CA'l on 1 kiire moodus, vaatamaks, kui hästi on seda hooldatud. Tuleb võtta maha 1 klapikambri kaas, ja keerata sealt maha 4 kruviga plekist plaadike - oma ATM-kastiga isendi kaane alt leidsin ~100g p*ska. Puhastasin seda mingi 30min ja siis võtsin puhtama kaane ja puhastasin toda käepäraste vahenditega vähemalt tunnikese

Maik kirjutas:Seda nüüd küll, sinul on üsna ära tehtud ka see mootor ja ei ole enam igapäevasõiduk... Astrona kirjutas nagu üldisemalt selle lause.
isiklikult eelistan murevabamat võimsat autot, tore on lihtsalt ringi sõita

muud midagi.
Lihtsalt ringi sõitmiseks ei soovita CA'd - ei soovita ka Corvette'i - pigem mingi vanakooli 2L opel vms

Stock CA'd on IMO üsna mõtetu ülal pidada - juba õlivahetus üsna kulukas, ja võib juhtuda, et vanal autol hakkab ka turbo otsi andma jne, ja üksluiseks muutub kui iga öö näed unes väljalaskekollektori kahte alumist polti
Aga kui masin on juba 1M maksvatest autodest kiirem jne...siis ei mõtle eriti enam miinustele.... ja alles jäänud raha eest masinat korralikult hooldada ja hooajati lasta saalesid vahetada on nauding oma-ette, ja seegi tuleb odavam kui uue auto hooldus. Pealegi, pakun, et norm seades CA kütusekulu on ~2x madalam kui sama kiiretel US-musklitel. Tallinnas panin 14L peale ja Haapsalus käiguga kulus see täpselt ära. Kokkuvõttes hooldus+kütusekulu kokku peaks "tuunitud" CA'l olema täiesti konkurentsivõimeline võrreldes sama kiirete autodega.
Kui pole screamer pipe´i ja autos on korralik heliisolatsioon ja mugavad istmed siis ei liigu edasi jah Vahepeal aitab siiski spidoomeetri jälgimine.
Kui istud 20x kallimasse autosse, siis eeldused on paratamatult kõrged. Aga M3 kaalub sama palju kui mu Chevy Van, aga Van'il on eeldatava ja tegeliku kiirenduse suhe hoopis skaala positiivse poole peal (~10s 100ni) - driftimasinaks Vani siiski ei soovita
EDIT:
Taavi kirjutas:Astrona, sul oleks juba sada aastat mingi 500+hp masin õuel,kui oleks mingi muu toorik all...
Astrona katsetusi auto kallal ei peaks ka võtma tavalise ehitamisena. Kui kogemustega inimene sama asja oleks....
Täpsustan

"Kui NORMAALNE inimene...". Mul kevade algul oli näha, et 500hj projekt suvealguseks valmis ei saa... Keerasin kiirelt igapäevasele 300hj peale, ja avaldusid need saale probleemid. Vahetasin ploki - jälle ~300hj peale, ja jälle saale probleemid, siis ostsin pooliku 250hj liikuva projekti (oli olnud 4-500hj vms) - varsti peaks tolle kah korda saama. Ehk 3 auto ja 4 mootori peale kokku 1500hj
