3. leht 5-st
Postitatud: 29.02.2008 17:06
Postitas Turbopassat
Läheneks siis asjale sellest küljest, et kuhu peaks kõigepealt pöörduma, et teada saada võimalikke vigu mis turbo tööd võivad häirida. Poleks ju loogiline minna kohe a la Jaak Kuuli juurde, kui pole kindel, kas turbo üldse katki on...Äkki on viga kusagil mujal, mitte turbiinis

Postitatud: 29.02.2008 19:28
Postitas jeff01
vaata sealt turbo otsast ikka ise sisse, mina ei saaks elada sellise teadmisega, et mu autol rõhku pole ja saaksin turbosse piiluda aga ei tee seda

selgelt katkise turbo tunned ka sina ära

Postitatud: 01.03.2008 12:27
Postitas Turbopassat
Ok...peab vaatama, aga kas sinna ligi pääseb kergemini ikka kapoti alt ?...kanali võimalus ka muidu olemas, et põhja alla minna.
Postitatud: 01.03.2008 16:05
Postitas Turbopassat

Asi nüüd selline, et sain pilgu tiiviku poolsest otsast turbosse visata ja mitte et ma mingi suur spetsialist oleksin, aga see paistis kui uus

Näppsisin seda tiivikut ja ei olnud tal ühtki vigastust ega ka mitte mingit loksumist ei tajund. Tõenäoliselt tuleb nüüd viga otsida millestki muust, kui turbiinist. Kelle poole võiks nüüd pöörduda

Postitatud: 02.03.2008 21:10
Postitas Turbopassat
Postitatud: 02.03.2008 21:42
Postitas jeff01
nüüd uuri välja mis andur paneb aju safe mode´i
seda võivad teha vist temp andurid, detonatsiooni andurid, segusiibri asendi andur, õhulugeja ja veel mõned asjad aga kahjuks ei tea ma mis neist su diisel mootoril omeas on

Muidu nii, et kui sul on küljes mõni kell mis turborõhku näitab, siis turbo korrasolekut saab kontrollida ka turbo küljest üht peenemat voolikut eemaldades.....täpsemalt siis wastegate´i accuratori küljest...Rõhukell on vajalik selleks, et selle vooliku puudumise korral puhub turbo niipalju kui võimalik ja võib lõhkuda su auto mootori kui rõhku ei tea. Wastegate lihtsalt ei avane, et rõhku reguleerida.
Postitatud: 02.03.2008 22:40
Postitas Mihkel
Jutt käib ju ikka 1.8T 110kw bensumootorist

Postitatud: 02.03.2008 22:51
Postitas Turbopassat
No temp. anduri viga diagnostikas näitas..sellest peaks seega alustama. Kui selles asi pole, kas siis peaks järjest kõik need üles loetletud andurid välja vahetama...või annab kuidagi nende korrasolekut kontrollida? (auto jätkuvalt passat 1.8 T

)
Postitatud: 02.03.2008 22:53
Postitas Turbopassat
Veider et diagnost siis seda safe mode'i ei näidanud

Postitatud: 02.03.2008 23:29
Postitas Turbopassat
[img]
http://pilt.delfi.ee/show_original/2612195/ otsatiivikut sain ka mingil määral pildile jäädvustada
Postitatud: 03.03.2008 9:45
Postitas Turbopassat
selline küsimus, et kas see "safe mode" läheb ise maha kui vigane andur on välja vahetatud? Ja kas see kuidagi välja ka paistab, et masin üldse selles mode-s on?
Postitatud: 04.03.2008 1:35
Postitas Turbopassat
"tore" et info "liigub"

Postitatud: 04.03.2008 10:18
Postitas Mihkel
No kui andur on vigane, kuidas saab siis eeldada, et mootor "näeb" kõike samamoodi nagu enne (kui andur toimis).
Aju peaks ise üldjuhul aru saama, et nüüd on kõik korras (kui andur vahetatud), jätab lihtsalt veakoodi mällu.
Hea oleks muidugi see veakood ka igaks juhuks ära kustutada.
Vahest ei sagi aju mõnest vigasest andurist aru ja arvab, et kõik on korras.
Sellepärast tulebki kõigi andurite parameetrid ka ise üle vaadata.
Postitatud: 04.03.2008 21:20
Postitas Turbopassat
Selge selge. Aga et parameetreid ise üle vaadata peab selleks ka mingit vastavat tehnikat omama nagu ma aru saan...
Postitatud: 09.03.2008 2:18
Postitas Turbopassat
Sai see mootori temp.andur siis lõpuks vahetatud...aga kasu ei midagi...temperatuuri näitab nüüd küll reaalsemat ja tundub, et termostaat ka õhtal, kuna temp sõites jõhkralt langeb...aga turbo ja mineku koha pealt venib jätkuvalt

Mida teha? Vaevalt et termostaat mu turbot ahistab.