Civicu install

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Kpt. Trumm kirjutas:To Rookie: Kui sul oleks natukene praktilist poolt kah sinna teooria ja ajaloo juurde siis sa ei hõiskaks kui kerge on ehitada 1000hj mootorit pea ükskõik mis ENAMVÄHEM tugevast plokist..
Ei ma ei väidagi praktilise poole kogemustest, aga mõnest asjast elus aru saamiseks (näiteks et 9 korruselt alla hüpates surma saad - ei ole vaja seda ise omal nahal proovida, piisab ka vastava ajaloo teadmisest) :)
Selleks pole kaugele vaja vaadatagi, tuleb välja, et dragil vettpidavaid mootoreid saab ehitada isegi vene mootoritest. Lihtsam või mitte - on iseasi, alumise poole kasutamise määrab niikunii see, kui kõva on plokk ja kas on sepistatud vänt. Valuvändaga sellist võimsust ei saa (võib-olla mõned erandid, aga reeglina lähevad need pooleks). Kolvid ja kepsud tuleb niikuinii vahetada, kaanetihend asja rahalist poolt eriti ei koti ja muud junnid tuleb niiehknaa vahetada (nt kaanepoldid, klapivedrud). Originaalsaaled - no enamikul tänapäeva seeriamootoritel on need piisavalt head turbomootori jaoks, ei tea et Hondal mingi edumaa oleks...
Te räägite siin haruldustest.
Kui need IMSA ja vanad F1 mootorid nii supper head on siis miks nendega ei sõideta? Sellepärast, et nad on nii haruldased. Räägiks ikka reaalsetest asjadest, mitte mingi venna märgadest unenägudest.
Gary Gardella sõitis oma eelmise mootoriga muideks kaks hooaega
ennem kui laiali läks. Mitte ainult 10s. (muuseas sõidab ta 8.06s.)
Nojah, samas võrrelda taset 1982 ja 2003 on ka naljakas.

IMSA mootoritega sõidetakse ja mitte aeglaselt, tutvu vahelduseks Soome MV andmetega. Vihje: eelviimane Hobiklubi, seal on pikk artikkel sellest. Samas siiani Civikutega ei sõideta, sest need ei ole konkureerinud senini....

Reaalsed asjad ja märg unenägu - jälle Alastaro tulemused ette - ja voilaa- seal figureerib tavaliselt 2-3 bmw 2002 turbot, aegadega alla 9 sek..... :roll:

Ma kirun neid Mahle kolbe mis meil siin esindustes pakutakse. Kui hakata tellima spetsiaalselt neid kolbe millest siin osad vaimustuses on siis mis tuleks kolvi hinnaks??? Ma eelistaksin selljuhul ennem Wiseco või CP.


Vot siis nii kirjutagi, et esinduses müüdavad n opeli need ja need kolvid ei pea vastu. Kõigil targem teada ja ei ole mingit flame, mida pärast adminid koristavad. Pealegi Wiseco kataloog enamikku saksa autosid ei sisaldagi. No mis nende omanikud siis peale peaks hakkama. Kolbe on ka muid firmasid, JE Pistons (neid kasutatakse palju soomes), Venolia jne. Muidu on see Mahle jutt selline, mis ühele asjatundjale au ei tee.

Hingamise kohta - võiksid äkki mõne flowbenchi andmed siia üles panna, siis näeksid kõik. Kuigi isiklikul mina ei usu, et seal teiste enam-vähem normaalsete tootjate 16-klapiste peadega mingit määravat vahet tuleb. Honda ainus eelis on VTEC ja kui vaadata ilma selleta seeriamootoreid, siis on need täiesti keskpäraste omadustega.

Edit: suure vaidluse lõpetuseks

Algajal tasuks peast minema vista mõte hakata mingist 1.6 mootorist suuri võimsusi taga ajama. Vabahingava ringitegemiseks tuleb võtta suurem alusmootor ja seal on ühe hj hind oluliselt soodsam kui mistahes heal väikemootoril.

