3. leht 6-st
Postitatud: 22.08.2008 2:20
Postitas citizen
whitepower1 kirjutas:Loodane et midagi head tuleb :P
Sry, aga hetkesisuga oled kolmes teemas sama postituse teinud ning ma ei suuda mõista mis mõte sellel on?
Loota võib alati.
Muideks, su allkirjaks olevast leheküljest enamus ei tööta.
Tervitusi US ja A-sse
Postitatud: 22.08.2008 2:59
Postitas whitepower1
citizen kirjutas:whitepower1 kirjutas:Loodane et midagi head tuleb :P
Sry, aga hetkesisuga oled kolmes teemas sama postituse teinud ning ma ei suuda mõista mis mõte sellel on?
Loota võib alati.
Muideks, su allkirjaks olevast leheküljest enamus ei tööta.
Tervitusi US ja A-sse
Kirja näed Lehekülg on valmimisel

Ma loodangi et igast alustatud masinast lõpuks midagi asjalikku valmis saab. :D
Tervitused Eestisse.
Postitatud: 22.08.2008 9:08
Postitas stk
whitepower1 kirjutas:citizen kirjutas:whitepower1 kirjutas:Loodane et midagi head tuleb :P
Sry, aga hetkesisuga oled kolmes teemas sama postituse teinud ning ma ei suuda mõista mis mõte sellel on?
Loota võib alati.
Muideks, su allkirjaks olevast leheküljest enamus ei tööta.
Tervitusi US ja A-sse
Kirja näed Lehekülg on valmimisel

Ma loodangi et igast alustatud masinast lõpuks midagi asjalikku valmis saab. :D
Tervitused Eestisse.
Jääbki see tavaliseks kõüvatamiseks, et loodad?? Või pakud sa abi või mingeid lahendusi?
Selliseid a'la poste võid ilusti streetrace.org'i foorumis kirjutada ja oma respekti jagada!
Postitatud: 25.08.2008 9:34
Postitas Astrona
GT30 hinnaks võid arvestada 13-16K.
Kui see on liiga kallis, siis võin 100K eest veel asju loendada, mis oleks hea ära vahetada
Kuigi selle audi 2.6 mootori kohta pole ma midagi head kuulnud - ja lisaks avalaksul oli mu opel astra caravan isegi nõksa kiirem kui 2.6L V6 A4

- mis viitab juba sellele, et insenerid on midagi puusse pannud. Ja kui turbo appi võtta, siis 2.0T opelid on ikka kiiremad

Samamoodi ei ole eriti midagi kuulda opeli 2.5-2.6L V6 mootorite turbotamisest - küll aga olen näinud, et need juba vabalhingavana oskavad kepsu läbi starteri lükata. Ei viitsi pikalt surfida, aga eks leiab nõu-haud ka selle moto kohta. See, et R6 2.6L Skyline'idega on suht imet tehtud, ei tähenda, et sama kubatuuri juures teised selle sama lihtsalt järgi teeks.
Arvestades aga seda, kui palju on eesti know-how'd R5 motode kohta - pakun, et sul läheb 250KW saavutamine kallimaks kui R5'ega 300KW võtmine. Arvestades töömahtu, peaks olema aga vastupidi.
Kui eesmärk-lagi on aga 200KW, siis ei maksa veel R5 mootorit peale hakata panema - ja tolle saavutamiseks piisaks GT25'st

Postitatud: 25.08.2008 9:46
Postitas colin
sellel 2,6 mootoril 2 klappi silindri kohta ja sisselaske kanalitega on väheke puuse pandud, sellest ka vähe kw-sid. Alumise osa kohta ei oska midagi halba öelda. Eks peab esialgu GT25 poole vaatama

