3. leht 3-st
Postitatud: 04.07.2008 13:26
Postitas junsu
suht kindlalt on CAS.,kui viga süveneb ka veel...
keera se maha ja veendu,enne kui siin pikalt oletades klaviatuuri tähed pealt ära kulutad

Postitatud: 04.07.2008 13:34
Postitas Astrona
junsu kirjutas:suht kindlalt on CAS.,kui viga süveneb ka veel...
keera se maha ja veendu,enne kui siin pikalt oletades klaviatuuri tähed pealt ära kulutad

ostetakse uus klaver - pole probleemi.
Aga kui nukiotsast on tift läinud, siis suht raske on seda vist sinna õigesse nuuti tagasi saada - parem 60KW kui üldse jalamees.
Mõtlesin, et see "...remondirõõmu jagub kauemaks..." on natuke üle paisutatud - kuna teisel S13'el nagu selliseid kalasid ei olnud.
Postitatud: 04.07.2008 15:10
Postitas Astrona
nonii, panin lõuna ajal teise CAS'i ja midagi märgatavat ei muutunud.
Aga peale seda panin tähele, et see kala on ka tühikäigul paarutades.
Lasin vaikselt pööretel tõusta ja 3000 juures on kuulda et üksikud paugud jäävad vahele, ja 4000 peal on põmistab juba hullult, lööb lausa tahhokat tagasi.
Süütepoolid? 3tk on neist vahetamata veel. Ja kuna asi tekkis niiske ilmaga, siis võiks nagu elektriga seotud olla või mis.
mis veel?
Süüde äkki üldse liiga varajane? Polt oli küll seal anduri pikas augus natuke nagu varasemas asendis.
Peale tööd proovin, mis teeb hilisemaga.
Postitatud: 04.07.2008 16:15
Postitas RFL
tegelen sama asjaga just :D
süüteandur loksub veidi nuki otsas ja lööb kuulipilduja taha boostiga ning ka tühikäigul taob vahele mõnikord.
süvenev probleem ja läheb aina hullemaks, sest kulub aina rohkem loksuma ennast.
sain zoomilt teise vl-nuka ja loodame, et probleem kaob.
kahtlustan kangesti, et sa oled meie crap-cas klubi uusim liige

Postitatud: 04.07.2008 16:21
Postitas Mihkel
Mis nussite selle mõttetu Nissani ajuga, ostke vildid (loe: progetav EMS)

Teine variant on pöörete signaal kuidagi ära petta a la ignition translator

Postitatud: 04.07.2008 17:05
Postitas Astrona
krt äkki tuleks siis nuuti tihendada. midagi peale sulatada, nuudi otsa panna.
Vanakooli mehe ütleks "mis jamate pange karpad ja jagaja"
Postitatud: 05.07.2008 11:14
Postitas Astrona
Häbi on, kui halvasti ta liigub - ja automaatkast seal kalajuures teeb asja veel huvitavamaks.
Suur tänx Junsule, kes mul süüte paika keeras - 5 kraadi oli liiga varajane. Selles läks siis minek nüüd veel uimasemaks, aga vb detot on vähem.
Tõstsin benarõhuregulaatorivaakumvooliku nüüd otse SL kolle külge - ehk siis vahelt võtsin ära, selle mõtetu käivitus-abi, mis algul ei lase vaakumit membraanini.
CASi nuut näitas küll kulumist, aga Junsu olevat palju hullemaid näinud.
Probleemi võiks nüüd täpsemalt kirjeldada:
Olenemata koormusest jätab mootor vahele 3000rpm ja eriti 4000rpm juures.
Lähen varsti lasen asjal podiseda seal 4000 peal, ja siis süüde välja ning küünlad maha - lootuses, et vahele jätavad mingid konkreetsed pütid.
Kui targemaks ei saa, siis teen kiirelt nuudi-tihenduse (fooliumit vms vahele). Vahetan kõik poolid ja loen veakoodisid.
praegu ei saa ikka välistada ka toitesüsteemi probleeme. Näiteks, võibolla lihtsalt paar pihustit pekkis (teise komplekti originaalpihusteid saan nädala pärast). Tahaks juba kalast lahti saada, ausalt öelda ei viitsi sellega tegelema jäädagi - teine masin kah ootab.
Postitatud: 05.07.2008 11:39
Postitas zoom1
Astrona kirjutas:
Kui targemaks ei saa, siis teen kiirelt nuudi-tihenduse (fooliumit vms vahele). Vahetan kõik poolid ja loen veakoodisid.
CAS anduril vaheta o-rõngas esiteks ära, selline mis tihkelt nuka sisse läheks, see kaotab loksu pm täielikult. Samuti pane paksu määret nuudile. o-rõngast vaheta kasvõi iga kuu, et süda rahul oleks.
Postitatud: 05.07.2008 14:19
Postitas Astrona
panin pehmet fooliumit vahele - nuut läks istuga otsa.
Mitte midagi ei muutunud.
O-rõngasse eriti ei usu, tundus ok.
3000 peal tühikäigul ei jäta vahele, 3030 vms juba aga jätab täiega vahele.
Avastasin, et saan pöörded tõsta sinna 3K juurde ja siis tuleb nagu piiraja - väga ilusti perioodiliselt jääb nagu iga 2. pauk vahele. põmm-põmm-põmm-põmm. Õrnalt gaasi juuurde, ja ikka pöörded seisavad. Kui juba päris palju gaasi vajutada, siis hüppab 3K pealt sekundiga päris piirajasse.
Ja koormus mõjutab seda kala üsna vähe. Proovisin kässariga sõita - eriti vahet polnud. JA siiski vahel harva suudab ta kerge gaasiga sõites 3K ületada ilma tõrketa, kuigi mingit teravust nagu pole.
Krt äkki ikka süüte probleem, kui kütust vähe, siis ta vist nii ei põmiseks.
Kas süütevõim kah tüüpvigade alla klassifitseerub?
Postitatud: 05.07.2008 17:26
Postitas Astrona
Võtsin asja pool vihaga ette.
MAF - OK
Küünlad (hoidsin seal 3000 peal ja siis süüde välja. kõik ühtemoodi täitsa valged - üks läks pooleks) - muidu OK
süütepoolid - OK
power transistor - süüte-võim - EI
rõhu kell vahele ( tühikäigul 2.4bar vaakumiga, 2.9 kui gaasi anda) - OK
ja siis mõtlesin, et liigutaks kala ajal TPS'i, et kiirendus-rikastust mängida.
Ja BINGO - kui jätsin TPSi 2mm varasemaks - enam põmisema ei hakanud, ja kui garaazi juurest lahkusin, tõmbas kogemata isegi ratta ringi

. Aga noh tõmmet võiks ikka rohkem olla

Unustasin proovida teist TPSi, et kas asi TPSis või lihtsalt oligi tolle asendis. Kahtlustan, et TPSi potekas on kulunud. Sest tühikäigu lüliti järgi oli TPS õiges kohas.
1. korda avasin garaazis õlle!!! Võibolla oli asi hoopis selles :P
Hoiame pöialt, et see viga kogemata milleski muus polnd - ja et kala lambist tagasi ei tule.
Pidu Pidu Pidu Pidu
Postitatud: 06.07.2008 12:32
Postitas Ragnar
1. korda avasin garaazis õlle!!! Võibolla oli asi hoopis selles :P
Ma arvan kui sa õllejoomist reeglina võtma hakkad saab teine auto ka kiiremini korda.

Nägin sind ja RFL'i õllekal ka, aga mul oli tegemist ja ei tulnud räuskama.
Cheers
Postitatud: 06.07.2008 20:01
Postitas junsu
vaata mis taaraladu mul garaasis on:D
ja nii tulebki palju toredaid mõtteid ja vähem mõla foorumis

Postitatud: 07.07.2008 0:41
Postitas Astrona
Õlle tähtsust on raske aga ei maksa üle hinnata

Aga ses mõttes on küll kasu, et kuna mul garaaz on nii kaugel (2000m

), et jala ei viitsi käia, ja siis õllega peaksin pikemalt garaazis istuma, et promillid maha saada

.
Aga asjast. Auto liigub küll päris hästi, eriti võrreldes eelnevaga, aga ma pole veel teist TPS'i proovinud, ja olen suht veendunud, et peale TPSi vahetust liigub nõksake veel paremini, kuna ei tundu loogiline, et asendi muutus kõik vead kõrvaldab. Kuna see koormus ehk TPSi nurk, mis tal tühikäiguajal 3000 peal on, pole kaugeltki see, mis ta sõidu ajal on. Arvatavasti oli tal TPSi söeraja algul suur "auk", mis nüüd enam aju segadusse ei aja. Aga täiemal gaasil katkumis koht oli kah vast auklik, ja see "auklik tee" lõpeb nüüd lihtsalt varem ära - üsna loogiline, kuna enamuse ajast kulutatakse TPS potekal ikkagi madalama koormuse ja täpselt täisgaasi punkti. nüüd ntx 5% täisgaasist vähem vajutades, võib sattuda jällegi augu peale ja aju arvab, et on aeglustus, ning teeb natuke fuel-cut ja arvab võibolla et MAF paneb segast väites "aeglustusel" (tegelikult on gaas suh põhjas) suurt voolamist. Suur pikk mõtetu oletus, aga õlled olid köögis, mitte garaazis

Võtan tolle vana TPSi lahti kah, seal võib olla sama keiss, mis Boschi Jetronicutel ja vanematel motronicutel AFM anduri söerajaga, et annab poteka harjad panna liikuma värskel kulumata rajal.
Postitatud: 07.07.2008 0:43
Postitas Mihkel
Mõõda testriga tps üle, saad kohe pildi silmeette.