Vähemalt 3-liitrine sepistatud sisejuppidega vabahindav kaheklapine mootor on kõige soodsam algus, kui puhtalt lihtsust ja kw silmas pidada.
Selliseid saab romulast mõne tuhandega. Või osta kohe sellise mootoriga auto.
KatZ
Postitusi: 16
Liitunud: 29.11.2004 17:26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas KatZ »

rookie kirjutas:Hingamise kohta - võiksid äkki mõne flowbenchi andmed siia üles panna, siis näeksid kõik. Kuigi isiklikul mina ei usu, et seal teiste enam-vähem normaalsete tootjate 16-klapiste peadega mingit määravat vahet tuleb. Honda ainus eelis on VTEC ja kui vaadata ilma selleta seeriamootoreid, siis on need täiesti keskpäraste omadustega.
hingamisest rääkides:

http://e30m3performance.com/tech_articl ... /index.htm

väga huvitav artikkel BMW s14 ja Honda s2000 plokikaanete v6rdlemisest.
PSI stands for PUSSY
powerbutt
Postitusi: 1
Liitunud: 29.08.2005 0:37

Postitus Postitas powerbutt »

http://hotrod.com/featuredvehicles/22838/

On väike lugu sellisest autost.
Läbi lugedes saab ka mõtlev inimene vastuse küsimusele kas on potentsiaali, kas saab asja jne.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Minu meelest selles polegi üldse küsimust olnud, kas saab asja. Enamasti on küsimus selles, mis ja kuidas on mõttekam.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
must
Postitusi: 14
Liitunud: 29.07.2005 13:55

Postitus Postitas must »

Tervist taas :-D . No ei saa rahulikult magada, ei saa....


Tõstaks teema üles jälle. Kas keegi asjalik inimene oskaks mulle öelda, kui raske oleks ikkagi selle PGM-FI pritsega ohc mootori segu seadistamine? Mehaanilse poolega pole probleeme, Max Boost ka läbi loetud põgusalt. Segu koha pealt olen siiski tume. Kas see konkreetne aju oskab ise madalal rõhul segu keerata? Kuidas seadistamine käib üleüldse? Paluks mind mitte väga materdada, ma päris nii ülbe ikka pole, et öelda "ma tahan turbot, rääkige kõik otsast lõpuni" :) . Just seadistamine huvitab. Tänud!
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

PGM-fi oli monopritsung? õhulugeja on labaga või kuuma niidiga?
must
Postitusi: 14
Liitunud: 29.07.2005 13:55

Postitus Postitas must »

Mono ei tohiks olla. Aga õhulugeja kohta ei oska öelda, honda klubist ka keegi ei vasta. Tegelikult ma leidsin omale inimese, kes asjast nii mõndagi teab. Kunagi paari nädala pärast uurin. Mis sellest õhulugeja tüübist sõltub muidu?

Samas D-seriese (honda) foorumist usas lugesin välja, et madala rõhuga ei tohiks probleeme tekkida originaal elektroonikal. Ometigi näpivad seal 7 psi rõhuga sõitvad tegelased elektroonikat ka. Ma ei teagi siis, mida arvata.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

labaga õhulugejatel, saab tihtipeale selle laba pingutus vedru timmida, et kui suuremad pihustid paned siis tuleks laba pingumale panna, et madalatel pööretel ära ei "tapaks".
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

kui plaanid ehitama hakata, siis 2G dsm'i turbo ehk siis täpselt sellise nagu seal pildil oli saad minu käest. PS, kui huvi on. T25 hakkabki ca 3000 pöördelt laadima... oleneb muidugi mootori kubatuurist ka. max jõud ca 250 heppa.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
freddy002
Postitusi: 12
Liitunud: 18.01.2005 8:17
Asukoht: Juuru

Postitus Postitas freddy002 »

kuulge mehed... honda PGM-fi systeemis ei ole mingit labaga õhukulumõõtjat (õhukulumõõtjat polegi yltse ka kuumtraat ega kilega) ja ei ole see ka monopritse, iga silindri kohta on tal pihusti. Kasutatakse vee l MAP andurit millega mõõdetaxe kollektoris olevat hõrndust ja drosselklapil on tal ka potekas taga et asendit teada keegi siin mainis et toda asja pole, on kyll. ;)
must
Postitusi: 14
Liitunud: 29.07.2005 13:55

Postitus Postitas must »

Tänud. Mõne nädalaga selgub vast, mis saama hakkab. Kättevõtmise asi nö.
Mini-Me
Postitusi: 6
Liitunud: 10.11.2009 20:38
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Mini-Me »

D16A6 on olemas gaasiklapi andur, map ja sisse laske tempi andur

Soovitaks panna D16Z6 kaane sellel on Vtec OBD1 Aju millel on lihtsam seadistada ja pihusteid leidub rohkem
Teada olevalt esimene Honda Civic 4 gen Vtec
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ega vanemat teemat leidnud, mida ellu äratada? :lol:
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta