Ei ma ei väidagi praktilise poole kogemustest, aga mõnest asjast elus aru saamiseks (näiteks et 9 korruselt alla hüpates surma saad - ei ole vaja seda ise omal nahal proovida, piisab ka vastava ajaloo teadmisest)Kpt. Trumm kirjutas:To Rookie: Kui sul oleks natukene praktilist poolt kah sinna teooria ja ajaloo juurde siis sa ei hõiskaks kui kerge on ehitada 1000hj mootorit pea ükskõik mis ENAMVÄHEM tugevast plokist..

Selleks pole kaugele vaja vaadatagi, tuleb välja, et dragil vettpidavaid mootoreid saab ehitada isegi vene mootoritest. Lihtsam või mitte - on iseasi, alumise poole kasutamise määrab niikunii see, kui kõva on plokk ja kas on sepistatud vänt. Valuvändaga sellist võimsust ei saa (võib-olla mõned erandid, aga reeglina lähevad need pooleks). Kolvid ja kepsud tuleb niikuinii vahetada, kaanetihend asja rahalist poolt eriti ei koti ja muud junnid tuleb niiehknaa vahetada (nt kaanepoldid, klapivedrud). Originaalsaaled - no enamikul tänapäeva seeriamootoritel on need piisavalt head turbomootori jaoks, ei tea et Hondal mingi edumaa oleks...
Nojah, samas võrrelda taset 1982 ja 2003 on ka naljakas.Te räägite siin haruldustest.
Kui need IMSA ja vanad F1 mootorid nii supper head on siis miks nendega ei sõideta? Sellepärast, et nad on nii haruldased. Räägiks ikka reaalsetest asjadest, mitte mingi venna märgadest unenägudest.
Gary Gardella sõitis oma eelmise mootoriga muideks kaks hooaega
ennem kui laiali läks. Mitte ainult 10s. (muuseas sõidab ta 8.06s.)
IMSA mootoritega sõidetakse ja mitte aeglaselt, tutvu vahelduseks Soome MV andmetega. Vihje: eelviimane Hobiklubi, seal on pikk artikkel sellest. Samas siiani Civikutega ei sõideta, sest need ei ole konkureerinud senini....
Reaalsed asjad ja märg unenägu - jälle Alastaro tulemused ette - ja voilaa- seal figureerib tavaliselt 2-3 bmw 2002 turbot, aegadega alla 9 sek.....

Ma kirun neid Mahle kolbe mis meil siin esindustes pakutakse. Kui hakata tellima spetsiaalselt neid kolbe millest siin osad vaimustuses on siis mis tuleks kolvi hinnaks??? Ma eelistaksin selljuhul ennem Wiseco või CP.
Vot siis nii kirjutagi, et esinduses müüdavad n opeli need ja need kolvid ei pea vastu. Kõigil targem teada ja ei ole mingit flame, mida pärast adminid koristavad. Pealegi Wiseco kataloog enamikku saksa autosid ei sisaldagi. No mis nende omanikud siis peale peaks hakkama. Kolbe on ka muid firmasid, JE Pistons (neid kasutatakse palju soomes), Venolia jne. Muidu on see Mahle jutt selline, mis ühele asjatundjale au ei tee.
Hingamise kohta - võiksid äkki mõne flowbenchi andmed siia üles panna, siis näeksid kõik. Kuigi isiklikul mina ei usu, et seal teiste enam-vähem normaalsete tootjate 16-klapiste peadega mingit määravat vahet tuleb. Honda ainus eelis on VTEC ja kui vaadata ilma selleta seeriamootoreid, siis on need täiesti keskpäraste omadustega.
Edit: suure vaidluse lõpetuseks
Algajal tasuks peast minema vista mõte hakata mingist 1.6 mootorist suuri võimsusi taga ajama. Vabahingava ringitegemiseks tuleb võtta suurem alusmootor ja seal on ühe hj hind oluliselt soodsam kui mistahes heal väikemootoril.
Vähemalt 3-liitrine sepistatud sisejuppidega vabahindav kaheklapine mootor on kõige soodsam algus, kui puhtalt lihtsust ja kw silmas pidada.
Selliseid saab romulast mõne tuhandega. Või osta kohe sellise mootoriga auto.