Postitatud: 19.08.2008 21:58
Natuke küll kõrvaline teema aga miks Henri on ennast viimaseks etapiks registreerinud C klassi???
C klassis on 11 sekundi autoga palju rohkem teha kui B klassism2tu kirjutas:Natuke küll kõrvaline teema aga miks Henri on ennast viimaseks etapiks registreerinud C klassi???
Keegi ei väidagi, et ei peaks. Aga miks peaks HP lambist kellegi nõudmisel oma mootorit lahti katkuma hakkama? Kui tegu on ametliku protestiga, siis esitagu see koos protestirahaga. Kui õigus jääb "kostjale", peaks aga protesti esitaja kõik lahtivõtmisega seotud kulud kandma.Alp kirjutas:Tra kus nüüd väntavad siin , kui reeglid on tehtud , siis miks neist kinni ei peaks hoidma ?
Ei osanud arvata et B klass see aasta nii hulluks kujuneb ja seal oma saaniga sisuliselt midagi teha pole, Seega proovin C klassis võistelda ja 6 koha punktid B klassis ei anna midagi eriti.m2tu kirjutas:Natuke küll kõrvaline teema aga miks Henri on ennast viimaseks etapiks registreerinud C klassi???
Mina oma motot 5k eest lahti ei kaku. Ja pealegi pole reeglites sõnagi protesti maksust ega isegi protestimise võimalusest. Rääkimata sellest et oma mootori pean pulkadeks kiskumapets4524 kirjutas:Mina ei ole siin kellegi poolt, et asi selge oleksAga kui on kehtestatud protesti esitamise kord ja tasu 5K siis minu arust peaks ikkagi olema nii, et kui Kummitus maksab see 5K ja esitab protesti väidetava rikkumise kohta (olgu see siis 100 või 10 või 1000 cm3 - rikkumine on rikkumine) siis HP peab oma mootori kas lahti võtma või muul asjaosalistele sobival moel asja ära tõestama ja kulutused kuni 5K lähevadki sellest protesti esitamise rahast aga ülejäänud jääb ikkagi HP enda kanda kuna tekkida võivate kulutuste katteks ju see protestiraha määratud peaks olemagi? Oleks ju ulme, kui keegi teeb omale mingi mootori, siis ütleb mingi oletatava suuruse ja kontrollimiseks ütleb näiteks, et kulutused sellele on nt mingi 20K ja siis keegi ei ole ju nõus seda summat oma taskust maksma ja jääbki kontrollimata?? Ei pea hetkel silmas antud olukorda aga üldiselt.
HP kirjutas:Mina oma motot 5k eest lahti ei kaku. Ja pealegi pole reeglites sõnagi protesti maksust ega isegi protestimise võimalusest. Rääkimata sellest et oma mootori pean pulkadeks kiskumapets4524 kirjutas:Mina ei ole siin kellegi poolt, et asi selge oleksAga kui on kehtestatud protesti esitamise kord ja tasu 5K siis minu arust peaks ikkagi olema nii, et kui Kummitus maksab see 5K ja esitab protesti väidetava rikkumise kohta (olgu see siis 100 või 10 või 1000 cm3 - rikkumine on rikkumine) siis HP peab oma mootori kas lahti võtma või muul asjaosalistele sobival moel asja ära tõestama ja kulutused kuni 5K lähevadki sellest protesti esitamise rahast aga ülejäänud jääb ikkagi HP enda kanda kuna tekkida võivate kulutuste katteks ju see protestiraha määratud peaks olemagi? Oleks ju ulme, kui keegi teeb omale mingi mootori, siis ütleb mingi oletatava suuruse ja kontrollimiseks ütleb näiteks, et kulutused sellele on nt mingi 20K ja siis keegi ei ole ju nõus seda summat oma taskust maksma ja jääbki kontrollimata?? Ei pea hetkel silmas antud olukorda aga üldiselt.
Miks HP seda tegema peaks? Eriti veel ilma ametliku protestita?stk kirjutas: aga äkki tuleks siis teha seda iga hooaja alguses ja/või hooaja lõpus!
Silwer kirjutas:Reeglid on selleks et neid järgida. Siin ei ole vahet kas jutt käib 1cm3 või 100cm3.
Ilmselge on see et mootori avamine ja kubatuuri mõõtmine ei ole odavalt teostatavad sellel autol. Üks võimalus oleks mootor praegu plommida. Ja siis kui hiljem on mingil põhjusel vaja mootor lahti võtta (ükskord läheb ta niikuinii laiali) siis tehtaks avamine koos tehnilise kontrolliga. Ilma tehnilise kontrollita eemaldatud plomm tähendaks diskvalifitseerimist ja eelmiste tulemuste tühistamist.
Peaks ju olema kõiki osapooli rahuldav lahendus?
mõtlesin seda kõikide võistlejate kohta!Raceboy kirjutas:Miks HP seda tegema peaks? Eriti veel ilma ametliku protestita?stk kirjutas: aga äkki tuleks siis teha seda iga hooaja alguses ja/või hooaja lõpus!
Kui ta heast tahtest näitab oma lahtivõetud mootorit, on iseasi muidugi.