Postitatud: 25.08.2008 10:18
Postitas Mihkel
2.6 mootorile GT25, segi olete läinud?
GT2860RS suure kuumakojaga on juba 2.5 mootoril alla 1bar suht flowmap-i lõpus.
Ja spool-up pidavat 2.5 mootoril juba segane olema.
GT25 on paras 1.8 mootorile.
2.6L mootorile mina alla GT28 lõpuotsa (linnasõit) või GT30 ei vaataks.
Suurem kuumakoda paneb vähem stressi mootorile (madal backpressure).
Holset HX35 oleks sinna ilmselt suht meeldiv.
Postitatud: 25.08.2008 12:51
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:2.6 mootorile GT25, segi olete läinud?
GT2860RS suure kuumakojaga on juba 2.5 mootoril alla 1bar suht flowmap-i lõpus.
Hea kui 0.7bar kannatab = siis polex päris ju flowmap lõpus.
See mootor ju ei hinga (no flow) = oleks päris flowmap keskel.
110KW @ 0bar oleks ca 180KW @ 0.7bar. (243hp)
GT2560R - 707160 - 9
Horsepower 200 - 330
Displacement 1.8L - 3.0L
Direct replacement upgrade turbocharger for GT2556R (702987-7) on Nissan RB26DETT used in Skyline R34 GT-R
See 2.6 on hingab sama palju kui hea 2L mootor - seega turbiin ei näeks rohkem väljalaskegaase kui 2L'sega.
Ülemise otsa 2560R turbo oleks selle 240hj jaoks enam kui küll kui tegemist on ikka 110KW 2.6L NA'ga, mitte aga juba "parandatud" 2.6L NA'ga, mis hingaks ka 135KW.
2554 ei soovita.
Viskasin pilgu GT2560R flowmapi peale ja tundub, et too jõuaks max HP ajaks flowmapi keskele.
Aga ega mina kah ei tea. Üldsegi võiks V mootorile panna 2 väikest (GT15) vms.
Palju 2.7bi-turbo mootor maksab?
Postitatud: 25.08.2008 13:03
Postitas colin
saksas maksid u 6 kuud tagasi ainuüksi pl kaaned 1800EUR 2tk kokku, millel olid praod sees....

tervest mootorist ei julge unistadagi...
Postitatud: 25.08.2008 14:25
Postitas Astrona
colin kirjutas:saksas maksid u 6 kuud tagasi ainuüksi pl kaaned 1800EUR 2tk kokku, millel olid praod sees....

tervest mootorist ei julge unistadagi...
Eks küsida osatakse ikka. Ei tea neid hindasid, aga tean et mõni aasta tagasi oli Opel Lotus Omega 377hj biturbo mootor 3000EUR, ja neid toodeti ainult ca 1000tk.
kiire mobile.de ütleb
4600EUR ilma tingimata imeliku komplektsusega auto - ehk siis mootoriga saab kaasa ka autokere jms.
Postitatud: 25.08.2008 15:34
Postitas Mihkel
Mulle tundub, et GT25 3L mootori juures mõeldakse pigem bi-turbo lahendust.
Postitatud: 25.08.2008 17:02
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Mulle tundub, et GT25 3L mootori juures mõeldakse pigem bi-turbo lahendust.
Kui Garret ise ütleb, et see on upgrade 2.6L Skyline'le, siis ...
Ja minu teada on ka RFL'il siiski GT2560R - see ka põhjuseks miks tal üle 310hj eriti ei tahtnud tulla.
Korralikult tehtud 1.8L nissan hingab vabalt sama palju kui kõnealune 2.6L V6, mis aga arvatavasti ei kannatagi nii palju pauku välja - seega peaks GT2560R olema isegi varuga pandud.
Postitatud: 25.08.2008 17:11
Postitas Mihkel
Hingamise osa saab alati portimisega veidi järele aidata.
Skyline tehti ju bi-turbosid ka.
Vähemalt rootslased ajavad väikest backpressuret kogu aeg taga.
Ikkagi tundub mulle see GT25 kuidagi väga väike nii suure kubatuuri juures, hingaku asi kuidas tahes.
1.8 mootoril on sama õhukoguse silindrisse mahutamiseks suuremat rõhku vaja kui 2.6-el.
Lihtsam on nii, et tee vajalikud arvutused ja kanna need GT25 flowmap-ile.
Vaataks mis sealt huvipärast kokku tuleb.
Postitatud: 25.08.2008 17:18
Postitas RFL
vabanda, et OT ajan, aga kui juba mind mainiti, siis tahaks täpsustada, et turbobygarrett.com lehel on just minu 2560 kuni 330hj ja 2860 310hj.
siiani olen saanud kõige rohkem 325hj ja põhjuseks just manuaalne boostcontroller, mis laseb kohe peale max rõhu saavutamist sellel kolinal kukkuda.
Postitatud: 25.08.2008 17:42
Postitas Mihkel
Ilmselt siis packpressure hakkab päris tugevalt tõusma juba seal kohas kus rõhk maha lastakse.
Postitatud: 25.08.2008 17:50
Postitas Astrona
Minu kogemus (nii vähe kui mul seda on) ütleb:
"Parem väike kui suur turbo"
