui kõik õnnestuks.



Järgmiseks aastaks vaja sebida kusagilt esimene käik ja pikem neljas või kõrgemad dragi rehvid ja saab ehk ka põrnikale omaseid 1,6-1,8s kanti jäävaid starte näha.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Kuna vanasse turbosse lendas või visati midagi sisse siis oli tarvis hankida uus....odavalt ofcoors nagu see auto üldse
800.- eest mis on 40% kallim kui eelmine turbo
sai muretsetud bmw 2,4 diisli turbo.....puhtalt selle järgi, et 2,5se pisikest junni olin näinud ja arvasin et 2,4sel umbes sama väike ehk siis minu mootorile paras vile mille varakult käima saaks. Kui turbo kohale jõudis oli hämming suur sest see oli 2x suurem kui arvasin teda olevat.....Tekkis hirm, et stockis 4500RPM redline teda vaakumist välja ei toogi 1600sel mootoril
Seepärast saigi ta pornolt installitud kuna pidev kahtlus oli tema mitte sobimises....isegi kolde flants ei istu aga loodan et pole väga hullu sest kolde auk on vähemalt väiksem kui turbo enda oma....
Eile oli aga proovisõidu päev ja suur oli mu imestus, et enne kui 2 käik otsa sai virutas boosti väga äkki 1,5le barile.....kusjuures boostcontrollerist keerasin veel veidi mahagi (Eelmine turbo suutis kinnise wg-ga puhuda teise lõpuks vaid 1,2 ja 1,5 nägin alles kolmandaga.) Esimeselt teisele vahetades jäi isegi miskit veel üles vähemalt salongis kostuva vile põhjal kukub suurem turbo käiguvahetustel vähem ära. Eks õiged tuleristsed tulevad 18nendal raadil aga testisõit oli paljulubav. Nüüd on mul ka esimene käik, vähemalt pool bari rohkem boosti ja 2 pütti käivad ehk paremini kui ventilaatorisse lennanud pihustijuhtmetega eelmisel korral käisid.




Ei teibi all ei ole ise keevitatud koda nagu mossel oli
Seepärast saigi ta pornolt installitud kuna pidev kahtlus oli tema mitte sobimises....isegi kolde flants ei istu aga loodan et pole väga hullu sest kolde auk on vähemalt väiksem kui turbo enda oma....
Eile oli aga proovisõidu päev ja suur oli mu imestus, et enne kui 2 käik otsa sai virutas boosti väga äkki 1,5le barile.....kusjuures boostcontrollerist keerasin veel veidi mahagi (Eelmine turbo suutis kinnise wg-ga puhuda teise lõpuks vaid 1,2 ja 1,5 nägin alles kolmandaga.) Esimeselt teisele vahetades jäi isegi miskit veel üles vähemalt salongis kostuva vile põhjal kukub suurem turbo käiguvahetustel vähem ära. Eks õiged tuleristsed tulevad 18nendal raadil aga testisõit oli paljulubav. Nüüd on mul ka esimene käik, vähemalt pool bari rohkem boosti ja 2 pütti käivad ehk paremini kui ventilaatorisse lennanud pihustijuhtmetega eelmisel korral käisid.
Ei teibi all ei ole ise keevitatud koda nagu mossel oli
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.