3. leht 5-st

Postitatud: 19.08.2008 21:58
Postitas m2tu
Natuke küll kõrvaline teema aga miks Henri on ennast viimaseks etapiks registreerinud C klassi???

Postitatud: 19.08.2008 22:50
Postitas turbobmw
m2tu kirjutas:Natuke küll kõrvaline teema aga miks Henri on ennast viimaseks etapiks registreerinud C klassi???
C klassis on 11 sekundi autoga palju rohkem teha kui B klassis :)

Postitatud: 19.08.2008 23:04
Postitas m2tu
Mõistmatuks jääb see siis mõtet oli terve hooaeg B klassis punkte koguda? Mu info on pärit BHRA lehelt ja see võib olla ka valeinformatsioon aga igaksjuhuks mõtlesin üle küsida.

Postitatud: 20.08.2008 0:01
Postitas Mardo
tõesti ehita parem auto kui sul praegu seda on ja võida ise HP'd
reegleid ajad sa ju selle pärast taga.
jah, palju raha mootorisse tagunud ja ei saanudki kolmandat kohta??
so fking what m8? get over it!

Postitatud: 20.08.2008 2:28
Postitas Mihkel
Oleks siis jah tegu 100cc erinevusegagi.
Aga jutt käib 10-15cc erinevusest mille võib juba vaikselt mõõtevea sisse arvestada :)
Jutt käib ju ikkagi ainult ~0.45% kubatuuri erinevusest.

Postitatud: 20.08.2008 10:05
Postitas Alp
kus nüüd väntavad siin , kui reeglid on tehtud , siis miks neist kinni ei peaks hoidma ?

edit by kuuno-tsensuur :)

Postitatud: 20.08.2008 10:18
Postitas Raceboy
Alp kirjutas:Tra kus nüüd väntavad siin , kui reeglid on tehtud , siis miks neist kinni ei peaks hoidma ?
Keegi ei väidagi, et ei peaks. Aga miks peaks HP lambist kellegi nõudmisel oma mootorit lahti katkuma hakkama? Kui tegu on ametliku protestiga, siis esitagu see koos protestirahaga. Kui õigus jääb "kostjale", peaks aga protesti esitaja kõik lahtivõtmisega seotud kulud kandma.

IMO on siin tegemist puhtalt eestlasliku kadedusega, et näe, ehitas kiire auto, minu oma on aeglasem, järelikult tuleb muid võimalusi konkurentsis püsimiseks leida.
Mitte et ma reeglitest ei peaks, aga see väidetav 15 vms cm3 ei anna mitte mingit sportlikku eelist kaasvõistlejate ees. Kui tegu oleks nt vabalthingaval peidetud nitro või 2l asemel 3l kubatuuriga oleks mõistetav. Kas keegi tõesti tunneb, et et 0.4% kubatuurieelis annab ebaõiglase jõulisa teiste ees? Kui ei, siis ongi tegu puhtalt "ärapanemissooviga".
Nagu IGAL pool, tuleb ka võistlureeglistiku juures kasutada mõistuspärasust.

Ootaks siinkohal aga lõppkiirusvõistluse korraldajatelt (peepp, prr, indro) kommentaari.

Postitatud: 20.08.2008 11:50
Postitas HP
m2tu kirjutas:Natuke küll kõrvaline teema aga miks Henri on ennast viimaseks etapiks registreerinud C klassi???
Ei osanud arvata et B klass see aasta nii hulluks kujuneb ja seal oma saaniga sisuliselt midagi teha pole, Seega proovin C klassis võistelda ja 6 koha punktid B klassis ei anna midagi eriti.

Postitatud: 20.08.2008 12:00
Postitas pets4524
Mina ei ole siin kellegi poolt, et asi selge oleks :-D Aga kui on kehtestatud protesti esitamise kord ja tasu 5K siis minu arust peaks ikkagi olema nii, et kui Kummitus maksab see 5K ja esitab protesti väidetava rikkumise kohta (olgu see siis 100 või 10 või 1000 cm3 - rikkumine on rikkumine) siis HP peab oma mootori kas lahti võtma või muul asjaosalistele sobival moel asja ära tõestama ja kulutused kuni 5K lähevadki sellest protesti esitamise rahast aga ülejäänud jääb ikkagi HP enda kanda kuna tekkida võivate kulutuste katteks ju see protestiraha määratud peaks olemagi? Oleks ju ulme, kui keegi teeb omale mingi mootori, siis ütleb mingi oletatava suuruse ja kontrollimiseks ütleb näiteks, et kulutused sellele on nt mingi 20K ja siis keegi ei ole ju nõus seda summat oma taskust maksma ja jääbki kontrollimata?? Ei pea hetkel silmas antud olukorda aga üldiselt. :shock:

Postitatud: 20.08.2008 12:09
Postitas HP
pets4524 kirjutas:Mina ei ole siin kellegi poolt, et asi selge oleks :-D Aga kui on kehtestatud protesti esitamise kord ja tasu 5K siis minu arust peaks ikkagi olema nii, et kui Kummitus maksab see 5K ja esitab protesti väidetava rikkumise kohta (olgu see siis 100 või 10 või 1000 cm3 - rikkumine on rikkumine) siis HP peab oma mootori kas lahti võtma või muul asjaosalistele sobival moel asja ära tõestama ja kulutused kuni 5K lähevadki sellest protesti esitamise rahast aga ülejäänud jääb ikkagi HP enda kanda kuna tekkida võivate kulutuste katteks ju see protestiraha määratud peaks olemagi? Oleks ju ulme, kui keegi teeb omale mingi mootori, siis ütleb mingi oletatava suuruse ja kontrollimiseks ütleb näiteks, et kulutused sellele on nt mingi 20K ja siis keegi ei ole ju nõus seda summat oma taskust maksma ja jääbki kontrollimata?? Ei pea hetkel silmas antud olukorda aga üldiselt. :shock:
Mina oma motot 5k eest lahti ei kaku. Ja pealegi pole reeglites sõnagi protesti maksust ega isegi protestimise võimalusest. Rääkimata sellest et oma mootori pean pulkadeks kiskuma ;)

Postitatud: 20.08.2008 12:42
Postitas stk
HP kirjutas:
pets4524 kirjutas:Mina ei ole siin kellegi poolt, et asi selge oleks :-D Aga kui on kehtestatud protesti esitamise kord ja tasu 5K siis minu arust peaks ikkagi olema nii, et kui Kummitus maksab see 5K ja esitab protesti väidetava rikkumise kohta (olgu see siis 100 või 10 või 1000 cm3 - rikkumine on rikkumine) siis HP peab oma mootori kas lahti võtma või muul asjaosalistele sobival moel asja ära tõestama ja kulutused kuni 5K lähevadki sellest protesti esitamise rahast aga ülejäänud jääb ikkagi HP enda kanda kuna tekkida võivate kulutuste katteks ju see protestiraha määratud peaks olemagi? Oleks ju ulme, kui keegi teeb omale mingi mootori, siis ütleb mingi oletatava suuruse ja kontrollimiseks ütleb näiteks, et kulutused sellele on nt mingi 20K ja siis keegi ei ole ju nõus seda summat oma taskust maksma ja jääbki kontrollimata?? Ei pea hetkel silmas antud olukorda aga üldiselt. :shock:
Mina oma motot 5k eest lahti ei kaku. Ja pealegi pole reeglites sõnagi protesti maksust ega isegi protestimise võimalusest. Rääkimata sellest et oma mootori pean pulkadeks kiskuma ;)


aga äkki tuleks siis teha seda iga hooaja alguses ja/või hooaja lõpus!

Postitatud: 20.08.2008 12:49
Postitas Raceboy
stk kirjutas: aga äkki tuleks siis teha seda iga hooaja alguses ja/või hooaja lõpus!
Miks HP seda tegema peaks? Eriti veel ilma ametliku protestita?

Kui ta heast tahtest näitab oma lahtivõetud mootorit, on iseasi muidugi.

Postitatud: 20.08.2008 13:16
Postitas Silwer
Reeglid on selleks et neid järgida. Siin ei ole vahet kas jutt käib 1cm3 või 100cm3.

Ilmselge on see et mootori avamine ja kubatuuri mõõtmine ei ole odavalt teostatavad sellel autol. Üks võimalus oleks mootor praegu plommida. Ja siis kui hiljem on mingil põhjusel vaja mootor lahti võtta (ükskord läheb ta niikuinii laiali) siis tehtaks avamine koos tehnilise kontrolliga. Ilma tehnilise kontrollita eemaldatud plomm tähendaks diskvalifitseerimist ja eelmiste tulemuste tühistamist.

Peaks ju olema kõiki osapooli rahuldav lahendus?

Postitatud: 20.08.2008 13:38
Postitas Raceboy
Kogu see protseduur peab olema sel juhul ka reeglites kirjas. Kuniks seda ei ole, ei ole HP mitte ühelgi viisil kohustatud oma mootorit lahti võtma.

Üldiselt võiks oma energia üldse enda auto ehitamisse kulutada, mitte teiste mootorite lammutamisse.
Silwer kirjutas:Reeglid on selleks et neid järgida. Siin ei ole vahet kas jutt käib 1cm3 või 100cm3.

Ilmselge on see et mootori avamine ja kubatuuri mõõtmine ei ole odavalt teostatavad sellel autol. Üks võimalus oleks mootor praegu plommida. Ja siis kui hiljem on mingil põhjusel vaja mootor lahti võtta (ükskord läheb ta niikuinii laiali) siis tehtaks avamine koos tehnilise kontrolliga. Ilma tehnilise kontrollita eemaldatud plomm tähendaks diskvalifitseerimist ja eelmiste tulemuste tühistamist.

Peaks ju olema kõiki osapooli rahuldav lahendus?

Postitatud: 20.08.2008 15:50
Postitas stk
Raceboy kirjutas:
stk kirjutas: aga äkki tuleks siis teha seda iga hooaja alguses ja/või hooaja lõpus!
Miks HP seda tegema peaks? Eriti veel ilma ametliku protestita?

Kui ta heast tahtest näitab oma lahtivõetud mootorit, on iseasi muidugi.
mõtlesin seda kõikide võistlejate kohta!