3. leht 3-st

Postitatud: 31.10.2008 16:05
Postitas RFL
miks selliseid teemasid ei lukustata?

Postitatud: 31.10.2008 16:09
Postitas hents99
Minu arust võiks ka sellised teemad kõik koheselt lukustada JA KA kustutada.

Teema sisudeks on alati mingi x auto ja küsimus: Mis te arvate.........
Kui juba teiste arvamuse peale oma autot tegema hakatakse, siis vist pole päris õige see asi.

Varsti hakatakse naist kah teiste arvamuse peale võtma.

Postitatud: 05.11.2008 13:43
Postitas Jesper
mth kirjutas:
Indrek_s kirjutas:316 mootoriga pole mõtet jamada.

Kõige mõistlikum on võtta kõige suurem(ja võimsam) mootor, mis on sellele autole bolt-on. Sealt hakka edasi vaatama. Kui M3 pada ei jõua osta, siis uuri 2.5/2.8 võimalusi.
2.8 peaks olema vähe kergem, kui 2.5 (võin ka eksida).

PS! paar posti eespool on sellest juba räägitud
enne tasuks vast ühe teise Indrekuga konsulteerida (meph) kui bolt on see värk ikka täpsemalt on :badgrin: [/b]
Mina tegin selle bolt-oni oma garaažis kevadel läbi ja lausa nii bolt-on ja plug-n-play on kõik, et kui ma hakkasin uurima et miks kolmas käik kuidagi väga äkaselt sisse läheb ja lambda pistikut kuhugi kinnitada pole, selgus et ma olen kogemata 325 mootori otsa 316 kasti toppinud. Hämaras garaažis öösiti nokitsedes silm väga ei seletanud neid markeeringuid :), aga töötas ja töötab siiamaani. Kõige "raskem" modifikatsioon vist oli õhupuhasti kinnituste teise kohta tõstmine, tuli kolm auku puurida ja küljest ära saetud plekitükke natuke painutada-keevitada :)

Meph ehitas oma masina mingist täiesti random kolast kokku, viiese pealt tulnust põhiliselt, sellest ka probleemid.

Postitatud: 05.11.2008 14:14
Postitas mart154
Jesper kirjutas:
mth kirjutas:
Indrek_s kirjutas:316 mootoriga pole mõtet jamada.

Kõige mõistlikum on võtta kõige suurem(ja võimsam) mootor, mis on sellele autole bolt-on. Sealt hakka edasi vaatama. Kui M3 pada ei jõua osta, siis uuri 2.5/2.8 võimalusi.
2.8 peaks olema vähe kergem, kui 2.5 (võin ka eksida).

PS! paar posti eespool on sellest juba räägitud
enne tasuks vast ühe teise Indrekuga konsulteerida (meph) kui bolt on see värk ikka täpsemalt on :badgrin: [/b]
Mina tegin selle bolt-oni oma garaa¾is kevadel läbi ja lausa nii bolt-on ja plug-n-play on kõik, et kui ma hakkasin uurima et miks kolmas käik kuidagi väga äkaselt sisse läheb ja lambda pistikut kuhugi kinnitada pole, selgus et ma olen kogemata 325 mootori otsa 316 kasti toppinud. Hämaras garaa¾is öösiti nokitsedes silm väga ei seletanud neid markeeringuid :), aga töötas ja töötab siiamaani. Kõige "raskem" modifikatsioon vist oli õhupuhasti kinnituste teise kohta tõstmine, tuli kolm auku puurida ja küljest ära saetud plekitükke natuke painutada-keevitada :)

Meph ehitas oma masina mingist täiesti random kolast kokku, viiese pealt tulnust põhiliselt, sellest ka probleemid.
Ja oleks ta siiski korralikult eeltööd teinud, oleks probleemid olemata olnud suures osas :)

Mart kah mõned 316-d ümbeladunud pärisautodeks :)