BMW tuunimine turbotamiseks

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

miks selliseid teemasid ei lukustata?
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Minu arust võiks ka sellised teemad kõik koheselt lukustada JA KA kustutada.

Teema sisudeks on alati mingi x auto ja küsimus: Mis te arvate.........
Kui juba teiste arvamuse peale oma autot tegema hakatakse, siis vist pole päris õige see asi.

Varsti hakatakse naist kah teiste arvamuse peale võtma.
Kasutaja avatar
Jesper
Postitusi: 135
Liitunud: 29.10.2006 20:58

Postitus Postitas Jesper »

mth kirjutas:
Indrek_s kirjutas:316 mootoriga pole mõtet jamada.

Kõige mõistlikum on võtta kõige suurem(ja võimsam) mootor, mis on sellele autole bolt-on. Sealt hakka edasi vaatama. Kui M3 pada ei jõua osta, siis uuri 2.5/2.8 võimalusi.
2.8 peaks olema vähe kergem, kui 2.5 (võin ka eksida).

PS! paar posti eespool on sellest juba räägitud
enne tasuks vast ühe teise Indrekuga konsulteerida (meph) kui bolt on see värk ikka täpsemalt on :badgrin: [/b]
Mina tegin selle bolt-oni oma garaažis kevadel läbi ja lausa nii bolt-on ja plug-n-play on kõik, et kui ma hakkasin uurima et miks kolmas käik kuidagi väga äkaselt sisse läheb ja lambda pistikut kuhugi kinnitada pole, selgus et ma olen kogemata 325 mootori otsa 316 kasti toppinud. Hämaras garaažis öösiti nokitsedes silm väga ei seletanud neid markeeringuid :), aga töötas ja töötab siiamaani. Kõige "raskem" modifikatsioon vist oli õhupuhasti kinnituste teise kohta tõstmine, tuli kolm auku puurida ja küljest ära saetud plekitükke natuke painutada-keevitada :)

Meph ehitas oma masina mingist täiesti random kolast kokku, viiese pealt tulnust põhiliselt, sellest ka probleemid.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Jesper kirjutas:
mth kirjutas:
Indrek_s kirjutas:316 mootoriga pole mõtet jamada.

Kõige mõistlikum on võtta kõige suurem(ja võimsam) mootor, mis on sellele autole bolt-on. Sealt hakka edasi vaatama. Kui M3 pada ei jõua osta, siis uuri 2.5/2.8 võimalusi.
2.8 peaks olema vähe kergem, kui 2.5 (võin ka eksida).

PS! paar posti eespool on sellest juba räägitud
enne tasuks vast ühe teise Indrekuga konsulteerida (meph) kui bolt on see värk ikka täpsemalt on :badgrin: [/b]
Mina tegin selle bolt-oni oma garaa¾is kevadel läbi ja lausa nii bolt-on ja plug-n-play on kõik, et kui ma hakkasin uurima et miks kolmas käik kuidagi väga äkaselt sisse läheb ja lambda pistikut kuhugi kinnitada pole, selgus et ma olen kogemata 325 mootori otsa 316 kasti toppinud. Hämaras garaa¾is öösiti nokitsedes silm väga ei seletanud neid markeeringuid :), aga töötas ja töötab siiamaani. Kõige "raskem" modifikatsioon vist oli õhupuhasti kinnituste teise kohta tõstmine, tuli kolm auku puurida ja küljest ära saetud plekitükke natuke painutada-keevitada :)

Meph ehitas oma masina mingist täiesti random kolast kokku, viiese pealt tulnust põhiliselt, sellest ka probleemid.
Ja oleks ta siiski korralikult eeltööd teinud, oleks probleemid olemata olnud suures osas :)

Mart kah mõned 316-d ümbeladunud pärisautodeks :)
Vasta